Scuderia Ferrari a organizat marți seară un eveniment special pentru prezentarea oficială a noului monopost cu care va concura în sezonul 2020 al Formulei 1.
Noul monopost se numește SF1000 și reprezintă o evoluție a monopostului de anul trecut, în contextul în care 2020 este ultimul sezon desfășurat cu actualul regulament tehnic.
De altfel, Ferrari a păstrat același design pentru aripa față, însă zona plăcilor exterioare ale caroseriei beneficiază de o abordare mai agresivă, în timp ce spatele pare să fie mai îngust.
Întrucât designul propriu-zis al monopostui nu reprezintă neapărat un indicator pentru performanță, principalul subiect de discuție în cadrul evenimentului a fost legat de piloți. Charles Leclerc și-a prelungit recent contractul până în 2024, în timp ce acordul lui Sebastian Vettel urmează să expire la sfârșitul acestui an.
Anterior, reprezentanții Ferrari au confirmat că au avut două întâlniri cu Lewis Hamilton, însă șeful Mattia Binotto afirmă acum că Vettel este principala opțiune a echipei pentru 2021.
"Seb este prima noastră alegere în acest moment.
Este ceva ce discutăm cu el și vom continua să discutăm. Cu siguranță este prima opțiune, preferința noastră în acest moment", a declarat Binotto.Presat să confirme că nu îl mai ia în calcul pe Hamilton pentru un contract pentru anul viitor, Binotto a preferat să fie evaziv în declarații. "Ne concentrăm pe piloții noștri. Nu îl luăm în considerare în acest moment", a adăugat el.
Via Ferrari, The Race
is convins ca la Brackley lucrarea Ganditorul apartinand lui Auguste Rodin si-o gasit astazi multi adepti in frunte cu totto wollff , james allison ,hamilton ,bottas iar kaleniuss ii intr-o cumpana majora daca decizia Benz de a continua programul in F1 o fost cea potrivita si nu una pripita fiindca SF1000 alaturi de vettel aflat la varsta optima pentru performanta si secondat de un leclerc dispus sa renunte la "cutezantele" din 2019 is in posesia tuturor atributelor pentru a genera rivalilor doar un statut minor si insignifiant in sezonul care-i pe cale sa inceapa
grazie Camilleri ,grazie Elkann !
grinta Binotto !
forza ferrari !
Păi nea Costele, singura "cutezanță" a lui Leclerc este că îl cam surclasează pe Vettel ! Și pentru o așa obrăznicie, eu aș propune să-l pedepsim și să-l punem să piloteze cu spatele ! Ce zici, bună idee, nu ?
momentu-i mult prea solemn pentru a se sincroniza cu eventuale polemici , tocmai de aceea iti propun un armistitiu in ceasurile ce urmeaza pan' la testele de la Montmelo : un caucazian in combinezon rosu campion mondial in 2020 , detaliu care-s convins ca-mi confirma inca o data ingaduinta si gentiletea dar care nu face altceva decat sa scoata si mai pregnant in evidenta declaratia din 05.02.2020 a directorului sportiv Laurent Mekies al carui diletantism generat musai de lipsa crasa de profesionalism a francezului merita sanctionat asa cum se cuvine de "eruditii" AM atunci cand si-o permis sa-l catalogheze pe sebastian vettel ca fiind "a natural leader"
Acuma nea Costele trebuie să fim onești și să recunoaștem că în ultimii doi-trei ani, Vettel a avut orice, numai față de "natural leader" nu ! Da' poate că anul ăsta s-a săturat de luat bătăiță la poponețul gol și ne arată că mai știe câte ceva din ce arăta cu ani în urmă, nu ? Nu de alta, dar i-au proiectat până și mașina de anul ăsta după stilul propriu, deci nu mai are nici-o scuză dacă nu livrează !
Uite, promit solemn că, pănă după Australia, nu te mai supăr cu nimic ! După ... mai vedem !
PS: cu dedicatie speciala pentru Costel
fa-ti un bine si ignora cu nonsalanta toate stirile obscure care circula haihui pe internet si ramai ancorat numai pe AM unde informatiile is intotdeauna veridice iar cei mai multi dintre comentatori is dispusi sa-ti sara-n ajutor cu cele trebuincioase pentru inlaturarea acestor atat de nocive spasme ale fake-news-ului care-s mai mult decat inoportune intr-un moment somptuos pentru Maranello generat de prezentarea magistralei si infailibilei creatii purtand si un nume sacru pe deasupra: SF1000
Sa vezi ca iar se umfla in pene in teste.
Stii ca asta este doar de prezentare si nu configuratia finala? Stii ca la teste o sa fie 2 monoposturi diferite?
Nu spun ca automat o sa rupa gura targului ca nu am vazut nici un monopost la treaba dar asa ca idee.