Începând cu sezonul viitor, Formula 1 va avea două echipe noi. Una dintre acestea este Audi, care va participa pentru prima dată în istorie, atât ca echipă, cât și ca furnizor de motoare. Până la startul viitorului sezon de competiție, Audi tocmai a dezvăluit grafica oficială a primului său monopost de Formula 1. De notat că la acest eveniment a fost prezentată doar grafica pe un monopost generic. Monopostul real va fi prezentat în iarna lui 2026.

Astfel, monopostul Audi R26, așa cum se va numi primul monopost de Formula 1 al germanilor, va avea o grafică simplă, cu 3 culori. Aripa din față, cockpit-ul și jumătatea frontală a sidepod-urilor vor fi vopsite într-o nuanță care imită titanul, în timp ce partea din spate a monopostului este vopsită în negru aflat în combinație cu roșu. De aici nu lipsesc inelele Audi, care sunt prezente pe vârful aripii din față, pe capotă și pe suprafețele eleronului.

Noul monopost Audi R26 va avea un motor propriu și va fi pilotat în sezonul 2026 de către Nico Hulkenberg și Gabriel Bortoleto, actuali piloți la echipa Kick Sauber.
În cadrul evenimentului de prezentare a noii grafici, Audi a precizat că va avea o abordare pragmatică în primele sezoane. Echipa germană își dorește să devină campioană în 2030.via Audi






















Audi vrea să-l aducă pe Max Verstappen
Șeful echipei Audi, Jonathan Wheatley, care a lucrat cu Max Verstappen la Red Bull înainte de a pleca, a declarat că este interesat să-l aducă pe pilotul olandez în echipă.
"Da, vreau ca Max Verstappen să piloteze mașina noastră. Ce fel de șef de echipă aș fi dacă nu aș vrea asta? Am norocul să fiu prieten cu Max de mult timp, dar și cu tatăl său, Jos, precum și cu managerul său, Raymond. Iar o astfel de prietenie se dezvoltă atunci când ești sincer și nu trădezi niciodată încrederea pe care am construit-o. Dar, sincer să fiu, nu cred că asta este suficient pentru a-l aduce pe Verstappen la Audi."
- Șeful echipei Audi, Jonathan Wheatley
Kurtz a achiziționat 15% din compania Motorsport Investment Limited, cea prin care Toto Wolff, CEO și team principal la Mercedes, își deținea propriul procent de 33% dintre acțiunile echipei.
Cele 15 procente în compania lui Toto Wolff sunt echivalentul a 5% dintre acțiunile totale Mercedes F1, conform The Athletic. Sursa citată a prezentat și detaliile financiare ale afacerii: Kurtz a plătit 300 de milioane de dolari pentru 5%, ceea ce înseamnă că valoarea totală a echipei de Formula 1 este estimată la 6 miliarde!
Toto Wolff va rămâne CEO și team principal Mercedes. Odată cu parafarea acestei afaceri, George Kurtz a fost numit în funcția de consilier în tehnologie.
1. Charles Leclerc, Ferrari, 1:34.802
2. Alex Albon, Williams, 1:34.968 (+ 0.166)
3. Yuki Tsunoda, Red Bull, 1:35.071 (+ 0.269)
4. Max Verstappen, Red Bull, 1:35.109 (+ 0.307)
5. Carlos Sainz, Williams, 1:35.179 (+ 0.377)
6. Lando Norris, McLaren, 1:35.258 (+ 0.456)
7. Isack Hadjar, Racing Bulls, 1:35.299 (+ 0.497)
8. Oscar Piastri, McLaren, 1:35.450 (+ 0.648)
9. George Russell, Mercedes, 1:35.534 (+ 0.732)
10. Kimi Antonelli, Mercedes, 1:35.538 (+ 0.736)
11. Lewis Hamilton, Ferrari, 1:35.561 (+ 0.759)
12. Pierre Gasly, Alpine, 1:35.589 (+ 0.787)
13. Liam Lawson, Racing Bulls, 1:35.709 (+ 0.907)
14. Fernando Alonso, Aston Martin, 1:35.746 (+ 0.944)
15. Lance Stroll, Aston Martin, 1:35.894 (+ 1.092)
16. Oliver Bearman, Haas, 1:35.990 (+ 1.188)
17. Esteban Ocon, Haas, 1:36.123 (+ 1.321)
18. Nico Hulkenberg, Sauber, 1:36.170 (+ 1.368)
19. Gabriel Bortoleto, Sauber, 1:36.398 (+ 1.596)
20. Franco Colapinto, Alpine, 1:36.758 (+ 1.956)
1 Lando Norris McLaren 1:33.602
2 Andrea Kimi Antonelli Mercedes +0.029
3 Charles Leclerc Ferrari +0.161
4 Nico Hulkenberg Sauber +0.277
5 Isack Hadjar Racing Bulls +0.291
6 Liam Lawson Racing Bulls +0.299
7 George Russell Mercedes +0.435
8 Alexander Albon Williams +0.465
9 Max Verstappen Red Bull +0.503
10 Lewis Hamilton Ferrari +0.525
11 Lance Stroll Aston Martin +0.589
12 Pierre Gasly Alpine +0.771
13 Carlos Sainz Williams +0.833
14 Oscar Piastri McLaren +0.891
15 Yuki Tsunoda Red Bull +1.090
16 Franco Colapinto Alpine +1.222
17 Oliver Bearman Haas +1.384
18 Fernando Alonso Aston Martin +1.410
19 Esteban Ocon Haas +1.626
20 Gabriel Bortoleto Sauber +1.897
1 Lando Norris McLaren 1:47.934
2 Max Verstappen Red Bull Racing +0.323
3 Carlos Sainz Williams +0.362
4 George Russell Mercedes +0.869
5 Oscar Piastri McLaren +1.027
6 Liam Lawson Racing Bulls +1.128
7 Fernando Alonso Aston Martin +1.532
8 Isack Hadjar Racing Bulls +1.620
9 Charles Leclerc Ferrari +1.938
10 Pierre Gasly Alpine +3.606
11 Nico Hulkenberg Kick Sauber
12 Lance StrollAston Martin
13 Esteban Ocon Haas F1 Team
14 Oliver Bearman Haas F1 Team
15 Franco Colapinto Alpine
16 Alexander Albon Williams
17 Kimi Antonelli Mercedes
18 Gabriel Bortoleto Kick Sauber
19 Yuki TsunodaRed Bull Racing
20 Lewis Hamilton Ferrari
Rezultatul: ultimul loc în calificări, prima situație de acest fel în cariera sa fără accident sau problemă tehnică.
Precedentul caz similar a fost în 2017, în Brazilia, când abandonase turul rapid după o lovitură în zid.