Coreea de Sud, antrenamente 2: Webber, cel mai bun timp

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 22.10.2010
Mark Webber a obţinut cel mai bun timp în a doua sesiune de antrenamente libere de la Yeongam şi i-a devansat pe Fernando Alonso şi Lewis Hamilton.

După aclimatizarea din cursul dimineţii, piloţii au reuşit să-şi imbunateasca semnificativ performanţele în a doua sesiune de antrenamente din cadrul Marelui Premiu al Coreei de Sud, timpii scăzând cu aproximativ 3 secunde pe tur.

De data aceasta, Mark Webber a fost pilotul care a reuşit să controleze situaţia şi să stabilească timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1:37.942, fiind de altfel singurul care a coborât sub pragul psihologic de 1:38.000. Pilotul echipei Red Bull Racing a fost urmat în clasament de Fernando Alonso, care a recuperat astfel terenul pierdut în prima sesiune şi s-a impus în fata fostului său coechipier de la McLaren, Lewis Hamilton.

Între timp, Renault a continuat să concureze pentru primele poziţii prin Robert Kubica, care a terminat sesiunea pe locul 4, în timp Jenson Button (McLaren) şi Felipe Massa (Ferrari) l-au urmat pe polonez. Sebastian Vettel a cel mai lent dintre candidaţii la titlu şi a terminat pe locul 7, în faţa lui Vitaly Petrov (Renault), Nico Rosberg (Mercedes GP) şi Kamui Kobayashi (BMW-Sauber).

În coada plutonului, Sakon Yamamoto a devenit primul pilot care a făcut cunoştinţă cu zidurile de pe marginea circuitului din ultimul sector, japonezul "raschetandu-le" după ce a pierdut controlul volanului.

Sesiunea a fost întreruptă timp de aproximativ 6 minute din această cauză.

Iată clasamentul complet al celei de-a două sesiuni de antrenamente din Marele Premiu al Coreei de Sud:

Pos  Driver         Team                     Time              Laps
1. Webber Red Bull-Renault 1:37.942 23
2. Alonso Ferrari 1:38.132 + 0.190 30
3. Hamilton McLaren-Mercedes 1:38.279 + 0.337 29
4. Kubica Renault 1:38.718 + 0.776 29
5. Button McLaren-Mercedes 1:38.726 + 0.784 19
6. Massa Ferrari 1:38.820 + 0.878 32
7. Vettel Red Bull-Renault 1:39.204 + 1.262 22
8. Petrov Renault 1:39.267 + 1.325 28
9. Rosberg Mercedes 1:39.268 + 1.326 29
10. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:39.564 + 1.622 26
11. Heidfeld Sauber-Ferrari 1:39.588 + 1.646 25
12. Schumacher Mercedes 1:39.598 + 1.656 26
13. Barrichello Williams-Cosworth 1:39.812 + 1.870 35
14.
Liuzzi Force India-Mercedes 1:39.881 + 1.939 27
15. Sutil Force India-Mercedes 1:39.971 + 2.029 22
16. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:40.478 + 2.536 30
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:40.578 + 2.636 29
18. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:40.896 + 2.954 32
19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:42.773 + 4.831 29
20. Trulli Lotus-Cosworth 1:42.801 + 4.859 19
21. Glock Virgin-Cosworth 1:43.115 + 5.173 26
22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:44.039 + 6.097 29
23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:45.166 + 7.224 19
24. Senna HRT-Cosworth 1:46.649 + 8.707 3

Comentarii (6)

  • Yeongam
    Deja s-a depus guma pe asfaltul cam alunecos din prima sesiune, acesta fiind si motivul pentru care au scazut atat de mult timpii....Oricum, foarte aproape cele trei echipe si mai ales ca in ultimele 15min, dupa ce Lewis a scos timpul de referinta, n-a mai iesit pe circuit. McLaren are potential pe acest circuit...Bafta Lewis!!!.
    4 14
  • timpi
    Ham a mai intrat pe circuit dupa realizarea "timpului de referinta", dar a simulat niste tururi de cursa.Button a fost ultimul care a mai incercat sa doboare timpul lui Webber.
    5 3
  • EndlessDarkness
    Beyond My Fear
    Webber a scos un timp surprinzator, dar si baietii de la Ferrari care nu vor sa sa se dea batuti. Cred ca baietii de la Ferrari au scos ceva mai mult din masina decat baietii de la McLaren. Intrebarea este... ce face Vettel?
    4 4
  • pit-lane
    cel putin ciudata intrarea in pit-lane.O zona de viteza cu vizibilitate aproape 0 a intrarii
    3 0
  • pragul psihologic de 1:38.000 Asta e un tic verbal mai mult ca sigur :)) nu imi dau seama de ce ar fi 1:38 un prag psihologic...maine se va merge undeva la 1:35
    11 1
  • :)
    kubica pe 4? :)))))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru