Bahrain, antrenamente 2: Rosberg, cel mai bun timp

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 20.04.2012
Nico Rosberg a fost cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente din Bahrain, în timp ce Red Bull a ocupat următoarele două poziţii prin Mark Webber şi Sebastian Vettel.

A doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al statului Bahrain s-a desfăşurat fără incidente majore, chiar dacă Sebastian Vettel şi Michael Schumacher au fost la un pas de coliziune pe circuit.

Cel mai bun timp al după-amiezii a fost stabilit de Nico Rosberg, pilotul echipei Mercedes fiind cronometrat cu 1:32.816 la capătul celor 35 de tururi parcurse. Germanul a fost urmat în clasament de cei doi piloţi ai echipei Red Bull, Mark Webber şi Vettel, în timp ce McLaren şi-a adjudecat doar locurile patru şi şase prin Lewis Hamilton şi Jenson Button.

Schumacher a încheiat pe locul cinci o sesiune în care Ferrari a urcat uşor în clasament prin Fernando Alonso, poziţionat pe locul opt, însă coechipierul său Felipe Massa nu a reuşit decât un loc 12.

Force India nu a participat la a doua sesiune de antrenamente libere, întrucât oficialii au decis să părăsească circuitul până la căderea nopţii din motive de securitate, după ce cu două zile în urma patru angajaţi au fost implicaţi într-un conflict stradal pe drumul spre hotel.

Sauber a confirmat în această după-amiază că un autobuz plin cu mecanicii echipei a fost implicat joi noapte într-un incident asemănător, după ce aceştia au ajuns într-o zonă cu mulţi oameni mascaţi.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al statului Bahrain va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 11:00.

Bahrain - Rezultate Antrenamente 2

 1. Nico Rosberg          Mercedes              1m32.816s            35 
 2. Mark Webber           Red Bull-Renault      1m33.262s  + 0.446   26 
 3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m33.525s  + 0.709   28 
 4. Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m33.747s  + 0.931   26 
 5. Michael Schumacher    Mercedes              1m33.862s  + 1.046   31 
 6. Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m34.246s  + 1.430   28 
 7. Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari        1m34.411s  + 1.595   34 
 8. Fernando Alonso       Ferrari               1m34.449s  + 1.633   31 
 9. Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m34.615s  + 1.799   32 
10. 
Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m34.893s + 2.077 34 11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m34.895s + 2.079 29 12. Felipe Massa Ferrari 1m34.941s + 2.125 29 13. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m35.183s + 2.367 33 14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m35.229s + 2.413 26 15. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m35.459s + 2.643 38 16. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m35.913s + 3.097 32 17. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m35.968s + 3.152 35 18. Bruno Senna Williams-Renault 1m36.169s + 3.353 30 19. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m36.587s + 3.771 32 20. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m37.803s + 4.987 33 21. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m37.812s + 4.996 28 22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m39.649s + 6.833 27

Comentarii (11)

  • Geschwindigkeit
    Guten Tag, Mircea! Wo bist du?
    Te caut sa-ti zic ca pustiul asta neamt a recuperat fata de timpul lui "Ham" al tau 2.756sec, iar fata de propriul sau timp 3.433sec si e cu aproape o secunda (0.931 sec)mai rapid decat "he is the fastest man on the track" al tau! Cum ti se pare?
    10 3
  • @Geschwindigkeit
    Sesiunile difera de la una la alta....toti is zmei in antrenamente...adevarata valoare iese in calificari si cursa.
    8 1
  • Geschwindigkeit
    @Davidenko
    Asta e, Davidenko:"adevarata valoare iese in calificari si CURSA"! Bravo, "i-ai pus piciorul pe rana"! Te rog sa-i spui de fiecare data cand e cazul ca "he is the fastest man on the track" dar altul termina cursa inaintea lui! ;)
    10 2
  • @Geschwindigkeit
    He will be the fastest man on the track.... Lewis will destroy this piece of shit called MERCEDES >:)
    3 18
  • @all
    Jenson Button says he is not a man to watch out for in Bahrain yet after struggling with his car in Friday practice
    3 9
  • Antrenemente libere si altele
    Mercedes sunt favoriti in calificari, in cursa e greu de facut o predictie, mai ales ca temperaturile ridicate par sa-i favorizeze pe cei de la RBR si Mclaren.Se pare ca pneurile soft sunt optime numai un tur, apoi incep sa se duca:
    "If you don't do your fastest lap time on your first run you don't get the time. The tyre gets so hot that you can't do it again”

    5 live analyst Jaime Alguersuari
    4 1
  • @in antetia fanilor "celui mai mare specialist in menajarea pneurilor" :)))
    Bahrain GP: Button admits he's off the pace - conform http://en.espnf1.com/
    Hai sa-l mancam Lewis pe paine sa le inchidem odata gura la toti butonistii dandu-i un -700 in calificari si o clasare pe grila cu 4-5 pozitii in fata butonului. Sa vedem atunci ce ritm de cursa si daca ne mai ajunge butonul. retineti: he is off the pace
    2 8
  • @mirciulica
    bai durere ambulanta...fara Mercedes, minunatul tau pudel ar conduce o masina cu motor honda...deci nu ar fii nici macar in spatele lui massa. vai de viata ta de dus de acasa ce esti.
    13 1
  • @ fani hamilton si fani button
    Mai repet ce am spus mai devreme:
    hamilton si button
    Niciun expert din lumea motorsportului, incepand cu redactorii autosport si terminand cu cei de la Sky nu vor fi de acord ca Button e mai bun ca Ham.

    Pur si simplu acest gen de pneuri avantajeaza stilul sau conservator.

    Pe un tur, Hamilton e cu siguranta mai rapid, doar ca are acel stil ce distruge mai repede anvelopele.

    Pe vechile pneuri Bridgestone, Button nu avea prea multe sanse.


    Pentru cine are acces, recomand sa cititi articolul lui Mark Hughes din revista Autosport, numarul dedicat inceputului de sezon 2012, in care cei 6 campioni in activitate sunt comparati cu vechiul Schumi, denumit si"Peak-spec Schumi"


    P.S. Piloti legendari ca Nuvolari, Rosemeyer, Petrson, G.Villeneuve, nu s-ar fi descurcat mai bine ca Ham pe aceste pneuri Pirrelli, datorita stilului lor agresiv
    6 0
  • Schumi
    Și Schumacher suferă tot datorită stilului său agresiv. Pe pneurile Pirrelli agresivitatea nu mai este o virtute. Cred că sunt cele mai proaste pneuri ce au existat vreodată în F1. Nu am mai văzut atâtea rămășițe de pneu pe pistă în viața mea, și privesc F1 din 1986.
    0 2
  • Mirciulica
    Se vede ca nu ai jucat poker la viata ta,esti naiv rau de tot,poate esti la gradinita si de aia nu prea te intelege lumea
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru