Alonso apară strategia Ferrari din Singapore: "Nu puteam copia tactica lui Hamilton"

de Daniel Popescu
Luni, 22.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso consideră că Ferrari a adoptat strategia potrivită în Singapore, chiar dacă nu a reuşit să termine pe podium, întrucât nu avea ritmul lui Lewis Hamilton pentru a copia tactica aleasă de Mercedes.

Esential 4 este locul ocupat de Fernando Alonso in Marele Premiu al statului Singapore
4 este locul ocupat de Fernando Alonso in clasamentul general
9 puncte mai are Fernando Alonso in fata lui Sebastian vettel in clasamentul general
Fernando Alonso a respins speculaţiile potrivit cărora ar fi putut termina pe podium în Marele Premiu al statului Singapore dacă nu ar fi intrat la boxe în momentul în care Safety Car-ul şi-a făcut apariţia pe circuit la jumătatea cursei.

Spaniolul a fost nevoit să se mulţumească cu poziţia a patra. Ipotetic, dacă nu intra la standuri, spaniolul ar fi avut posibilitatea să forţeze după ieşirea maşinii de siguranţă pentru a replica strategia adoptată de Lewis Hamilton, însă pilotul Scuderiei Ferrari admite că nu ar fi reuşit să-şi creeze un avans suficient pentru ca după o oprire suplimentară să fie pe podium.

"Nu cred.

Strategia a fost bună pentru că nu aveam ritmul lui Hamilton, aşa că dacă am fi rămas pe circuit nu am fi făcut un avans prea mare. Am fi terminat pe şapte sau opt şi am fi rămas acolo. Probabil că ar fi meritat numai dacă am fi avut ritmul lui Hamilton", a declarat el.

Pe de altă parte, Alonso nu a iniţiat un atac decisiv la adresa lui Daniel Ricciardo în finalul cursei, în ciuda diferenţelor mici dintre cei doi. Spaniolul afirmă însă că nu a avut nicio oportunitate de depăşi întrucât pneurile sale erau aproape la fel de uzate ca şi ale rivalilor.

"La început ne gândeam că este dificil să ajungem la final cu acel set de pneuri, aşa că am avut grijă de cauciucuri câteva tururi. Cu circa 12 tururi înainte de final, când am înţeles că nici cei de la Red Bull nu mai opresc, am încercat să atacăm. M-am apropiat de Ricciardo, dar pneurile soft aveau mai puţină aderenţă. Erau mai proaspete decât ale lui Ricciardo, dar cu numai patru tururi mai proaspete şi nu a fost o diferenţă suficientă pentru a putea ataca", a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (5)

  • asa frateee, zi de bine, ca s-a schimbat conducerea si nu se stie ...
    10 14
  • cei de la ferrari impreuna cu alonso nu sunt prosti, au vrut sa castige cursa dar rbr si-a dat seama si a schimbat strategia, astfel alonso a pierdut si locul 2.
    18 2
  • pai na, asta e competitia, nu poti castiga daca sunt altii (si) mai destepti ca tine :)))
    6 8
  • octav71
    La cum a pilotat, a mers monopostul si cat a fost de motivat Hamilton ieri, manca pe paine orice pilot de pe actuala grila, inclusiv Rosberg, Alonso, Vettel, etc.
    Alonso a luat puncte bune, a facut cat a putut.
    25 4
  • Rosberg n-a avut nici o sansa, ma asteptam ca Hamilton sa fie bucuros ca a primit un cadou, dar deh foloseste replica doar cand abandoneaza el si nu altii. In rest, Vettel si Ricciardo au mers prea relaxati, nici nu aveau de ce sa streseze, sezonul s-a terminat deja. La fel si Alonso, se stia ca SC-ul o sa apara candva si atunci oricum va schimba toata lumea ceea ce s-a intamplat oricum. Hamilton era motivat, Rosberg era motivat, toti erau motivati dar nu toti aveau monoposturi egale si rezultatul s-a vazut. Uitati-va la Williams si McLaren... Vine nebunul acuma si incepe cu ideile lui fanteziste despre McLaren si ne dam seama de cat de ignoranti sunt cei care se dau mari fani ai Formulei 1.

    Cum am spus si ieri, Bravo lui Hamilton, Vettel si Ricciardo. Dar Alonso, Perez si Vergne au facut ce-au putut in conditiile date. As minti daca as crede ca Button sau Raikonnen au luptat ceva in cursa asta. Button si Magnussen au fost pe nicaieri iar Raikonnen odata n-a tras de monopostul ala... fie el si o caruta. Massa la fel, citea ziarul in timp ce conducea, cam ce facea in fiecare cursa si la Ferrari intre 2010-2013. Sa vedem acuma, revansa lui Rosberg, si daca va exista asa ceva.
    13 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru