Chandhok: "Lupta pentru victorie va fi echilibrată în Coreea de Sud"

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 19.10.2010
Singurul pilot care a concurat pe noul circuit din Coreea de Sud anticipează că Red Bull, Ferrari şi McLaren au şanse aproximativ egale să obţină victoria.

Chiar dacă circuitul Yeongam a fost finalizat cu numai o săptămână în urmă, Karun Chandhok a avut oportunitatea de a deveni primul şi, până în prezent, singurul pilot care a concurat în Coreea de Sud, în cadrul unei demonstraţii efectuate de Red Bull Racing la începutul lunii septembrie.

Din acest motiv, indianul este singurul pilot care poate oferi informaţii concrete despre configuraţia circuitului, iar fostul pilot al echipei Hispania Racing anticipează o luptă echilibrata intre Red Bull, Ferrari şi McLaren.

"Îmi imaginez că circuitul va fi foarte, foarte alunecos şi cu o aderentă foarte mică. Cei de la Red Bull sunt rapizi peste tot, dar cred că aici s-ar putea să nu fie la fel de rapizi ca ceilalţi, în special în primul sector compus din trei linii drepte lungi. Ferrari şi McLaren vor fi puternici. Chiar dacă Red Bull obţine primele două locuri în calificări, va fi interesant dacă îşi vor menţine avantajul în primul tur în primul sector pe cele trei linii drepte lungi.

Cred că diferenţa va fi mai mică, suficient de mică pentru că Fernando Alonso, Lewis Hamilton sau Jenson Button să câştige dacă forţează suficient de mult", a declarat Chandhok în cadrul unui interviu acordat agenţiei de presă Reuters.

Chiar dacă este singurul care poate oferi feedback privind noul circuit de la Yeongam, indianul a dezvăluit ca Mark Webber şi Button au fost singurii candidaţi la titlu care l-au contactat pentru a obţine informaţii suplimentare. "Evident, era foarte curios să afle ce gândesc despre acest loc şi cum era circuitul", a adăugat el referindu-se la Webber, continuând apoi să dezvăluie despre ce a discutat cu Button.

"Vorbeam despre una-alta şi a fost foarte curios despre Coreea de Sud. Cred că fusese în simulator cu câteva zile în urmă şi mă întreba despre denivelările circuitului. Unele viraje, în special 11 şi 12, au diferenţe de nivel."

Via | Reuters

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru