• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Nu inteleg de ce sunt unii asa de uimiti de aceasta noua varianta/echipare a Loganului. De parca ar fi scos un nou model . Trebuiau sa mai faca si ei ceva cu Loganul , care e praf la vanzari. Dar eu nu inteleg de ce si-ar lua cineva Stepway in caroserie de Logan cand au MCV -ul caruia ii pica de minune "straiele" astea de aventurier. O berlina inaltata si burdusita de protectii plasticoase imi pare o alegere cel putin ciudata. Singura explicatie rezonabila pt. o astfel de decizie ar fi diferenta de pret ,( care apropos, de ce dracu e asa de mare =2000 euro ? ), intre un break Logan =MCV Stepway si Logan Stepway . Am un amic care chiar si-a cumparat de curand un MCV Stepway si a dat 12500 euro pe cel cu motorasul ala de 0,9.
    Dacia lansează noul Logan Stepway: prețurile pornesc de la 10.250 euro pentru varianta cu motorul pe benzină TCe 90
  • @AM : "spre deosebire de partea laterală, care a rămas în mare parte neschimbată." ? Ba eu cred ca privita din lateral iti dai seama cat de diferita este fata de fosta generatie. De la stalpul C in spate designul a suferit o modificare majora . Masina arata mult mai bine din profil fata de generatia anterioara , in pofida dimensiunilor crescute. Ca asa, forma stopuri si faruri, era de asteptat sa fie schimbate . Recunosc ca le-a iesit mult mai bine decat eu personal ma asteptam. Nu poti sa spui ca este "wow" , dar masina chiar arata bine pt. nivelul la care concureaza. Interiorul nu arata nici el rau in poze dar aici conteaza prea mult echiparea si nu mi-as da cu parerea deocamdata. La generatiile anterioare diferenta intre entry level si top era socanta.
    Imagini și detalii tehnice pentru noua generație Skoda Octavia: interior modern și versiuni plug-in hybrid de până la 245 CP cu autonomie electrică de 55 kilometri
  • @Cornel : si eu stau "tuned" ! Nu de alta dar chiar sunt curios de preturi. Astazi dealerul ma anuntat sa stau "linistit" ca nu am ce Octavia sa-mi iau la 22.000 euro ( bugetul meu) , doar daca vreau cheala. Sa fie sanatosi , trecem pe japoneze , oferta e mare.
    Prețuri pentru modelul electric Volkswagen ID.3 în România: versiunea de lansare ID.3 1st pornește de la 36.000 de euro
  • @edikkk : Revian = o tehnologie care cica face sa nu-ti mai cada parul si chiar sa-ti creasca altul la loc ca la bebelusi ,pe baza a nus' ce lumina rosie - si da ,e full electric, tot pe baterie merge minunea...!!! Revenind (si lasand gluma) la Rivian ( ca presupun ca la astia te referi ), chiar esti convins ca pune presiune pe Mercedes ? O companie care de peste 10 ani produce numai prototipuri si poze ? Papand niste miliarde de dolari ? Si asteptand probabil sa inceapa o criza ca sa aiba motiv "sa se dea la fund " ? Chiar sunt curios, fara gluma ! Daca spuneai de Lynk&Co mai intelegeam ...ca de la est vine lumina ( a se citi salvarea) ..asa spuneau unii p-acilea !
    Șeful Daimler: “Mercedes Clasa G va avea o versiune electrică”
  • @AM : ceva nu se pupa in configuratorul VW Romania , echiparea ADVANCE cred ca ar trebui sa fie la 22.900 euro fiindca este mai bogata decat cea TRENDLINE . Ori au incurcat preturile ori denumirile echiparilor. Rog sesizati/corectati ca altfel 'da lumea buluc" la dealeri . Foarte tare in configurator la descriere display central = 16,5 ..cm (deci nu inch) , pai cat dracu inseamna asta ?...6,5 inch?...mai are vreun auto in 2019 ecran de 6,5 inch ? Hmmm...am senzatia ca astea-s echipari cu dedicatie pt. Europa de Est.
    Cremă antirid
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău