Bridgestone: Pneurile soft vor crea probleme la Sepang

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 31.03.2009
Oficialii Bridgestone considera ca pneurile soft propuse pentru cursa de la Sepang vor aduce pilotilor cel putin la fel de multe provocari ca si cele super-soft de la MP al Australiei.

Pilotii au intampinat numeroase probleme in weekendul trecut la Melbourne din cauza pneurilor super-soft. Desi au oferit timpi superiori in primele tururi, acestea s-au degradat foarte repede, motiv pentru care utilizarea acestora a devenit o adevarata problema pentru piloti.

Pentru Marele Premiu al Malaeziei de la finalul acestei saptamani Bridgestone va aduce pneuri soft si hard, insa este pentru prima oara cand pilotii vor fi nevoiti sa utilizeze componenta mai moale. Hiroshide Hamashima, directorul departamentului de dezvoltare a pneurilor din cadrul Bridgestone, a admis ca pilotii vor avea probleme cu acest tip de pneuri.

"Pneurile hard pe care le vom avea in Malaezia reprezinta o dezvoltare a componentei hard pe care echipele au utilizat-o in testele dinaintea sezonului. A fost modificata pentru a fi mai moale decat inainte, conform feedback-ului primit de la echipe, dar nu este o schimbare majora si ma astept sa se comporte bine. Managementul componentei soft va reprezenta probabil cea mai mare provocare a weekendului, pentru ca pana acum nu am mai folosit niciodata pneuri soft la Sepang", a declarat japonezul.

Oficialul companiei nipone a explicat ca acest lucru se datoreaza faptului ca circuitul de la Sepang este foarte solicitant pentru pneuri.

"Sepang este foarte sever pentru pneuri pentru ca are diferite tipuri de viraje si doua zone de franare severe dupa liniile drepte lungi. Asta inseamna ca energia care "ataca" pneurile in fiecare tur este considerabila. Pilotii vor fi nevoiti sa aiba grija sa nu blocheze franele, mai ales ca noile generatii de monoposturi par mai putin stabile din cauza nivelului mai scazut al fortei de apasare aerodinamica. Temperaturile ridicate reprezinta un factor in Malaezia, iar la ora tarzie de start pentru cursa vedem de obicei ploaie, asa ca exista multe provocari", a incheiat Hamashima.

Via | Bridgestone

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru