Hamilton va pleca din pole position la Monza!

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 12.09.2009
Lewis Hamilton va pleca de pe prima pozitia a grilei de start in Marele Premiu al Italiei, fiind acompaniat in prima linie de Adrian Sutil, pilotul echipei Force India.

Calificarile pentru Marele Premiu al Italiei au oferit o noua doza de spectacol si adrenalina, surprizele tinandu-se lant si de data aceasta. Lupta pentru pole position a fost din nou foarte acerba, iar Lewis Hamilton s-a impus in ultimele secunde dupa ce a fost cronometrat cu 1:24.066.

Campionul mondial i-a suflat prima pozitie unui excelent Adrian Sutil, care a demonstrat din plin ca performanta lui Giancarlo Fisichella de la Spa-Francorchamps nu a fost deloc intamplatoare. Aflat la cea mai buna perforamnta din cariera, germanul va pleca de pe prima linie a grilei de start, insa va fi dezavantajat de faptul ca in spatele sau s-au pozitionat doi piloti care vor profita de sistemul KERS: Kimi Raikkonen si Heikki Kovalainen.

A treia linie a grilei de start a fost monopolizata de Brawn GP prin Rubens Barrichello si Jenson Button. Chiar daca rezultatele britanicilor sunt mult inferioare celor de la inceputul sezonului, acestia se pot considera bucurosi pentru faptul ca rivalii de la Red Bull Racing ocupa doar a 5-a linie a grilei prin Sebastian Vettel si Markl Webber.

Intre cei patru pretendenti la titlu s-au intercalat excelent Vitantonio Liuzzi si Fernando Alonso, performanta italianului fiind cu atat mai importanta cu cat se afla la prima sa cursa pentru Force India.

A DOUA PARTE: FISICHELLA, ELIMINAT IN Q2:

Aflat la debutul oficial pentru Scuderia Ferrari, Giancarlo Fisichella a fost eliminat in a doua parte a calificarilor, urmand sa ia startul de pe pozitia a 14-a a grilei de start.

Chiar daca nu a reusit promovarea in Q3, Fisichella a obtinut o performanta semnificativ mai buna decat Luca Badoer, pilotul pe care l-a inlocuit. Totusi, italianul poate avea o urma de regret ca a parasit Force India, intrucat fostul sau coechipier Adrian Sutil va pleca de pe locul 2, in timp ce inlocuitorul sau, Vitantonio Liuzzi, a terminat calificarile pe locul 7.

Nici cei de la BMW-Sauber nu au avut parte de o sesiune prea buna, atat Nick Heidfeld, cat si Robert Kubica suferind probleme tehnice la motor si abandonand calificarile inainte de expirarea timpului regulamentar. Cei doi l-au inconjurat pe Fisichella pe grila de start, urmand sa plece de pe locurile 13 si, respectiv, 15. Ceilalalti doi piloti eliminati in Q2 au fost Jarno Trulli si Romain Grosjean.

PRIMA PARTE: ROSBERG OUT!

Prima parte a calificarilor a consemnat o mare surpriza in dreptul lui Nico Rosberg, pilotul echipei Williams ratand promovarea in Q2 alaturi de coechipierul sau, Kazuki Nakajima. Cei doi vor pleca de pe locurile 18 si, respectiv, 17, devansand duo-ul Scuderiei Toro Rosso format din Sebastien Buemi si Jaime Alguersuari.

Ultimul pilot care a ratat sansa de a concura si in Q2 a fost Timo Glock, Toyota confirmand astfel perioada neagra prin care trece in prezent. In fruntea plutonului, Raikkonen, Hamilton si Button au realizat cei mai buni timpi in Q1.

Rezultatele complete ale calificarilor sunt disponibile aici.

Marele Premiu al Italiei va avea loc duminica cu incepere de la ora 15:00.

 

Comentarii (55)

  • uraaaaaaaaaaaaa
    eeeeeeeeeeeeee go ham ham,
    0 0
  • Brawn GP
    Au o strategie cu o singura oprire la boxe!! Asta declara Brawn chiar acum :-O
    0 0
  • Puncte
    726..cred ca e maxim din ce se putea obtine:D trebuia mai multa hotarare la pariuri si totul era perfect :))
    0 0
  • pariuri
    daca sutil lua pole-ul era crima la pariuri :)) 25:1
    0 0
  • Super Mercedes
    Din masinile aflate in Top Ten (chiar din primele 7 locuri!!!!) 6 sunt Mercedes (toate masinile motorizate de altfel de constructorul german).
    Singurul "intrus" este Ferrari-ul lui Raikkonen. Incheie topul 3 masini motorizate de Renault!
    Bravo Hamilton, Bravo Sutil, Bravo Mercedes!
    0 0
  • am si eu o nelamurire ???
    sa-nteleg ca inainte sa se dea voie la schimbari se schimba si cotele la pariuri presupun eu (asa ar fi logic, nu......?)
    0 0
  • @viduk
    normal ,ca se vor schimba si cotele la pariuri... :)
    0 0
  • penalizare
    cred ca ham va fi penalizat pentru blocarea lui buemi in q3 cu 5 pozitii
    0 0
  • @b09wml
    ms frumos pt nelamurire :)
    0 0
  • @VJohann
    sunt curios daca se face ceva in privinta acelui mic incident...ca ceva a fost acolo. in rest de abia astept cursa sa vedem ce se mai intampla :)
    0 0
  • @ alex_capruciu
    sa stii ca eu am pariat pe Sutil la Pole :))
    0 0
  • mi-e frica de penalizare :((
    Nu l-o pus nimeni sa iasa pe circuit pentru ca avea mai mult decat foarte bun, care sa nu-i afecteze prezenta in Q2 si acuma hienele lui Mosley abia astepta sa il penalizeze cu 5 pozitii. Pentru ca Raikkonen a castigat 2 pozitii la Spa mergand prin exteriorul pistei, ca de obicei nu s-a dat nimic, dar greseala lui Lewis va fi drastic sanctionata desi ratatul de Buemi nu avea nici o sansa sa intre in Q2. Acuma astept cu infrigurare decizia si patrulez pe toate site-urile sa aflu daca scapa Lewis sau nu :(
    0 0
  • @VJohann
    Daca Alonso a fost penalizat pentru blocarea lui Massa in Monza in 2006 atunci parerea mea este ca si Hamilton ar trebui sa fie sanctionat!
    0 0
  • @machopiciu
    se va face astfel incat raikonnen sa treaca din prima la conducere ca doar sunt acasa la ei, si cu cine tine fia mai mult decat ferrari?
    0 0
  • NeoGalaxy
    @machopiciu
    Nu observi ca nici un fan McLaren nu spune nimic despre acel incident? Cum alte echipe fac ceva ce ei considera gresit, sar repede cu gura: Regulamentul, regulamentul. Cand echipa lor incalca o regula sau greseste, tac malc si merg pe burta :)

    Oricum au fost niste calificari superbe, nu-mi vine sa cred de cat de competitive sunt echipele si cat de mici sunt diferentele din calificari. Practic primii 13-14 piloti in antrenamente au fost in maxim 1 secunda, ceea ce spune foarte mult.

    Sincere felicitari pentru Adrian, este o reusita foate importanta pentru el, sper sa fie atent si in cursa si sa ia puncte bune pentru Force India, baietii astia sunt tari, bravo lor!

    Kimi merge foarte bine, Fisi acceptabil pentru primele lui contacte cu masina rosie, sigur in cursa avem sansa mult mai mari ca in calificari. Forza Ferrari :)
    0 0
  • Catre Admin
    Stiu ca nu are nici o semnificatie ceea ce iti scriu aici,dar Liuzzi nu aavut 2 puncte in cariera ci 4 :) Am citit azi pe wiki... :D
    0 0
  • penalizare2
    peste o juma de ora vom sti sigur cine castiga maine
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Mah Mircea... iar incepi sa jignesti pilotii. Lewis poate l-a incomodat pe Buemi, cel putin filmari asa de vede, dar asta nu inseamna ca "ratatul de Buemi" nu avea nici o sansa. Este debutant pe o masina Toro Rosso. Nu este nici ratat si iar nu poti sa vezi ca Lewis poate a gresit. Evident sunt discutabile pentru ca daca Buemi nu reclama evenimentul nu se intampla nimic asa ca stai relaxat :) Regulamentar, Lewis ar putea sa fie pedepsit cu 5 pozitii, dar stii ca poate castiga, ar trebui sa ai mai multa incredere in el. Si iar incepi cu Spa... ce a facut Kimi la Spa este perfect legal de altfel au fost inca 3 piloti care au facut acelasi lucru si nici unul nu a fost penalizat. Aoleo... fanii McLaren... realmente au o problema cu atitudinea.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Baietii admini :)))
    Ferrari sa intelegem ca nu mai apare in Clasamentul pe echipe pentru ei oricum se gandesc la sezonul 2010 nu? :PPP Dar Renault are multe puncte 16 + 2 :)))) Este un mic haos in clasamentul asta :))))))
    0 0
  • Dar fanii Ferrari
    De ce nu zic nimic despre acele 2 pozitii castigate de Raikkonen pe exteriorul pistei la Spa, sau in Ungaria cand practic intra din plin in Lewis daca nu tragea tare in dreapta?? Daaa. la acelea gasim argumente frumoase si idei geniale ca sa mascam fata hidoasa a maFIA, in care cu nerusinare ii mitraliaza pe Mclaren pe unde ii prinde, iar fata de Ferrari are o alta unitate de masura, mult mai permisiva si mai ingaduitoare?? Si daca merge Lewis de pe 6 tot va distruge echipa aia rosie si abjecta. Exact ce-a facut Webber la start in Germania a facut si Raikkonen in Ungaria, pe cand unul este judecat in timpul cursei, iar pilotul Ferrari dupa cursa, desi aveau tot timpul din lume fiind vorba de acelasi moment al cursei si incidentul fiind similar.
    0 0
  • @Renault
    Briatore si stafful deja e pe circuit cautand un loc ideal unde s-o izbeasca Grosjean pe masina lui maine!
    0 0
  • @ Mclaren_Mircea_1984
    Vad ca oricat de mult te uiti la F1 , tot nu poti sa le diferentiezi incidentele si cauzele.
    Oricum Coulthard deja comentase iesirea lui Kimi la prima curba , si a zis ca nu are nici un avantaj acolo deoarece asfaltul e prea spurcat si pierde aderenta usor pneurile!
    0 0
  • ctlnmihai
    NeoGalaxy
    Fanii McLaren n-au o problema cu atitudinea.. ..Daca ai fi citit niste articole de pe http://www.f1network.net/main/s491.htm ai fi vazut ca manevra lui kimi n-a fost tocmai regulamentara..el a castigat o pozitie prin iesirea pe exterior....daca ar fi sa luam de exemplu atitudinea ta care inainte de a comenta diferitele echipe care se bate cu Ferrari ,incepi sa jignesti persoana care tine cu orice echipa alta decat Ferrari ,atunci da poti spune ca ai o problema cu atitudinea
    0 0
  • bbc
    cine are timp cititi pe bbc ce comentari si predictii au englezii, razi de pici
    0 0
  • Brawn-Button
    Buna evolutia celor de la Brawn.Sanse foarte mari sa-si consolideze pozitia,iar cu o strategie buna Button ar putea sa castige maine.Marele lui adversar la Monza se numeste Barrichello:).Succes tuturor,si o cursa buna maine!
    0 0
  • Daca era vorba de altul era penalizat
    Nu mai tot o invartiti aici ca la Ploiesti. Daca santeti fani Ferrari nu recunoasteti de tratamentul preferential de care beneficiaza Ferrari din partea FIA, incepand cu incidente minore pro-Ferrari pana la incidente mai importante in care sunt implicati adversarii adirecti a lui Ferrari. Ca asfafltul nu e bun in exterior, sau ca nu stiu mai ce. A castigat o pozitie iesind in afara pistei, automat trebuie sa o cedeze inapoi sau sa fie penalizat, din privinta asta lucrurile sunt foarte clare, oricat de rau ar fi asfaltu. Am gasit acuma scuza perfecta sa ascundem mizeria sub pres, pentru ca asfaltul nu e bun. Esti caraghios. Iar daca incidentul lui Raikkonen nu a fost similat cu cel al lui Webber plus ca a avut loc in acelasi moment al cursei, eu imi tai gatul. Cu cata nerusinare au amanat, pana dupa cursa, ca sa poata musamaliza mai bine. Si daca era Raikkonen nevinovat trebuia sa il judece in timpul cursei nu la aproape doua ore dupa incident, cand cursa s-a terminat. Dar sigur... Webber a vrut sa intre in Barichello, iar Raikkonen a vrut doar sa se joace cu Lewis de-a pisica si soricelul, sa isi incoarde muschii sa arate ca poate sa intre in el. Singura diferenta intre cele doua incidente a fost ca Lewis a avut timpul si spatiul sa traga in dreapta si sa se fereasca, pe cand Barichello nu a avut.
    0 0
  • @ctlnmihai
    Eu sincer inteleg punctul tau de vedere dar Fanii Mclaren (fara nume) nu doar aici ci la toate siteurile deja incep sa le jigneasca pe altii la antrenamente libere... Ferraristii nici la victorii nu prea au vorbe pentru alti!
    0 0
  • asteptam greutatea monoposturilor
    cand se da?
    0 0
  • ctlnmihai
    Jolerto
    Sincer ,am intrat si eu pe alte site-uri si ferraristii din maimuta si din alte animalute nu-l mai scoteau pe hamilton..si oricum fanii mclaren sunt f putini ..dar asta e o alta discutie..sincer eu as numi blocare a adversarului ,incidente de timpul
    celui din 2006 schumi-alonso de la monaco sau cele in care sunt implicate pilotii care sunt efectiv pe pista si in care exista intentia.. ca hamilton iesea de la boxe si in momentul acela buemi se pregatea ptr. un tur rapid .. eu as numi-o o lipsa de comunicare intre mclaren si pilotul sau
    0 0
  • ctlnmihai
    hei prietene, vezi ca tot bmw dupa ce au improscat cu venin, in articolul de maine zi si-au cerut scuze, ca de fapt ei nu au spus ce au spus ["By no means did we criticize the fact itself of Raikkonen entering the run off area. In our understanding, and as it was clearly explained in the article, Kimi was forced to go there and had little, if any, other choices. Otherwise a pile up would have been very likely." ..."All in all, if anyone felt an injustice was done in our article, we apologize, as it was not our intention to do so, but instead we tried to understand the situation and state the facts and regulations, so that anyone could judge on their own basis. "]. In plus, frustrarea lor era pur gratuita, chair ei recunoscind ca o masina cu Kers "ii face" oricind, ca sa ma exprim "de cartier". Si pentru a reveni la discutia actuala [se pare ca daca nu avem de ce arunca pietre in prezent, ne aducem aminte de "dureri" vechi, nu-i asa ?] ideea de baza este ca, pentru cunoscatorii de formula 1, este o diferenta intre un incident de cursa si obstructionarea unui pilot aflat intr-un tur rapid pentru a obtine timpii de calificare. Nu-i asa ? Obstructionare care nu noi suntem in masura sa o stabilim si/sau penalizam. Nu-i asa ?
    0 0
  • @greutati
    dupa ora 19
    0 0
  • ctlnmihai
    @michelle
    ok..hamilton penalizat 5 locuri si kimi castiga cursa..esti multumita?
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    O sa fac o compilatie sa-ti arat exact cum sta treaba. Am citit ce mi-ai aratat tu si sunt interesante parerile de acolo, tocmai pentru ca nimeni nu zice nimic de faptul ca un BMW l-a lovit in spate pe Kimi. Practic este si ignorata aceasta idee, dar video-ul de aici este comedie:

    http://www.youtube.com/watch?v=gcjM6LYxS7k&feature=related

    Nu au fost penalizati 4 piloti: un Brawn pentru a iesit, Luca pentru ca a iesit si el, un pilot Renault care l-a lovit pe cel BWM exact in sicana si lista poate continua.

    Acuma vine intrebarea: tu ai vazut undeva discutandu-se ce aceste accidente? Toate se vad ca se intampla doar toate site-urile Uk discuta numai de incidentul Kimi... ia spune te rog... unde este corectitudinea?

    http://www.youtube.com/watch?v=cceU8jaE0YA&feature=video_response: aici gasesti de ce Lewis a fost penalizat pentru Spa 2008, chestii pe care oricum nu le stii si te faci ca nu vrei sa le vezi :)
    0 0
  • ctlnmihai
    nu-mi pasa DACA si nici cu cite locuri este cineva penalizat DACA se dovedeste ca a gresit [apropo de lipsa de comunicare de care spui tu, intre red bull si Webber a fost una din aceasta si Webber a fost aspru penalizat din punct de vedere al rezultatului cursei si, poate, al campionatului pentru asta - sper ca iti amintesti - si nu-mi amintesc sa ii fi tinut partea sau sa te fi plins :P Cit despre Kimi, este evident ca el cistiga maine si este evident ca ma bucur :)
    0 0
  • ctlnmihai
    NeoGalaxy
    eu nu stiam ca beriliul il gasesc in cartea de fizica...de ce ma mai intrebi de alte chestii..nu numai site-urile din uk au scris ca manevra lui kimi a fost dubioasa.si gazzetta.it au spus-o in momentul relatarii cursei live pe site-ul lor
    0 0
  • hamilton
    nu cred ca hamilton va fi penalizat.Este discutabila,Hamilton nu l-a vazut pe Buemi si sunt convins ca nu avea intentia de a-l obstructiona.Sincer,mie mi se pare ciudata rezolvarea iesirii de la boxe,vii lansat pe linia dreapta,viteze de top,apoi franezi/redresezi pe trasa ideala si trebuie sa fii atent si la cel care iese din standuri,am urmarit cu atentie,au fost mai multi piloti care pareau "afectati" de iesirile altora acolo.
    0 0
  • ctlnmihai
    michelle_b
    te bucuri prea devreme .....
    0 0
  • Pune-ti pofta in cui michelle_b :)
    Lewis castiga maine, stai calma :p
    0 0
  • sutil
    iar sutil poate provoca maine surpriza..:),in antrenamentele libere era foarte rapid si fara sa fie "incaltat" cu pneuri soft.Sa vedem cat combustibil are.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    in primul rind este deosebit de urit din partea ta sa postezi cind esti nervos si frustrat. Buemi, indiferent de locul pe care il ocupa in clasament si/sau pe vreo grila de start se afla in topul celor mai buni 20 de piloti de formula 1 cu sau fara voia ta, insa alesi de persoane acreditate in domeniu. Ca sa il numesti tu "ratat", imi cer scuze ca iti spun ar trebui sa fi tu mai bun decit el si, tot ai da dovada de rautate, ca sa nu zic mojicie. Eu stau extraordinar de calma, se pare ca tu faci ture prin casa si prin portaluri de stiri, deci cel care trebuie sa se calmeze esti tu. cit despre gluma mea cu ctlnmihai daca te deranjeaza o sa iti spun clar: nu sunt nici lipsita de neuroni si nici exaltata si nici fanatica ca sa ma bucur de ceva ce nu s-a intimplat. Era doar o gluma intre doi amici. p.s. cu poftele mele fac intotdeauna numai ce vreau eu, nu altii, tocmai de aceea sunt poftele mele :P
    0 0
  • cursa de maine
    in opinia mea va fi spectaculosa. Fiind un circuit cu posibilitati de depasiri ["easy overtaking track"] sper ca vom avea spectacolul pe care ni-l dorim. Insa mi-e teama ca vom avea si incidente pe care nu ni le dorim. Cit despre rezultat, cine spune ca stie rezultatul e mult prea optimist. Este deschisa oportunitatea pentru multe optiuni. Iar mie, ca fan formula 1 imi place acest lucru, cind mai multi piloti au teoretic toate sansele sa cistige cursa ...
    0 0
  • michelle_b
    Recunosc ca am posta primul comentariu cand eram foarte foarte nervos de teama sa nu fie penalizat Lewis. Acum la rece, nu sunt de parerea ca Buemi, e un pilot ratat, din moment ce a ajuns in Formula 1. Ca un fan al sporturilor cu motor, nu il consider ratat nici pe Doru Sechelariu atat de ridicat in slavi nejustificat de Alexandrescu. L-am facut ratat, sub imperiul nervilor, stresat de ideea ca Lewis sa fie penalizat pentru un incident atat de nesmnificativ, din moment ce Buemi oricat de talentat ar fi el e, nu are masina sa intre in Q2. Si sa piarda Lewis sansa victoriei pentru un incident cu Buemi cred ca inebunesc :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    Iti repet ce i-am spus si lui mikahakkinen. Poate esti un pasionat al Formulei 1 dar nu ai nici un fel de cunostinte despre ceea ce tine de Formula 1. Eu cred ca tie doar iti place sa te uiti, mancand seminte si injurand cand altii sunt mai buni decat preferatul tau. In orice am discutat pana acum, singurul lucru pe care l-ai facut este ca ai incercat sa-mi arati parerile sau ce spun altii despre un incident fara ca tu sa ai o parere a ta proprie. Ceea ce ma face sa cred ca ori iti este frica de ati sustine parerea proprie ori nu stii nimic despre subiectul in cauza. La discutia cu motoarele o tineai pe a ta ca au fost interzise pentru ca Ferrari sunt diavolul in masina (nu merge persoana), chiar daca si atunci pe gramezi de site-uri se discuta tocmai de faptul asta si Mercedes renuntase la Ilmor tocmai pentru ca au fost aceste probleme, la diferitele accidente cauzate de Lewis vezi Canada 2008 (ai zis ca este perfect legal si ca nu este vina lui) Spa 2008 (ai spus ca nu stii regulamentul si ca oricum nu te intereseaza si taierea sicanei este perfect legala) si asa mai departe. In Australia 2009 ai spus ca este perfect legal ce a facut Lewis fara nici o unda de indoiala, chiar erai mandru ca au facut acel apel impotriva lui Trullli, in cursa trecuta nu ti-ai dat seama ca Alguersuari (sau cum se scrie) l-a lovit pe Lewis si ai zic ca tot Ferrari sunt de vina, nu ai observat cele 5-6 incidente din prima sicana pe care le vezi oricum in filmuletul arata de mine). Dar ma bucur ca-mi arati site-uri pe care le citesti pentru ca sunt site-uri britanice care ca si comentatorii si fanii McLaren oricum tin numai cu McLaren.

    Eu zis sa te uiti la altceva pentru ca oricum Formula 1 este si va ramane un mister intotdeauna pentru tine. Scuze dar daca faceai Fizica in Liceu, in manual de Fizica de clasa de XII-a sunt diferite prezentari are Be-ului la sectiune Fizica Nucleara, deoarece are si cateva aplicatii foarte interesante si sa spunem periculoase. Eu nu cred ca tu ai terminat liceul dar fiecare este liber sa aiba parerea lui.

    Personal pot sa-ti spun ca de fiecare data cand ma uit la o cursa de Formula 1 incerc sa invat cat mai multe, nu doar pentru ca fiecare cursa ma bucura sau mi se pare interesanta ci pentru ca sunt un pasionat al automobilismului in particular si sunt multe de invatat.

    Ce pot sa-ti spun este Vizionare placuta si la cat mai multe provizii de seminte :)
    0 0
  • michelle_b
    teoretic primii 6 au toti sanse destul de bune,vremea si nedoritele incidente insa pot aduce surprize.Hamilton cu un start bun,si o masina rapida in cursa are prima optiune,cred.
    0 0
  • Yesssssssssssss YESSSSSSSSS
    Gata, autosport-ul a postat ca incidentul a fost clarificat de stewarzi dupa calificari. Au fost interogati ambii piloti, si Lewis si Buemi, si s-a hotarat sa nu se ia nici o masura contra lui Lewis. http://www.autosport.com/news/report.php/id/78561 aici aveti tot articolul. Doamne ce m-am linistit. Pot sa ma uit linistit la meciu lui Bayern acuma stiind ca Lewis a scapat. P.S Am puterea sa recunosc ca obiectivitatea FIA m-a surprins, chiar m-a socat, avand in vedere interesele financiare ale unei victorii Ferrari la Monza. Is in ceata, de 2 ani de zile sunt convins ca FIA sunt anti-Mclaren, avand in vedere rivalitatea intre Mosley si Dennis, dar de data asta, chiar in Italia, puteau sa apese pe tragaci la capul lui Mclaren si nu au facut-o.
    0 0
  • diesel08
    nu sunt Nostradamus si nici Mama Omida, insa umila mea opinie spune asa: Lewis + Kimi (daca nu intervine un incident sau cedeaza caruta vreunuia, mai mult de a lui Kimster mi-e teama, desi nu se stie niciodata) au prima sansa, apoi Jenson+Sutil+Rubens, Kova (cred ca e mai greu decit Lewis si Kimi si Sutil) + Alonso (daca reuseste sa iasa in sfirsit din cercul de ghinioane care nu se mai termina), din pacate, desi vorbesc doar de dragul vorbelor, am un feeling negativ despre Red Bull. M-as mai uita la Nick si Nico (daca ploaia ii si ajuta. Ei vor pleca incarcati cu benzina). Oricum, chiar nu pot da un prognostic. Insa pot spune ce sper. Si cine imi doresc sa cistige :)
    0 0
  • ctlnmihai
    NeoGalaxy
    Femeile si F 1 au fost si sunt intotdeauna un mare mister pentru mine..si sincer sa fiu m-as simti mai rau daca as fi ca tine..si tocmai discutam cu jolerto despre atitudinea unor fani indiferent de apartenenta lor sportiva..acum plec dupa seminte..sa aveti o zi placuta toti:)
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    esti ceva de groaza mai baiatule,ia-ti un jurnal ceva...chiar crezi ca intereseaza pe cineva cum iti petreci tu seara?:)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @FIA
    Vezi Mircea FIA considera si judeca dupa cum considera ei, stiu ei mai bine cine are dreptate :))) Tu si eu sigur nu suntem buni de comisari, zic eu :P
    0 0
  • michelle_b
    exercitiu corect:),acuma cu-atatea variabile,chiar e greu..am eu un feeling legat de Brawn,cu Ross nu se stie niciodata;)...Kimi are sanse bune,masina merge bine in cursa,Fernando greu,cel mult pozitia 4,masina nu straluceste chiar si cu kers.Si da,Red Bull cred ca sunt mai incarcati cu combustibil,oricum m-au cam dezamagit.Vom vedea o cursa plina de suspans:)
    0 0
  • @neogalaxy
    cum de ai vazut incidentul dintre Buemi si Hamilton si nu l-ai vazut pe cel dintre Webber si Liuzzi ? nu am vazut sa scrii despre asta .
    0 0
  • Clar NeoGalaxy :))
    Chiar daca ne pricepem destul de bine la Formula 1 si suntem pasionati de fenomen destul de profund zic eu :)) in ultima instanta prin venele mele curge sange argintiu iar prin al tau sange rosu :P Poate suna deplasata un pic metafora, am preluat-o din limbajul ultrasilor stelisti/dinamovisti, dar am ideea e ca amandoi ne iubim echipele cu care tinem foarte mult:) Ne mai ciondanim noi cateodata, dar e bine ca am depasit acel stadiu de care mie sincer imi pare rau, cand tu erai ironic, iar eu eu ma aprindeam si aruncam apoi cu jigniri in stanga si in dreapta :) Sunt convins ca putem fi si cei mai buni prieteni in final :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @sharky_raduku
    Aceasi intrebare mi-au pus-o si cativa prieteni. Nu am vazut incidentul dintre Webber si Liuzzi si nici nu stiam despre el. Dar nu cred ca l-a vazut cineva pentru ca nu a fost prezentat de TVR, eu cel putin am reluat calificarile si nu am vazut incidentul. Dar FIA a decis deja si stiu ei mai bine ca noi ce s-a intamplat acolo.
    0 0
  • Despre greutatea monoposturilor ce se stie?
    Cred ca Lewis si Kimi au strategii relativ similare cu 2 opriri. Sutil din pacate va fi depasit la start de Kimi cu KERS.
    0 0
  • greutati
    Pos Driver Weight (kg)
    1. Hamilton McLaren-Mercedes 653.5
    2. Sutil Force India-Mercedes 655.0
    3. Raikkonen Ferrari 662.0
    4. Kovalainen McLaren-Mercedes 683.0
    5. Barrichello Brawn-Mercedes 688.5
    6. Button Brawn-Mercedes 687.0
    7. Liuzzi Force India-Mercedes 679.5
    8. Alonso Renault 677.5
    9. Vettel Red Bull-Renault 682.0
    10. Webber Red Bull-Renault 683.0
    11. Trulli Toyota 703.0*
    12. Grosjean Renault 699.8*
    13. Kubica BMW-Sauber 697.5*
    14. Fisichella Ferrari 690.0*
    15. Heidfeld BMW-Sauber 697.5*
    16. Glock Toyota 709.8*
    17. Nakajima Williams-Toyota 706.2*
    18. Rosberg Williams-Toyota 708.6*
    19. Buemi Toro Rosso-Ferrari 706.0*
    20. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 706.0*
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru