Hamilton: "Nu înţeleg cum au fost Red Bull atât de rapizi"

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 23.10.2010
Lewis Hamilton a admis că nu înţelege de ce Red Bull au fost cu o jumătate de secundă mai rapizi în calificări.

Lewis Hamilton a ocupat doar locul 4 pe grila de start a Marelui Premiu al Coreei de Sud, în ciuda rezultatelor promiţătoare obţinute în antrenamente.

Pilotul echipei McLaren a admis că a obţinut tot ce se putea de la monopostul MP4-25 şi a mărturisit că nu înţelege cum au reuşit piloţii de la Red Bull să fie cu o jumătate de secundă mai rapizi.

"Am fost foarte rapizi în antrenamente, aşa că nu ştiu unde au găsit Red Bull acea jumătate de secundă suplimentară în Q3. Totuşi, este important să ne amintim că suntem încă în luptă: avem starturi bune şi acolo vor fi linii drepte lungi care ni se vor potrivi. Simt că suntem competitivi, monopostul este la fel de bun ca întotdeauna şi în stinturile lungi suntem puternici. Trebuie să obţinem tot ce putem cu ce avem şi nu cred că aş fi putut cere mai mult de la mine", a declarat britanicul.

Coechipierul său Jenson Button se află într-o situaţie şi mai delicată, urmând să plece doar de pe locul 7 şi are nevoie de cât mai multe puncte pentru a rămâne în cursa pentru titlu.

Britanicul pune rezultatul modest din calificări pe seama dificultăţilor de a încălzi pneurile şi admite că duminică va avea parte de o cursă dificilă.

"Vineri şi sâmbătă dimineaţă am fost foarte mulţumit de maşină, stabilitatea era extrem de bună şi eram puternici. După-amiază nu am putut aduce pneurile în temperatură şi m-am chinuit puţin cu blocarea cauciucurilor fată. Nu am avut suficientă aderentă şi nu am intrat în ritm. Va fi puţin mai dificil duminică, dar vestea bună este ca voi pleca de pe partea curată a grilei, sunt două linii drepte lungi după primul viraj, aşa că va fi un prim tur amuzant", a precizat campionul mondial.

Rezultatele obţinute de McLaren în calificări vin pe fondul numeroaselor update-uri introduse de britanici în acest weekend, într-o ultimă încercare de a lupta de la egal la egal cu Red Bull şi Ferrari.

Via | McLaren

Comentarii (21)

  • Nu intelegi tu multe..
    19 15
  • Cristian
    traducerea..
    Cum sa fie pozitia 4-a pe partea curata a pistei?Cred ca traducerea sufera.
    7 8
  • @cristian
    Button spune asta ptr ca e pe pozitia 7, deci pe partea curata a pistei.
    12 1
  • Cristian
    ..
    Da, declaratia ii apartine lui Button, scuze.
    6 2
  • McLaren&Ferrari
    trebuie sa recunoasca ca anul asta RBR au fost peste ei, din pacate....Chiar nu-mi dau seama de unde pot scoate atatia asi, cei de la RBR. Pe circuitele cu apasare aerodinamica mare, inteleg ca se preteaza bine monopostului lor, dar pe circuite ca si cel din Coreea, este dubios rau.....Oricum, multa bafta Lewis maine. Ma astept un start foarte bun de la el ;) chiar daca pleca pe partea murdara(mai mult sau mai putin) si sa puna mare presiune pe cei doi tauri. Vorba lui Mircea...."sper sa-si infiga dintii adanc in Vettel si mai ales in Weber".......GO LEWIS!!!
    7 13
  • da frate...
    ...asa e, anul asta a fost RED BULL cam fara exceptie. E greu doar citind stiri pe net sa gasesti explicatii cum au reusit tot anul sa fie evident in fata tuturor, dar... asta e! Eu cred ca ambele titluri or sa le revina dar, desi imi pare rau ptr McLaren, e clar ca MERITA! Bravo lor!
    Cat despre cursa de maine, sper sa reuseasca ceva Lewis la start sau macar in primul tur, ca mai tarziu nu-i mai prinzi pe tauri. BAFTA McLAREN!
    9 9
  • @KaNe
    Da cum pana mea si pe circuitul asta tot RBR au prima linie? Dupa ce am vazut in antrenamente si din declaratii am crezut ca Lewis va lua pole. Daca l-ar agata cumva pe Webber in primul viraj sa il scoata afara. Asta ii cam tot ce mai putem spera, adica sa nu ia Webber titlul...
    4 12
  • Mclaren_Mircea_1984
    Ce ai vazut tu in antrenamente? Si mergi dupa declaratii?! Hai ca daca Yamamoto zice ca ia polul, atunci asa o sa fie!!

    Cica antrenamente......
    9 6
  • EndlessDarkness
    Beyond My Fear
    Sa speram ca maine Hamilton va abandona, nu de alta dar ar contribui la spectacolul Formulei 1 :P

    P.S. Oare McLaren se concentreaza inca pe masina de anul acesta? Sper ca da, ca la anul sa plece cu un handicat insurmontabil :)
    9 15
  • @McLaren_Mircea
    Nu e buna strategia asta , ca astfel , daca iese Mark, poate urca celebrul de acum Alonso in frunte.... Deci :maine Alonso intra in Weber , Masa in Vettel si castiga Lewis :)))
    8 12
  • salutare
    @EndlessDarknes
    de ce ti-ai schimbat nikul,si nu ai ramas cu vechiul NeoGalaxy,crezi ca ura catre McLaren,nu te tradeaza si sub un nik nou?
    7 9
  • start
    Vettel favorit, pleaca de pe partea buna a pistei.Ham cu multa cunoastere a acrosajelor va mai provoca unul.Sa vedem cu cine.
    9 4
  • @shumy-mania
    cu WEBBER neaparat :) macar daca pierde titlul lewis sa nu il lase nici pe Webber sa il castige :) abia astept sa vad cum i se desprinde roata din spate si iese de pe pista :))
    3 11
  • Mclaren_Mircea_1984
    Ce ai d-le cu Webber?Ca e baiat cumsecade si s-a luptat cu o echipa intreaga sa invinga.Nu cred ca vrei sa fie cu australianul, e o nuca prea tare pt mclarenul firav al lui Ham, poate Alonso sau Vettel;)
    9 2
  • vreau sa-l scoata Lewis out
    Si in Australia si in Singapore in momentul cand Lewis l-a depasit i-a agatat spatele in viraj. Aceasi chestie si tot cu Lewis a incercat si in Ungaria in 2009 la acea prima victorie a lui Lewis, tot depasire la limita a lui Lewis, noroc ca atunci a avut KERS-ul.
    4 8
  • Webber campion
    Fara jucarii adaptate gen kers si f-duct Hamy e o papusica fara ate.Asa va fi si maine.Webber nu se intimideaza cand vede o fetita in costum de pilot:)
    11 8
  • F1-zone
    laitmotiv
    Cei de la meclaren l-au luat in brate pe "nu inteleg" ca expresie a neputintei.A inceput Whitmarsh acum Ham..ar trebui sa-si angajeze niste ingineri la firma si sa investeasca in calitate nu in cantitate.
    9 4
  • bahhhh!voi deja ma stresati cu trisorii astia de boi![RED BULL]si cu alonso si al sau FIAT!!!! NU VA MAI STRESATI MAINE CASTIGA LEWIS!!!
    4 6
  • Ce sa castige Lewis?Nici macar experienta.
    5 3
  • Copii
    Beyond My Fear
    Sa speram ca maine ALONSO va abandona, nu de alta dar ar contribui la spectacolul Formulei 1 :P

    P.S. Oare FERRARI se concentreaza inca pe masina de anul acesta? Sper ca da, ca la anul sa plece cu un handicat insurmontabil :)

    Niciodata sa nu doresti raul cuiva, inturcat acest se poate intoarce de cele mai multe ori chiar asupra celui care doreste acest lucru. Atata il ridicati in slavi pe "mosul"
    de Weber, un anonim care timp de 10 ani a fost un anonim. Anul asta a avut avantajul cu masina si faptul ca are experienta multa in spate, adica a concurat majoritatea activitatii lui pana mai anul asta, doar in coada plutonului, iar asta il face sa stea cuminte. Piloti gen Weber, Button si altii de genul, NICIODATA nu vor ramane in istoria si memoria fanilor de F1 pentru un singur titlu castigat dupa zeci de ani de prezenta in F1, ani in care au fost anonimi si care la un punct anume, dupa ce invata sa piloteze cat de cat in cei 10 ani prin coada plutonului, datorita unor circumstante ce tin de perfromanta monopostului, ajung sa castige si ei un titlu. Sa fim seriosi. O comparatie, nu prea elocventa oarecum, este Senna-Schumacher. Nu zic ca Schumi, n-a fost un pilot luptator, dar degeaba a castigat 7 titluri fata de cele 3 ale lui Senna, intrucat acesta din urma a ramas in inima tuturor fanilor, ca cel mai bun pilot, un adevarat luptator, o carisma pe care si-a dobandit-o in primul rand prin spectacolul pe care l-a facut tot timpul pe circuite si mai putin prin cele 3 titluri. Eu zic ca valoarea propriu-zisa a pilotului valoreaza mult mai mult decat un titlu. Ma bucur nespus de mult, cand in Hamilton, vad aceeasi atitudine, acelasi caracter, care se regaseau decat la Marele Senna. "I will always race with my heart"
    5 8
  • Brainstorming
    prostia se plateste mereu
    D-aia s-au inventat cursele ca sa fie castigate iar campionatele mondiale ca sa produca campioni mondiali.Pe langa inima iti mai trebuie si ceva creier.Ori asa ceva ham n-are.Daca tot vb de inima, de aia are Kobayashi mai mare ca ham.Si ala nu jigneste piloti si nici infatuat nu e.Ham e un produs care manelizeaza-tabloidizeaza F1 atat pe circuit cat si in afara lui.Ar trebui sa invete de la colegul lui de generatie Kubica care nu numai ca are alt caracter dar e cerebral.Dar cand dragostea fanului e mare nici macar sexul nu conteaza.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru