• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • @inexorabil - iti inteleg perfect punctul de vedere, insa trebuie luat in considerare care este motivul pentru care urmaresti Top Gear? Ca sa afli informatii concrete si proaspete despre domeniul auto, este clar ca Top Gear nu este emisiunea de luat in considerare...din contra, nimic (sau aproape nimic) din ce spune trio-ul britanic nu trebuie crezut. Este o emisiune in primul rand de divertisment, si de-abia apoi o emisiune despre domeniul auto. Faptul ca au stiut sa faca o combinatie exceptionala, cu atat mai bine. Ca si fapt divers, am urmarit Top Gear USA, iar baietii aia sunt penibili, deci conteaza mult si carisma britanicilor.
    Top Gear ne pregăteşte de sezonul 20 cu primul trailer
  • @inoxerabil - si eu am observat lipsa totala de echidistanta a AM, mai ales in comparativele BMW cu restul. Cum naiba 88.334 este aproape 100.000??? Adica, nu mai avem niciun pic de obiectivism jurnalistic? Daca nu facem titluri bombastice si cancaniade nu ne mai citeste lumea??? Cum sa mai cred ca AM mai este obiectiv, cand pt faceliftul seriei 5 de la BMW au scos imediat un articol lung si cuprinzator (http://www.automarket.ro/stiri/bmw-seria-5-facelift-imagini-informatii-si-preturi-pentru-romania-51130.html), iar lansarea S-Class a trecut la rubrica anunturi de mica publicitate?
    BMW şi Audi conduc clasamentul mărcilor premium în acest an. Mercedes e departe, pe locul al treilea
  • Ati omis cursa de DTM din 2 iunie, in Spielberg, Austria pe fostul A1 Ring, actualul Red Bull Ring. Acum chiar ca va fi un weekend plin... :)
    Weekend plin de motorsport: WRC, CNR, AutoGP şi Formula Renault
  • Niciun articol despre lansarea navei amiral a celor de la Mercedes-Benz??? Se stie deja de foarte multi ani ca ce apare astazi ca dotari si tehnologie pe S-Class, va aparea peste 15-20 de ani (daca nu si mai devreme) pe multe alte modele de clasa inferioara. Chiar toate articolele trebuie sa le primiti prin Automotive News ca sa le postati pe site? Sunt dezamagit de voi. Pe site-ul 0-100.hotnews.ro a aparut de ieri dimineata un articol frumos despre noul S-Class, cu informatii foarte bune si imagini. pentru AM e mai important un articol despre Mike Brewer si intalnirea de 75 de ani a celor cu VW Käfer. @Mafia - stai jos, 4!!!
    Mercedes promite un S-Klasse cu rulare autonomă în maxim opt ani
  • Sunt multe lucruri de discutat pe marginea declaratiilor lui Ponta, dar eu doresc sa mentionez doar cateva: 1. Degeaba innaspresti legile, modifici codul rutier, emiti OUG-uri la greu, schimbi Constitutia, daca legea NU SE APLICA atunci cand trebuie...sa se aplice actuala legislatie rutiera, la sange, si apoi sa tragem concluzii. 2. Oricat te-ai stradui sa ii constrangi pe soferi sa respecte limitarile de viteza, atunci cand au de facut un drum de sute de km care trece prin toate satele, catunele, triburile, cetatile, asezarile si localitatile, cu tot felul de restrictii (unele foarte bune, altele aberante) sa nu-mi spuna nimeni ca exista cineva care respecta toate aceste restrictii, pentru ca nu cred. La un moment dat, va da de o caruta sau un tractor si ca sa le depaseasca trebuie sa calce linia continua, va da peste o turma de oi sau o ciurda de vaci pe vreun drum european sau national. Atunci nu va mai avea rabdare si tot va calca acceleratia peste limita legala...iar de aici se naste frustrare, nervi si implicit, NEATENTIA!!! Asa ca oricum am lua-o, infrastructura (sau mai bine spus lipsa ei) are un rol mult prea important, pentru a nu fi luata in considerare. Sa spunem ca nu se pot realiza autostrazi, fiindca intradevar sunt foarte costisitoare si dureaza mult realizarea lor, dar centuri la localitatile mai mici cu siguranta se pot realiza. Dar tine si de implicarea autoritatilor locale, nu doar centrale. Cu siguranta ca ar scadea numarul accidentelor rutiere grave, si poate, nu vom mai fi atat de frustrati si nervosi la volan. 3. Un aspect foarte important, care nu l-am vazut in comentariile anterioare, este taxa asta idioata de mediu, care a facut ca in ultimele luni sa creasca numarul cazanelor care circula acum in Romania. Cum vrei sa scazi numarul accidentelor si implicit al victimelor cand parcul auto se va imbatrani odata cu inmatricularea masinilor vechi, care nu au sisteme de siguranta elementare (ABS, ESP, airbaguri etc.), pentru ca tu, ca si Guvern, nu ai facut decat sa pui frana la vanzarea masinilor noi si second-hand de ultima generatie. Consider ca si acest aspect va fi foarte important in statisticile viitoare. Ar mai fi multe de comentat, dar ma opresc aici ca trebuie sa mai si muncim ca sa putem plati toate taxele si impozitele care nu ne aduc niciun beneficiu :)
    Victor Ponta: "Trebuie înăsprită legislaţia rutieră. Nu mi s-ar părea excesiv să confiscăm vehicule"
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău