• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • " Da' halatu'..unde-i halatu'?...dincolo era mai ieftin!" Ce patirati bai vere...o dadurati in dodii p-acilea !?
    Presa niponă: Honda vrea să mute producția lui Civic din Marea Britanie înapoi în Japonia
  • Dar de ce nu muta o parte si la mult laudata fabrica din Turcia ? Nu asa ar fi mai normal ? Asta alimenteaza si mai mult temerile fanilor in legatura cu fabrica din Turcia..si..nu vreau sa fiu rautacios dar cam au tot dreptul sa aiba temeri..am efectuat de curand un voiaj cu o nou nouta Civic sedan si am gasit cateva chestii de finisaj foarte deranjante pentru o masina de 27.000 euro. Dar ma rog ,nu chiar de netrait cu ele.
    Presa niponă: Honda vrea să mute producția lui Civic din Marea Britanie înapoi în Japonia
  • E usor sa arunci cifre asa ..De parca bateriile alea se fac din..apa. E acolo nevoie de materiale care nu se gasesc asa pe toate drumurile. In primul rand Ni (nichel), nu este un material foate rar dar nici nu-l (mai ) gasesti la toate colturile, fara Ni = "canci" cam orice baterie auto in acest moment , aceesta este materialul de baza la orice baterie si nu poti creste densitatea se pare fara ..ati ghicit..mai mult Ni. Si culmea este ca tot nenea Musk urla toata ziua dupa Ni pe la toti minerii din lumea asta ceea ce va duce cel mai probabil la o explozie a preturilor ale acestui metal . Fiindca pana acuma (ca sa stie si cei care tot asteapta reduceri de preturi) au mers pe stocuri de Ni vechi de ani de zile care se dadeau pe preturi de nimic, dar acum ..surpriza ..si-au dat seama ca cica se termina stocurile si cica vechile mine de Ni au cam inchis de mult , ca nu era rentabil (pe langa faptul ca toxic), iar sa redeschizi niste mine iti ia niste foarte multi ani. Ehh..dar lasa ca nu conteaza asta...masinile elctrice se vor ieftini oricum..nu conteaza nici-un alt argument logic ca nu se va intampla asta in urmatorii...50 ani !!
    Elon Musk: “Vom mări densitatea bateriilor cu 50% în cel mult 3-4 ani”
  • @Tatraurs : da, e un gigant in automotive in Romania ( si nu numai), iar aia nu inseamna babeste, inseamna extrem de superficial . Daca chiar vrei ,ia situatia pe...macar ultimii 10 ani (vezi ca sunt la noi de prin '97- dar stiu..nu conteaza pentru tine..sunt doar neste "bampiri" care au supt sangele tarii pana acuma'), dar ma rog...nu ma transform eu acuma in avocatul lui Autoliv ,ia un analist financiar sau macar un contabil ca sa-ti explice si ai sa vezi ce si cum...Comparatia pe care o faci tu e de-a dreptul penibila (pe langa faptul ca este exagerata) si-mi arata modul cum gandesti tu si ca nu vrei sa "agreezi" vreodata astfel de companii ,fara a incerca sa te judec pentru asta. Firma aia ipotetica de produs salam nu va face decat sa-l imbogateasca pe un om (patron) daca are 10 angajati si profitul ala, singurul lui gand este sa dea "un tun" cat s-o mai putea...si e mai mult decat evident ca aduce infinit mai putin in economie, la bugetul de stat sau unde vrei tu.
    Autoliv va transfera 70 locuri de muncă din Germania în România: grupul invocă scăderea vânzărilor
  • @Tatraurs : esti cam intr-o mare eroare. Autoliv este un gigant in automotive si suntem dependenti in buna masura de companii ca Autoliv. Este o veste extraordinara ca nu inchid fabrica/ile din Romania in conditiile in care piata automotive va scadea cu cel putin 30% anul asta si nu ne asteptam sa-si revina prea curand. Ceea ce a realizat grupul asta in Romania este enorm,are multe divizii , inclusiv in cerecetare si dezvoltare tehnologii. Oscioare !!??...da...un sistem osos bine dezvoltat este compus din foarte multe oscioare .. O companie ca Autoliv "da de mancare" la incomensurabil mai multi oameni decat zecile de mii de angajati directi pe care ii are. Asta sa ar trebui sa retii si tu...si puteau sa fie in alta tara. p.s : nu exclud ca sunt si companii care se incadreaza in cele expuse de tine mai sus ,doar ca aici (cred) ca nu e cazul.
    Autoliv va transfera 70 locuri de muncă din Germania în România: grupul invocă scăderea vânzărilor
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău