Ferrari nu a avut aproape nicio replică în prima jumătate a sezonului, când Mercedes a obținut victorii pe linie în primele 8 curse ale sezonului.
Începând din luna iunie, Scuderia a început însă să introducă update-uri în mod regulat, iar după pauza de vară a impresionat prin 5 pole position-uri consecutive și un nou pole position în Mexic obținut după o penalizare suferită de Max Verstappen.
Mattia Binotto, șeful Ferrari, admite că nu se aștepta la progrese atât de majore în a doua parte a sezonului.
"Nivelul de sensibilitate al forței de apăsare aerodinamică pe aceste tipuri de pneuri ese foarte ridicat, motiv pentru care chiar dacă îmbunatățirile sunt minore, obții mai mult decât te aștepți. Este suma mai multor lucruri. În Singapore am introdus un nou update aerodinamic, unul semnificativ. Dacă ne uităm la timpul câștigat în ultimele curse, a depășit ușor așteptările noastre", a declarat el.
În plus, Binotto scoate în evidență că Ferrari a reușit să îmbunătățească inclusiv performanțele în viraje, pe lângă performanțele bune înregistrate pe liniile drepte.
"Am îmbunătățit monopostul în viraje, am redus diferența față de rivali în viraje.
Așa că acum suntem mult mai aproape. Încă avem avantaje pe liniile drepte, așa că pachetul s-a îmbunătățit și cu siguranță suntem mai rapizi în calificări. În cursa suntem în continuare competitivi", a adăugat el.Via Autosport
@DLP, faptul ca tu ii inca la debut pe AM-motorsport nu inseamna ca toleranta celorlati la elucubratiile tale is trecute cu vederea la nesfarsit iar daca invoci aparenta inocenta in ceea ce priveste aceasta ramura elitista a motorsportului atunci abrevierea nickname-ului tau nu poate decat sa-mi certifice banuiala iar tie sa-ti confirme simtul ridicolului foarte dezvoltat : "DeLetePresto" si asta deoarece nimeni in afara de comisia tehnica FIA nu putea anticipa martelarea ferrari/sebastian vettel in miezul zilei in parcul jean drapeau din montreal