• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Si in Germania (la Hockenheim) Alonso tot pe ploaie a castigat "pole position" iar ulterior concursul. Anul acesta Alonso a castigat peste tot cand a fost ploaie. Se pare ca Alonso si Ferrari merg foarte bine pe ploaie. Insa nici Vettel nu e departe. Sezonul din 2010 a fost o singura cursa pe ploaie ... castigata tot de Alonso (singura victorie in 2010-British GP). Deci Vettel poate sa nu fie ingrijorat insa ploaia pare a fi sansa spaniolului. Cred ca e o singura sansa ca Vettel sa nu castige titlul la piloti: ploaie in timpul cursei de duminica. Desigur exclud din start ca unul din cei doi sa abandoneze din motive tehnice sau accident. Sper sa nu se intimple asta.
    Vettel nu se teme de o eventuală ploaie la Interlagos
  • Ooooo da. "ultima cursă a sezonului are toate şansele să se desfăşoare pe ploaie, care îşi va face simţită prezenţa pe tot parcursul după-amiezii. În plus, există şanse pentru câteva rafale puternice, care ar putea afecta semnificativ desfăşurarea evenimentelor de pe circuit." Se anunta o vreme nebuna, o cursa nebuna si un castigator (asta sper ca nu tot nebun). :)) Sa castige cel mia bun dintre cei doi pretendenti.
    Avancronică F1 Brazilia: Bătălia finală pentru titlu şi câteva despărţiri
  • Iar imi bat gura cu tine degeaba ? Motorul este limitat ca si putere si cuplu inainte de un GP printr-un soft care NU poate fi modificat in timpul cursei (doar RBR face asa ceva ... vezi ca anul asta lui RBR i s-a atras atentia asupra problemei). Despre ce vorbesti tu sint trepte de utilizare a motorului in timpul cursei (5-6 in functie de producatorul motorului). Nu e acelasi lucru cu modificarea maparii motorului. Asta nu o mai poti face in timpul cursei.
    Alonso: "Nu vreau să mă revanşez pentru ratarea titlului din 2010"
  • La Monaco nu cred ca e posibil sa ai doua zone DRS. In rest cred ca e o masura binevenita.
    McLaren propune câte două zone DRS pentru fiecare cursă din 2013
  • Jane iar spui verze (ca sa nu spun altfel). In 2010 in ultima cursa a sezonului motorul monopostului lui Alonso avea puterea limitata. Ferrari a mers pe risc minim si ulterior s-a dovedit ca au pierdut un titlul pe care-l aveau in mana. Cred ca singura sansa al lui Alonso este sa fie ploaie pe perioada cursei si/sau Vettel sa abandoneze. Insa oricit ar fi de injurat strategia Ferrari de a ajuta pana la limita regulamentului pilotul aflat inca in lupta pentru titlul mondial aceeasi strategie are darul de a oferi o miza ultimei curse. Daca le iese pot salva un intreg sezon mai mult sau mai putin reusit (mai bun decit ce din 2011 insa mai slab decit in 2010). Daca nu, macar nu au ce sa-si reproseze ulterior. Sa castige cel care merita (SI VREAU CIRCUIT UMED IN CURSA, VREAU SPECTACOL IN ULTIMA CURSA).
    Alonso: "Nu vreau să mă revanşez pentru ratarea titlului din 2010"
Pagina
12345...838485...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău