FORMULA 1: Max Verstappen, învingător la Imola. Cursa a fost oprită în turul 35 după un accident dur

de Alexandru Monenciu
Luni, 19.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Max Verstappen, pilotul celor de la Red Bull Racing, a câștigat Marele Premiu de Formula 1 al regiunii Emilia-Romagna, găzduit de legendarul circuit Enzo și Dino Ferrari din Imola. Cursa a fost plină de incidente.

După prima etapă din sezonul 2021, găzduită de circuitul Sakhir din Bahrain, Formula 1 s-a întors în Europa. Și nu oriunde, ci pe legendarul circuit italian Enzo și Dino Ferrari din Imola, cunoscut (printre altele) pentru virajul Tamburello, acolo unde, în urmă cu 27 de ani, și-a pierdut viața marele Ayrton Senna.

CURSA SE ANUNȚA UNA DIFICILĂ ÎNCĂ DINAINTEA STARTULUI

Marele Premiu al regiunii Emilia Romagna se anunța dificil încă dinaintea startului. Norii încărcați de ploaie și-au făcut apariția deasupra circuitului de la Imola, astfel că majoritatea piloților nu au avut altă variantă decât să opteze pentru pneuri intermediare.

Înaintea startului, Fernando Alonso și-a distrus aripa față, cei de la Aston Martin au fost nevoiți să înlocuiască frânele ambelor monosposturi (din această cauză, Sebastian Vettel a pornit în cursă de pe linia boxelor), iar Charles LeClerc a pierdut controlul volanului în turul de formare.

După stingerea luminilor roșii ale semaforului, Lewis Hamilton (plecat din pole position) a țâșnit cu Max Verstappen și Sergio Perez pe urmele sale. În urma unei mișcări îndrăznețe, Verstappen a trecut de Hamilton în virajul Tamburello.

Safety Car-ul a intervenit pe circuit încă din turul al doilea, în urma unui accident în care a fost implicat Nicholas Latifi. În spatele mașinii de siguranță, monopostul Haas pilotat de Mick Schumacher a rămas fără aripa față, iar Sergio Perez a ajuns în afara pistei și la revenire a recuperat cele două poziții pierdute.

O mișcare pentru care a fost penalizat cu 10 secunde.

La restart, Hamilton a încercat, în zadar, să treacă de Verstappen. LeClerc, pe poziția a treia, urmărea de aproape duelul dintre cei doi și aștepta o greșeală (care însă nu a venit) de pe urma căreia să poată profita. În tot acest timp, Valtteri Bottas a fost prins la mijlocul plutonului, pe locul 10.

Între timp, Lando Norris a ajuns pe poziția a cincea și mai apoi pe patru, în locul coechipierului Daniel Ricciardo în urma ordinelor de echipă. Australianul a pierdut și poziția a cincea în favoarea lui Carlos Sainz în turul 27.

Tot atunci, Max Verstappen a fost chemat la boxe pentru schimbul de pneuri. Lewis Hamilton a preluat conducerea cursei, dar în turul următor a intrat și el. Echipa de la boxe s-a mișcat greoi (schimbul a durat 4 secunde), astfel că la revenirea pe circuit, Hamilton a ajuns din nou pe locul 2, în spatele olandezului de la Red Bull Racing.

Septuplul campion mondial a făcut o greșeală în turul 31, în urma căreia aripa față a monopostului Mercedes-AMG Petronas a avut cel mai mult de suferit.

GEORGE RUSSEL ȘI VALTTERI BOTTAS AU FOST IMPLICAȚI ÎNTR-UN ACCIDENT DUR

Punctul culminant al cursei a fost fără îndoială accidentul dintre George Russel și Valtteri Bottas care a avut loc înainte de intrarea în virajul Tamburello. Ambii piloți au scăpat teferi, dar mașinile au fost distruse complet. Din această cauză, cursa a fost oprită în turul 35 pentru 25 de minute.

La restart, Verstappen conducea (deși a făcut o greșeală care îl putea costa locul 1) urmat de LeClerc și Lando Norris care se afla deja pe pneuri soft.

Trei tururi mai târziu, Perez s-a răsucit pe circuit și a ajuns de pe poziția a 4-a pe 14.

Între timp, Hamilton (care a reînceput pe locul 8) a început să câștige încet încet poziții. Mai întâi a trecut de Raikkonen, Lance Stroll, Daniel Ricciardo și, cu greu, de Carlos Sainz. În turul 55, Hamilton a trecut pe 3 (ajutat de sistemul DRS), în fața lui LeClerc, și a pornit în urmărirea lui Norris. Deși a condus incredibil, Norris a fost întrecut până la urmă de Hamilton.

VERSTAPPEN CÂȘTIGĂ, HAMILTON ȘI NORRIS TERMINĂ PE 2 ȘI 3

Verstappen era la peste 20 de secunde distanță, așa că Hamilton s-a mulțumit doar cu locul secund și cu punctul oferit pentru cel mai rapid tur de circuit. Britanicul celor de la McLaren a ocupat a treia treaptă a podiumului și a fost desemnat, pe bună dreptate, Pilotul Zilei.

Restul topului 10 a fost ocupat, pe rând, de Charles LeClerc, Carlos Sainz, Daniel Ricciardo, Pierre Gasly, Lance Stroll, Esteban Ocon și Fernando Alonso (în urma unei penalizări primite de Raikkonen). Sergio Perez a încheiat pe 11, Sebastian Vettel a abandonat în ultimul tur, iar ultimele două poziții au fost ocupate de piloții Hass.

Următoarea etapă din campionatul mondial de Formula 1 va avea loc în 2 mai pe circuitul Portimao din Portugalia.

Comentarii (38)

  • Cursă umedă, deci spectacol garantat. Dar „șobolanii mafioți” au spurcat-o.
    9 3
  • Oare ce scuze i-o mai gasi Costel lui Vettel ?Alonso, Raikkonen si Vettel, doi mosnegi si un expirat care nu mai au ce cauta in f1 !
    Cursa frumoasa, cu destul suspans. Inca odata se dovedeste ca norocul tine cu cei puternici (Hamilton) si ca la omul sarac, nici boii nu trag (Vettel). Max puternic, intr-o nota care tinde sa devina obisnuinta, Leclerc scoate ce poate din ce are, iar marea surpriza, pentru mine, Norris ! Mult peste Ricci, rapid, precis, o promisiune pentru viitor. De Bottas chiar nu are rost sa amintesc ...
    14 18
  • Neutru
    Pe Portimao Duminica aceasta a fost Moto GP. Alți oameni, altă federație și pentru că sunt bani mai puțini și piloți mai mulți cu riscuri mai mari de accidentare, manevre „A la Botas” n-am văzut. Hai „fanii de serviciu” apărați onoarea idolilor!
    9 12
  • Dramele respectivilor Alonso, Raikkonen, Vettel se numesc "masini neperformante". Macar masina Ferrari sa fi avut oricare dintre "mosnegi" si ar fi luat locul 4 ca Leclerc, daca nu chiar locul 3.
    30 5
  • Costel
    Scrisoare deschisa adresata Aston Martin Racing....

    -renuntati de urgenta la amatorism!

    -lepadati-va, in secolul XXI, de abordarea unor garajisti!

    -n-aveti ce sa cautati in actuala F1 daca inca mai venerati relationarea cu diletantismul!

    ...prea multe gafe, mult prea multe erori(frane), nepermis de multe stangacii tehnice(transmisie) pentru doar doua grand-prix-uri, asta chiar si dupa sase decenii de pauza.....

    Forza Sebastian!

    ------------------------------------------------------

    pentru cei mai multi dintre noi se apropie Sarbatoarea Invierii Domnului, iata ca pentru ocupantul monopostului44 se apropie cu pasi repezi o cu totul alta borna in existenta sa, doar Ignatul cu a sa asomare (profesionala).....

    Max, siluieste-i doza de confort!

    Max, abuzeaza-i senectutea!

    Max, marteleaza-i tur de tur gretoasa infatuare oferita de superioritatea materialului de concurs dar si de dezgustatoarea partinire a FIA, devenita cronica pentru monopostul44!

    Max, asuma-ti postura de calau pentru progenitura lui Carmen Larbalestier!

    Max, scapa-ne de sub jugul Benz AMG Petronas!

    Max, devino eliberatorul nostru!
    18 23
  • Costel esti rău dus cu pluta
    16 5
  • @Radu
    Ei da, cum sa nu, vesnica poveste cu daca ar avea cu ce, ar face gaura-n cer ... uite ca nu au si nici posibilitati sa mai aiba vreodata ! La nici-o echipa de top ! Oare de ce ? Pentru ca sunt asa de buni si nu-i vede nimeni ? Sau doar pentru ca mai fac inca o reteta comerciala cat de cat acceptabila si atat ? Putin, extrem de putin pentru trei fosti campioni mondiali ! Care dupa parerea mea ocupa locurile unor tineri talentati si dornici de afirmare, indiferent cum s-ar numi acesti tineri.
    6 10
  • 33+11=44
    Cursa a fost interesanta dar preferam o cursa pe uscat pt. ca aveam alt rezultat.
    Despre calificari si cursa:
    1.Max a fost pt. prima data invins de un coleg de echipa dupa mai bine de 2 ani ( nu tin cont de Canada 2019 pt. ca atunci a ratat q3 din cauza steagului rosu provocat de Magnussen). Max s-a revansat in cursa si a condus aproape perfect.
    Sergio Perez a fost omul zilei sambata iar duminica a condus ca un idiot (fapt recunoscut si de el). Imi place ca spre deosebire de altii este foarte critic cu el. Insa nu-mi place cat de dramatice au devenit cursele lui Checo in ultimul an. Pentru un fan Checo nu este chiar placut.

    2.Sir Lewis Hamilton a castigat polul 99 ( parca cu dedicatie pentru print) fara cea mai buna masina. In cusa a facut o greseala grava si rara. Faptul ca nu s-a dat batut, a recuperat tot ce se putea si a facut cel mai rapid tur m-a impresionat.
    Bottas a avut un sfarsit de saptamana slab si a mai fost si agresat de un nebun.

    3.Simpaticul Lando m-a intristat sambata iar duminica a fost omul zilei. El este cel mai talentat tanar pilot britanic.
    Supraevaluatul Ricciardo isi arata adevarata valoare.

    4.Leclerc a avut 2 greseli : prima in turul de formare, a doua cand n-a profitat de greseala lui Max. Cred ca FIA ar trebui sa faca aceiasi regula pt. turul de formare ca pentr SC: sa nu mai poti recupera pozitiile pierdute. In rest printisorul a fost perfect si nu-mi displacea un podium Max, Lando, Charles (cei mai buni 3 din noua generatie)
    Sainz nu straluceste in calificari, a inceput cursa cu greseli dar si-a revenit si a avut un ritm demn de Ferrari. Carlos este un mare plus pt. echipa comparativ cu pilotul plecat.

    5.Gasly a avut o strategie gresita. Tsunoda a fost dezastru din toate punctele de vedere.
    6.Ocon cu o strategie gresita il bate pe Alonso.
    7.Raikkonen a avut o cursa buna pacat de penalizare. Giovinazzi a fost ghinionist.
    8.Mazepin a facut un mare progres terminand cursa. Mick Schumacher se chinuie cu monopostul. Nu mi se pare corect sa se desfasoare curse cu linia boxelor inchisa, dar lui Masi n-ai ce sa-i ceri pt. ca nu-l duce capul.

    9.Latifi ajutat un pic de Mazepin a irosit o sansa geniala.
    Noul presedinte GPDA si-a aratat inca o data "valoarea" ca pilot si ca om. Accidentul este 100% produs de el cu o manevra tip Maldonado. georgica a ratat inca o sansa sa puncteze cu Williams si are pretentii de Mercedes.
    Comportamentul si declaratiile de dupa au fost demne de un scapat de la spitalul 9. Daca facea Mazepin asa ceva probabil era suspendat 3 etape. Cum este vorba de milogul georgica lumea incearca sa-l protejeze si sa-l acuze pe sarmanul Bottas.georgica este pilotul cu cel mai urat comportament iar felul in care acuza mereu pe altii de greselile sale este halucinant. Am tot dispretul pentru el si toata admiratia pentru Norris, Perez, Leclerc si alti piloti care-si recunosc greselile.
    39 de cursa cu Williams fara puncte pt. georgica HAI LA MAI MULTE!!!
    18 5
  • Razvan
    Costel, te rog, ia-ți urgent medicamente. Așa delir mai rar.
    8 8
  • 3:3-1:1=0
    Amice, ne mai obosesti mult cu veneratia fata de siru'tau? Pune'l intr'un Alpine, alfa, williams sau aston martin, sa vedem cat de pilot este. Dovada ca verstapen, intr-un monopost inca sub mercedes, a dominat cursa. Ca acum 3 sezoane, cand ferrari visa, o sa vedeti ca, in cateva curse iar va da mercedes juma de secunda pe tur! Sa vezi atunci ode, ' ingenuncheri si pupat lanturi!:)))
    12 7
  • anonim
    tata hamilton si max alearga in alta cursa
    sa pui 2 secnde pe tur fara sa se forteze...ouhh
    restul nu conteaza,pluton
    le mai trebuie cativa ani celor de la Ferarri si Mclaren sai ajunga macar la o secunda in spate
    8 0
  • Te oftica tare faptul ca Russell i-a mai taiat din aureola lui #44 si a demonstrat ca aproape orice pilot poate face performanta pe Merc, nu ?
    15 14
  • Florin80
    Super cursa, cam cu de toate. Cred ca daca Norris ar fi pus mediile ar fi luat locul doi, putea sa tina ritmul mai bine doar din gume; Hamilton era mai rapid dar nu chiar atat de clar, probabil ca se intalneau maxim spre final.
    Bottas, nivel mediu clar, dar si ghinion cat cuprinde cu un Russel cam prea increzator.
    Alpine, o cursa nu tocmai rea, tinand cont ca doar Haas au o masina clar mai slaba si cam pe acelasi palier cu Alfa Romeo .
    O surpriza placuta pt anul asta, desi fara finalizare la Imola, este Williams, cat au reusit sa recupereze: un Williams sa vaneze un Mercedes ?????
    Ca piloti m-a impresionat Norris, un racer in devenire, Russell, dar prea optimistic la greseala cu Bottas, Alonso - cam maximum ce putea sa obtina de pe locul 18 dupa primul tur cu petarda aia de masina si venit dupa 2 ani de pauza, si un pic Leclerc .
    Ca dezamagiri: Perez - prea multe greseli tinand cont de experienta , Bottas - cu asa masina sa te bati pt locul 7 cu un Williams......, Tsunoda - greseli, prea entuziasmat de pozitia in care se afla fata de varsta, Sainz - este prea inhibat, prea multe emotii urmate de greseli, nu este cel de la McLarren.
    11 1
  • Florin80
    ....si era sa uit, la dezamagiri: Riciardo - la fel ca Sainz, cam inhibat; colegu' tinerel, Norris, sa fie mai rapid ca tine in plina forta, cu peste o secunda pe tur????? WTF?
    Alonso e cam nou in F1, putem spune practic, 40 ani, - pauza 2 ani, si totusi e cam acolo cu Ocon, 24 ani
    14 0
  • bravo, kimi si max!
    9 2
  • Neutru
    Florine analiză(critică cum spune germanul) relativ bună. La Botas n-a fost ghinion, așa a primit ordin să oprească cursa ca Hamilton să-și repare mașina fără să piardă timp.La faza respsctivă, ghinion a avut Russell că a fost acolo.Oricine venea după Botas ar fi pățit la fel. Trebuia oprită cursa în secundele acelea! Tsunoda și Perez vor să facă mai mult decât pot și greșesc. Rici atât poate asta-i valoarea lui. Zîmbetul nu te ajută în cursă.
    11 7
  • Florin80
    @Neutru, sa stii ca m-am gandit si eu la teoria cu Bottas, mai ales ca mai avem in istorie si pe Alonso cu Picque parca era, dar totusi sa faci asta la 320km/h cam depaseste instinctul uman de supravietuire.
    12 1
  • Drama respectivilor Alonso, Raikkonen, Vettel se numeste incapatanarea de a ramane in F1 dupa pensionare. Macar masina Ferrari sa fi avut oricare dintre "mosnegi" si NU ar fi luat locul 4 ca Leclerc ci mult mai jos, aproape de locurile ocupate acum in cursa.
    Sa fim seriosi,
    Leclerc > Vettel > Raikkonen
    Verstappen > Ricci > Ocon > Alonso
    Inainte sa maraie careva, ii recomand sa vada cursa. I dadea Ocon 0.5 sec pe tur Alonsitei cam in fiecare stint. Noroc cu intreruperea.
    9 5
  • Marius
    @Costel, ultima soluție, glonțul!!!
    2 3
  • Costel
    30 de secunde reprezinta intervalul de timp scurs de la eroarea *nestematei* in virajul Tosa pana la acrosajul in virajul Tamburello a celor doua monoposturi, nr 77 si nr 63, ambele *fortuit* motorizate de Benz AMG...

    ....timp suficient pentru o alta mostra clasica de machiavelism apartinand lui Toto&Co...

    nu care cumva Russel ramasese dator pentru ca nu a eliberat trasa inainte de Tosa (trasa ideala, cea cu asfalt uscat) pentru monopostul44 si astfel chiar se impunea sa se revanseze pentru lipsa sa de gratitudine, si asta cat mai curand cu putinta?!?

    clasamentul provizoriu la piloti este mincinos!

    7 puncte oferite cadou in Bahrain(peste jumatate de cursa in afara virajului4 si fara nici urma de penalizare) + locul 2 la Imola, imposibil de obtinut fara actul profund *nesabuit* al valetilor unicului Sir.....

    fara *segmentarea* cursei de la Imola clasamentul provizoriu certifica un avans de macar 15 puncte pentru olandez....

    @Florin,
    esti departe de adevar cu privire la vitezele inaintea Tamburello, tocmai d-asta ii ofer cuvantul lui Russel, cel care-i respecta mult prea mult pe consumatorii acestei discipline ca sa-i minta intr-atat de nonsalant....

    https://youtu.be/ybBNHGqJNL4?t=76
    5 9
  • Florin80
    Vitezele pe linia inainte de Tamburelo se invart pe la 300 km/h, in functie de activarea DRS-ului. Bottas ar fi avut 295 in momentul impactului cu Russel. Deducem ca Russel avea bine peste 300 ca era pe depasire, la blana, cu DRS activat.
    De aceea inclin sa cred ca accidentul nu e facatura, tre sa ai o doza mare de nebunie sa crezi ca controlezi sau stii traiectoria masinii dupa impact.
    Daca era ceva organizat, o faceau chiar la intrarea in viraj, pe la 200 km/h, un acrosaj de cursa, niciunul nu a cedat, etc...., nu la 300 pe full throtle
    12 2
  • Costel
    @Florin,
    avem tot dreptul din lume sa fim circumspecti....

    Toto & Benz AMG Petronas & FIA merita fugariti zilnic chiar si de o armata formata exclusiv din proctologi si supusi de macar trei ori pe zi la colonoscopii riguroase, asta numai pentru a le identifica&indeparta toate atuurile ilicite cu care cei din Brackley au pulverizat destule recorduri legendare ale F1...

    prea multe coincidente, prea se leaga toate, si-n curse consecutive, doar in favoarea unuia dintre cei 20 de piloti.....

    cu junele George doream sa evidentiez altceva, faptul ca Russel a devenit mult prea repede cutezator in insolenta...
    220 mph = 354 km/h !!!(dupa calculele mele)

    ....viteza imposibil de atins pana-n Tamburello, chiar si beneficiind de slipstream combinat cu DRS-ul deschis....

    statutul de cetatean/pilot englez nu-i confera dreptul sa se comporte oricum si sa afirme chiar orice....
    6 3
  • 33+11=44
    @Neutru:
    Convorbirile radio sunt publice si daca Bottas primea ordin sa opreasca cursa se afla imediat. Asa cum s-a aflat in DTM in 2015 cand un pilot Audi a primit ordin sa-l scoata din cursa pe Wehrlein ( pilot Mercedes si lider la general).

    Inainte de cursa nu se poate planifica asa ceva. Nimeni nu stia ca Lewis o sa greseasca fara sa abandoneze.
    In plus georgica a provocat incidentul. Iar Bottas o fi pilot slab, necarismatic insa este un om bun si corect si nu o sa se presteze niciodata la jocuri murdare. Aceasta lipsa de rautate l-a tras in jos de multe ori in cariera.

    Lipsa de obiectivitate te face sa aberezi. Au fost multiple ocazii cand Magnussen, Grosjean sau Giovinazii au provocat un SC care a ajutat pilotii Ferrari sa castige. Atunci nu ai inventat nici o teorie. Dupa cum gandesti probabil esti fan Diana Sosoaca.
    11 6
  • GrosJan
    Dadea ochii pe spate fandositul in 2010 cand vorbea Schumacher la conferinta de presa de dupa cursa (deci cu Schumacher pe podium).
    Mi-am zis stai asa cumetre sa te vedem pe tine la 40 de ani in F1 daca vei avea ghinionul sa fii tot pe acolo... Schumacher si-a redovedit clasa atunci la 40 de ani cu podium, pole si fiind uneori peste un viitor campion mondial Rosberg. Doar un pilot de exceptie poate face asta. Restul se taraie pe circuit sa le mai intre niste bani in conturi.
    10 3
  • Pt Costel ,cel care crede că și covidul a apărut din cauza lui Sir Hamilton și Benz."Nu a fost ziua de care să fiu cel mai mândru. Pentru că am avut timp să reflectez la ceea ce s-a întâmplat apoi, ştiu că ar fi trebuit să gestionez mai bine întreaga situaţie. Emoţiile se intensifică la cald şi puteam să reacţionez mai bine. I-am cerut scuze lui Valtteri, echipei mele şi tuturor celor dezamăgiţi de acţiunile mele. Nu aşa sunt eu şi aştept mai multe de la mine şi ştiu că şi alţii aşteaptă mai mult de la mine”, a declarat George Russell."
    10 1
  • Costel ar trebui să îi mulțumești lui Toto pentru vorba pusă la nenea Strol ,altfel favoritul tau era prin dtm sau cine stie ce competie auto .Si da Fia și Liberti ar trebui fugariti pentru acordarea bonusului pentru incompetența știi tu a cărei echipe
    6 1
  • Neutru
    Nord Georgică e cam impulsiv. Gestul lui îl poate costa enorm. Oare Mercedes îl va mai chema la echipă? Asta nu înseamnă că Botas nu a făcut un lucru mizerabil și extrem de periculos! Dacă ai fi în trafic și cineva intră peste tine,îți distruge mașina și doar cu noroc nu mori ce ai spune? „Bravo amice ai Mercedes sper să am și eu felicitări pentru gest!” Pasiunea pentru „idoli” e profundă și ca dragostea e „oarbă”
    9 2
  • Neutru
    Un tanar promitator:

    https://www.youtube.com/watch?v=GA4JmiQcBvY
    6 1
  • Todo il admira in secret pe Briatore.
    9 2
  • Cica Renault ar avea 1000 cp. Angajeaza pilot.

    https://www.youtube.com/watch?v=XVEP8ki24MQ
    2 0
  • Costel
    @Nord,
    incearca sa asezi si poate sa si sanctionezi actiunile/afirmatiile lui Russel dar musai in cronologia lor, eu am admonestat declaratiile englezului oferite imediat dupa cursa...

    chiar se impunea sa iasa, atentie!!! -a doua, a treia zi- si sa-ncerce sa retracteze total/partial multe din elucubratiile oferite mass-media imediat dupa grand-prix, nu-i posibil ca unul de teapa lui Russel, inca un coate-goale al pilotajului in F1, sa-ncerce sa ne convinga de faptul ca anusul contra naturii reprezinta firescul absolut in *incidentul* din Tamburello....
    2 1
  • Costel
    @Gica,
    ai domne putintica rabdare.....
    ofera-i patru, cinci curse lui Sebastian, lasa-l sa se aclimatizeze macar partial cu Aston, insusi Vettel declara zilele trecute:
    " I don't feel at home in the car"

    ....nu-nteleg cum poti sa treci cu vederea initiativa lui Otmar Szafnauer, cel care inca solicita modificarea regulamentului 2021, Aston fiind de departe echipa cea mai afectata in acest sezon de noile reglementari aero....

    ...bonusul oferit Ferrari, minuscul imoral si intr-o proportie covarsitoare, profund inutil celor din Maranello...
    pana cand Elkann nu pricepe ca Binotto trebuie sa dispara din postura de team-principal lucrurile n-au cum sa se desfasoare altfel decat in lanceda rutina a mediocritatii si a promisiunilor desarte, promisiuni cu care observ ca Leclerc s-a rutinat deja in al treilea sau sezon, incetarea dezvoltarii SF21 in luna iunie consfintind o atitudine care n-ar trebui sa se asocieze niciodata cu un brand precum Ferrari: abandonul
    4 0
  • Palmer
    https://m.youtube.com/watch?v=SZM_5UGpURA#
    5 0
  • GrosJan
    Se pare ca Bottas si-a pastrat trasa pe partea uscata, a lasat si loc lasandu-l pe Russell sa-si incerce norocul in balta. A fost un aquaplaning acolo. Asta cam demonteaza teoria conspiratiei.
    3 0
  • Costel
    Grosjane,
    imi lasi impresia ca-ti doresti sa preiei mult prea mult din aptitudinile lui Houdini...

    ....pe noi, astia care dispretuim potlogariile devenite perene ale celor cantonati la Brackley, ne intereseaza taman efectul acelei *neintelegeri* din Tamburello si nicidecum una sau alta dintre multiplele pseudocauze, efect care a alterat profund ierarhia in ImolaGP, efect care-l trimite pe olandez doar pe locul doi in clasamentul pilotilor.....
    1 2
  • @Costel
    Poate ca Vettel a vrut sa spuna "I don't feel at home in F1" si n-ai inteles tu ...
    In Motorsport, diferenta intre pilotii aceleasi echipe dupa doua etape, calificari, cursa, tur rapid : Stroll-Vettel 2-0, 2-0, 2-0, per total 6-0 !!! Adica baiatu' lu' tata vs cvadruplul wdc, 6-0 ! Rusinica !
    3 0
  • Costel
    @@
    hmmm....
    exclus sa nu-nteleg, nu-mi permit sa apar pe AM-motorsport cu temele incheiate doar partial, citesc si recitesc de patru-cinci-sase-sapte ori fiecare stire despre F1, asta ca elimin orice posibila fisura in sintetizarea ireprosabila a informatiilor...

    grandprix247.com/2021/03/30/vettel-says-he-does-not-feel-at-home-in-the-aston-martin/
    1 2
  • GrosJan
    Cteodata e asa cum se vede, fara conspiratii la mijloc.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru