Ferrari nu anticipa progresele majore din a doua parte a sezonului: "Ne-am depășit așteptările"

de Daniel Popescu
Luni, 11.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Oficialii Ferrari nu se așteptau ca echipa să înregistreze progrese atât de mari în a doua parte a sezonului, când a obținut 5 pole position-uri consecutive.

Ferrari nu a avut aproape nicio replică în prima jumătate a sezonului, când Mercedes a obținut victorii pe linie în primele 8 curse ale sezonului.

Începând din luna iunie, Scuderia a început însă să introducă update-uri în mod regulat, iar după pauza de vară a impresionat prin 5 pole position-uri consecutive și un nou pole position în Mexic obținut după o penalizare suferită de Max Verstappen.

Mattia Binotto, șeful Ferrari, admite că nu se aștepta la progrese atât de majore în a doua parte a sezonului.

"Nivelul de sensibilitate al forței de apăsare aerodinamică pe aceste tipuri de pneuri ese foarte ridicat, motiv pentru care chiar dacă îmbunatățirile sunt minore, obții mai mult decât te aștepți. Este suma mai multor lucruri. În Singapore am introdus un nou update aerodinamic, unul semnificativ. Dacă ne uităm la timpul câștigat în ultimele curse, a depășit ușor așteptările noastre", a declarat el.

În plus, Binotto scoate în evidență că Ferrari a reușit să îmbunătățească inclusiv performanțele în viraje, pe lângă performanțele bune înregistrate pe liniile drepte.

"Am îmbunătățit monopostul în viraje, am redus diferența față de rivali în viraje.

Așa că acum suntem mult mai aproape. Încă avem avantaje pe liniile drepte, așa că pachetul s-a îmbunătățit și cu siguranță suntem mai rapizi în calificări. În cursa suntem în continuare competitivi", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (6)

  • zamaraii
    I-au luat prin surprindere pole position-urile si nu au stiut ce sa faca cu ele!
    14 2
  • Anul acesta Ferrari nu a anticioat nimic, chiar nimic.
    9 8
  • Costel
    eu inca is in asteptarea concluziilor ferrari dupa cedarea suspensiei dreapta spate pe monopostul lui sebastian vettel in texas , binotto afirmand in urma cu o saptamana ca numai in urma unei analize aprofundate scuderia poate identifica motivul real al abandonului , viciu de fabricatie , stres mecanic , aceasta parasire incipienta a cursei neavand intr-o proportie considerabila nicio legatura cu trasa aparent neglijenta a lui sebastian vettel in respectivul viraj cum s-or grabit sa concluzioneze "doctii" pe AM iar malitiozitatile frecvente care s-or urnit imediat dupa cursa americana avandu-l in colimator pe acelasi cvadruplu campion german culpabilizat inutil si gratuit de diletanti cu o ritmicitate care nu-i face decat sa fie stigmatizati asiduu pe AM in ultima perioada

    @DLP, faptul ca tu ii inca la debut pe AM-motorsport nu inseamna ca toleranta celorlati la elucubratiile tale is trecute cu vederea la nesfarsit iar daca invoci aparenta inocenta in ceea ce priveste aceasta ramura elitista a motorsportului atunci abrevierea nickname-ului tau nu poate decat sa-mi certifice banuiala iar tie sa-ti confirme simtul ridicolului foarte dezvoltat : "DeLetePresto" si asta deoarece nimeni in afara de comisia tehnica FIA nu putea anticipa martelarea ferrari/sebastian vettel in miezul zilei in parcul jean drapeau din montreal
    12 6
  • mobius
    Performantele Ferrari, atat de neasteptate chiar si pentru echipa, in a doua parte a sezonului, au o explicatie destul de simpla. Conform obisnuintei, de ani de zile, Ferrari nu performeaza in a doua parte a sezonului si este surprinzator ca echipa nu a anuntat cu cateva curse inainte (o facea de regula la Monza), ca pregateste monopostul pentru anul urmator. In acest context toata echipa s-a relaxat, mai putin Leclerc, care a gasit oportunitatea sa arate ca e mai bun cu mult decat coechipierul sau mai "titrat" si sustinut de echipa pe intreg parcursul sezonului. Parerea mea este ca Ferrari, datoreaza comportamentul bun, neasteptat din adoua parte a sezonului, lui Leclerc. Ferrari, repet, anul acesta ar fi avut titlul la piloti daca ar fi sustinut prestatia lui Leclerc. Nu numai ca nu au sustinut-o dar au si impiedicat-o de multe ori.
    10 5
  • revenirea redbull/honda mi se pare si mai si!
    3 1
  • Neutru
    Mobius ai dreptate.În antrenamentele din SUA motorul de pe mașina lui Leclerc a explodat și a fost înlocuit cu unul folosit nu unul nou.Campionii se cunosc,Hamilton și Mercedes,iar dacă câștigă Leclerc,trebuie să-i mărească salariul la anul.La fel s-a întâmplat și-n Superbike cu Alvaro Bautista și Ducati.La salariu se adăuga o primă de victorie de 50000 de dolari.Și băiatul a început să câștige cursă de cursă.Echipa la chemat și a cerut să modifice contractul la 20000,că sunt prea mulți bani...Ducati.Și de atunci a început să câștige din nou Jonathn Rea de la Kawasaky.Binoto a spus că și cele două curse care urmează va folosi motorul reciclat.Verstappen s-a grăbit să acuze și să se laude că a fost în față.
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru