• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • "AppleSkin, o piele artificială care include materiale reziduale provenite de la producția de suc de mere." - oare cat de cretini am ajuns !!??
    Volkswagen dezvăluie ID Space Vizzion: conceptul electric are 360 de cai putere, autonomie de 560 kilometri și va primi versiune de serie în 2021
  • Nu va mai minunati de (contra)performanta motoarelor miniturbo. O sa asistati in perioada imediat urmatoare la detonarea marii bombe/tepe numita downsizing+turbo. Toata lumea a stat si a asistat si multi chiar au imbratisat minunea infratirii dintre turbina si micromotoare cascand gura la marketingul marilor producatori care astfel "salvau planeta". Desi de multi ani , adevaratii experti atrageau atentia ca acestea nu aduc nici economia promisa in consum , iar emisiile sunt de fapt mai mari in exploatarea reala. Nu mai amintesc aici si de zecile de piese/subansamable care vin o data cu turbina si care toate sunt predispuse defectelor . In prezent , producatorii sunt obligati de noile reglementari WLTP ( care sunt ceva mai apropiate de exploatarea reala) care intra in vigoare sa anestezieze puterea si performantele acestor motoare . Mai mult, deja stiu ca o sa primeasca amenzi ( fiindca nu o sa se incadreze per total companie , cu tot cu pleiada de hibride cretine , in target emisii ) si ei deja au introdus amenda in pretul masinii. Stati sa vedeti cand WLTP-ul o sa se transforme si o sa apara alte reglementari si mai drastice , si mai aproape de realitate . Deja multe modele nu se mai gasesc in oferta unor producatori ( vezi de ex. Ford 1,5 ecoboost) , multe motoare au fost modificate "nejustificat" in ultimii ani , etc. Ma rog , asta e , dar acum stam si suferim toti uitandu-ne cu stupoare la preturile noilor modele cu motoare de drujba si performante de acum 10-15 ani.
    Prețuri pentru Renault Clio în România: noua generație pleacă de la 11.900 de euro
  • Ar fi mult de discutat despre decizia americanilor de a folosi legendarul nume Mustang aici . Dar eu doar vreau sa mentionez ca nu pot in ruptul capului sa inteleg de ce ti-ai dori monstruozitatea aia de televizor in masina , daramite atarnata in mijlocul bordului ! Nu pot intelege aceste solutii de design si pace . Sa fie la ei . Oricum pt. mine Mustang a murit. Sper doar ca nu o sa apuc sa vad si vreun Challenger SUV ( deocamdata la stadiul de zvon/schite ), ca atunci chiar o sa-mi crape pitpalacu'.
    Ford a prezentat noul SUV electric Mustang Mach-E: versiunea GT propune tracțiune integrală și 465 CP, iar variantele cu roți motrice spate promit o autonomie de până la 600 de kilometri
  • Sunt curios cum vor arata modelele Seat in viitorul apropiat daca tatuca VW a dat ordin ca Skoda sa fie perceputa clar ca si "cenusareasa" familiei. Si de fapt sunt mai curios cum se vor pozitiona ca si preturi . Deja sunt 2 dealeri care mi-au confirmat ca din informatiile lor o Octavia Style 1,5 tsi va costa in jur de 25.000 euro. Pai am dat banii astia pe Octavia L&K , e adevarat acum peste 10 ani , dar vorbim totusi de tot ce aveau mai bun atunci ( piele ,2.0 tdi, materiale/ornamente speciale, jante speciale, suspensie multilink spate, xenoane,etc) . Cum sa dai aceiasi bani acum pe un Style 1,5 tsi ? Da, modelul pare foarte dezirabil , dar pt. multi clienti ( si mai ales persoane juridice) cred ca au/vor depasi o limita , iar Scala nu este si nu va fi o optiune pt. cei care ar vrea Octavia dar nu-si mai permit . Succes...
    Am asistat la debutul noii Skoda Octavia. 5 lucruri pe care trebuie să le știi despre modelul ceh
  • @vianu / f : ala ne-ar mai trebui , portul Constanta upgradat, iti dai seama cum ar fi pe celebrele noastre autostrazi ? Auziti , dar la avioane nu pun astia limita ? Tot 100 /h ar trebui , ca la ce trafic e pe deasupra Olandei cred ca ar contribui ceva la scaderea poluarii , nu stiu cum de nu s-au gandit la asta !!! Sau sa opreasca motoarele ...vii tare cu 7-800 km/h ..pac- opresti motoarele si..planezi ..si pana sa ajungi jos gata Olanda ...si pac - dai drumul iar la gaz . Pai !? Decat sa lasi oamenii pe drumuri asa ,fara locuinte auzi !!
    Olanda va limita viteza maximă legală la 100 km/h pe timpul zilei, inclusiv pe autostrăzi: reducerea poluării va permite reluarea construcției de locuințe
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău