Wow, nu credeam s-o vad p-asta. Nici-un comment la lansarea versiunilor lui Corsa. Eu am o intrebare, 1,2-ul este benzinarul PSA presupun ? Eu cred ca e ceva ce ar fi important de mentionat. Daca da, sper ca nu se v-or limita numai la 75 cai la cel aspirat . Ar fi urat din partea celor de la PSA. La greutatea lui, un Corsa 1,2 de 82 cai cred ca se va misca chiar bine.
@Gabi : comform cifrelor publicate asa s-ar zice dar din poze pare exact invers. Xceed-ul nu pare din nici-un unghi sa aiba mai mult de vreo 15 cm iar PUMA aici de fata pare sa aiba lejer 18 cm. Chiar daca este pe jante de 19 inch ,totusi.. Uitati-va la poza 9 , e facuta din lateral de undeva dintr-un plan superior pragului si totusi se vede marginea de sus a bordurii de pe partea cealalta a masinii si chiar ceva peste bordura. Si eu nu cred ca bordura aia sa aiba sub 15 cm. Foarte ciudat..
@Kiro : hai ca ne-ai dat una dupa ceafa si ne-ai luat mau la toti cu ultima informatie. Mai bine ne lasai sa ne mai bucuram si noi ochii de Macanu' nostru oltenesc ! Pai la 20.000 entry level inseamna ca te duci lejer in 30.000 daca vrei "pseudo"hybridul ala si ceva echipare . In sfarsit, nu-i urat deloc si mai este si original ca design in gama Ford ,dar oricum trebuie sa recunoastem ca are de tras oricum in fata competitiei - 2008, viitorul Captur , etc - arata si ele bine rau si as spune ca la interior sunt peste olteanu' nostru . Dar oricum, mult succes , de data asta parca merita, ca Ecosport sincer nu inteleg unde s-au vandut atatea ! Am stat dimineata cu ochii ca pe butelie pe Digi sa-l vad ca intelesesem ca e Bogdan M. acolo la fabrica in direct , cand colo ...dar oricum nu mi-a parut rau , masinuta asta chiar este cea mai aratoasa produsa in Romania si sper sa ajunga ceva cu care ne putem mandrii alaturi de Duster&co.
@ionica / kiro : ma bag si eu in discutie cu scuzele de rigoare ,dar am citit ultima postare a lui Ionica si as vrea sa-i spun ca daca intra si "nevasta si copilul" in ecuatie atunci prea multe optiuni de motoare mici aspirate nu prea are, as zice. Cele 10-12 secunde se pot transforma lejer in vreo 16 , basca daca mai vrei sa mergi si cu AC-ul deschis. Mazda ramane cea mai buna optiune aici, 1,5-ul are un cuplu suficient ca sa nu te puna in pericol iar daca asa cum spui viteza/caii nu sunt printre prioritatile tale sa stii ca este disponibil si in 75 cai si consuma cam cel mai putin din toate aspiratele mici ( chiar si decat cele de 1 litru) . Mai este totusi si Puretech-ul 1,2 de la Peugeot o optiune de luat in seama , aspiratul de 82 cai e foarte placut fiindca intra cuplul maxim inca de pe la 2700 ture (ceea ce la benzinare inseamna foarte devreme) dar nu stiu acuma cat va costa pe noul model , e foarte posibil sa fie (mult) mai scump si decat Mazda. Iti trebuie ceva cuplu macar in ziua de astazi , nu mai este ca acum ceva ani, toate masinile pe care le depasesti sau care-ti vin din fata au si ele cuplu/cai mai mare/multi si alearga mai repede si un aspirat mic de 1,0-1,2 litri nu mai este ce era odata . Nu zic, se poate , dar iti poate da ceva emotii daca masina este plina iar butonul de AC se transforma in parte integrata a cutiei de viteze. Vezi ca dom' Kiro are 1,6 pe Swift-ul lui si o avea si el vreo 150 Nm p-acolo. Drumuri bune..
Ultimele comentarii
674 in total