Hamilton vrea să câştige Marele Premiu al Marii Britanii

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 30.06.2010
Lewis Hamilton îşi propune să termine pe unul dintre primele două locuri cursa de la Silverstone de la sfârşitul săptămânii viitoare.

McLaren Mercedes va introduce un update semnificativ la Marele Premiu al Marii Britanii din 11 iulie, care include un nou sistem de evacuare pentru monopostul MP4-25.

Prin intermediul acestui upgrade, britanicii speră să lupte de la egal la egal cu Red Bull Racing, iar Lewis Hamilton este încrezător că poate obţine unul dintre primele două locuri în cursă, după ce anul trecut a terminat doar pe locul 15.

"Abia aştept să mă întorc la Grand Prix-ul Marii Britanii. În 2009 nu am reuşit să am aceleaşi rezultate ca în 2008. Nu am avut maşina sub control, dar anul acesta simt că va fi foarte bine şi că voi obţine primul sau al doilea loc în clasament, pentru echipă. Ar fi probabil lucrul cel mai deosebit pe care îl pot dori şi pe care îl pot avea fanii britanici… doi britanici în prima linie. Să obţinem primul sau al doilea loc ar fi foarte special", a declarat campionul mondial din sezonul 2008 în cadrul emisiunii Mobil 1 The Grid.

Cursa de la Silverstone are însă şi o semnificaţie aparte pentru Hamilton, întrucât vă concura în faţa propriilor suporteri, care l-au sprijinit frenetic încă de la debutul sau în Formula 1.

"Silverstone este întotdeauna foarte special, pentru că e Grand Prix-ul de acasă.

Ajungi acasă şi te simţi mai relaxat, pentru că ştii că vei avea un sprijin extraordinar din partea fanilor tăi britanici. Nimic nu e mai emoţionant decât să participi la un astfel de Grand Prix şi să ai un astfel de sprijin. Simţi că înainte să soseşti câştigi automat puţin timp, iar apoi provocarea este să te duci şi să-i faci mândri de tine. Văd întotdeauna fanii atunci când pilotez. Îi vezi zburând pe lângă tine şi la anumite viraje zăreşti pe câte cineva în tribună oficială, aşa că eşti mereu conştient că fanii sunt acolo", a adăugat el.

Mobil 1 The Grid este un program de televiziune săptămânal dedicat sporturilor cu motor ce poate fi vizionat de telespectatorii români pe canalul Sport Klub TV.

Via | McCann PR Romania

Comentarii (35)

  • E bine ca vrea .
    Abia astept sa se certe cu Nicole sa vezi cum da cu monopostu de garduri .... ha ha ha ... :))))
    10 6
  • Vezi sa nu imbatranesti degeaba
    Asteapta........
    5 9
  • Hamilton fiul
    ham
    Concureaza cumva singur?Faceti-i un circuit unde sa alerge singur, poate o reusi sa termine primul:))
    13 8
  • Button
    Button pe primul iar tu pe-al doilea loc.
    8 7
  • am timp
    Nu-mi fac griji , remember monza 2009 asa repede fara sa ma gandesc prea mult.
    4 7
  • @
    mama ce glume aveti .. nu puteti sa le pastrati pt. voi ?
    5 5
  • @razvanis
    mie imi vine in minte Interlagos 2008 :> "Oh.. it's Glock... what happend to Glock... Lewis is in the position again... he is world champion" "Fantastic job Lewis, Brilliant drive... you won it.." :> :> :>
    6 9
  • @mircea
    Halal campion mondial ... vezi daca nu stii cand sa taci iti faci singur rau.

    Pana si pentru Ham ham este rusinos modul in care a iesit campion mondial , au trecut vremurile cand se castiga titlul cu 4-5 curse inainte de finalul sezonului .

    Un titlu l-a luat cum l-a luat dar pana la 7 mai are de depasit niste safety-car-uri si de facut niste faishtailing prin parcari.
    9 5
  • Ham
    A.. daca o sa castige meritat asa cum a castigat Button anu trecut sau toti ceilalti , jos palaria dar pana atunci nu prea sunt motive de lauda .
    6 4
  • Mclaren_Mircea_1984
    Ce fraza frumoasa ai citat!!!
    Am revazut acea reluare de mii de ori, iti dai seama ce sentimente nutresc cei de la kakari cand isi amintesc!
    :)
    4 6
  • @razvanis
    Sunt foarte multe motive de lauda. Lewis la 25 de ani va avea deja al 2 campionat castiga. Este in grafic, la 25 de ani al doilea titlu, iar cum Mclaren este o organizatie care va fi tot mai puternica de la an la an, Lewis are toate sansele sa castige inca 5 titluri mondiale. Red Bull si alti catei de astia mici se vor dezumfla in anii urmatori ca si niste gogosi expirate si va ramane batalia doar intre Lewis vs Ferrari. Iar tendinta spre care se indreapta Ferrari ca si echipa este aceea a unui cocon de larve care este deja in flacari din toate punctele de vedere. Button sau orice pilot ar aduce Mclaren nu va putea sa il bata pe Lewis, pentru simplul fapt ca Lewis este prea rapid. Deci pregateste batistele pentru noiembrie 2010 pentru ca Lewis va fi campion.
    5 9
  • Esti copil
    Spune-mi te rog cat va fi euro in noiembrie 2010 daca esti asa bine conectat la viitor .

    :)))))
    5 3
  • Esti copil
    Spune-mi te rog cat va fi euro in noiembrie 2010 daca esti asa bine conectat la viitor .

    :)))))

    Cum am spus daca va castiga meritat jos palaria , daca va castiga cum l-a castigat pe celalalt nu stiu daca ar fi demn de amintit intr-o discutie .
    5 3
  • vano_2680
    Tu esti Mircea, da Imparate, ai venit., sa mi te inchini.
    Fii atent cind vorbesti de cel mai rapid pilot.Din cite am citit, el a fost cel ce s-a opus cel mai mult sa nu fie coiechipier cu Raikonen anul asta. In plus avem si un Vettel care stie sa-i tina piept foarte bine si as pune pariu ca daca ar concura cu aceeasi masina ambii, atunci ham ham ar plinge din urma lui sub casca.
    6 2
  • ce vettel?
    mai lasama cu Vettel asta atata. atata il umflati toti de numa. Anul trecut a avut per total masian cea mai buna (Brawn nu a mai fost in stare de nimic de la cursa de la Istanbul) si cu toate astea a terminat la nu stiu cate puncte de Button. Uite si anula cesta va termina maxim pe locul 2. Lewis este tot din generatia sa si va avea 2 titluri mondiale iar Vettel nici unul. Tine minte ce tiam zis de acuma. Lewis va fi campion, nu are cum sa rateze titlul. Vettel nu poate sa faca fata momentel tensionate. Anul trecut acel acrosaj cu Kubica si anul acesta cu Webber. Se baga frate ca si toporul in lemn fara sa mai se gandeasca ca poate iesi in decor si sa mai scoata inca un pilot. Mai lasatima cu Vettel asta atata. Nu zice nimeni ca nu e un pilot bun, dar nu mai il umflati atata.
    2 10
  • *masina *anul acesta
    ..
    0 8
  • SI eu vreau
    Dar inca dorm ... deci visez
    3 0
  • vano_2680
    MIRCEA
    vorbind de momente tensionate sa stii ca ai uitat ceva. iti reamintesc de 2008 cind Vettel cu o masina torro roso care era mult inferioara maclaranului a reusit sa-l depaseasca pe marele Ham care apara ultima pozitie ce i-i aducea titlul si daca nu era un salvatorul de TIM nu vedea el tilul multi ani inainte.Vettel se acroseaza in lupta umar la umar ,iar ham fara a fi presat de nimeni da prin ziduri ( MONZA 2009, JAPONIA 2008 CIND PLINGEA SA FIE SCOS DIN PIETRIS). In fine, eu in mesajul anterior de mai sus nu mi-am dat cu parerea referitor la cine va deveni campion anul acesta, daca ai fost atent,ci vorbiseram de cine e cel mai rapid pilot in momentul de fata. pina la campionul F1 2010 drumul e lung fratioare,asa ca mai abtinete cu pronosticurule, caci graba strica treaba. Ma scuzi daca te-am ofensat
    10 2
  • @vano_2680
    Vettel este surclasat de catre Webber care doamne iartama este un pilot mediocru. Vettel in nici un caz nu este mai rapid decat Lewis. Lewis va fi campion.
    2 8
  • Mclaren_Mircea
    Tu chiar n-ai o viata personala sau macar putina obiectivitate?Nu-ti dai seama ca daca RBR nu mai au probleme tehnice, Mclaren n-au nicio sansa la titlul pilotilor?
    9 3
  • @bernd
    nu ai dreptate. In calificari intr-adevar au inca un avantaj, dar in regom de cursa Mclaren incepand cu cursa de la Istanbul sunt un pic mai rapide decat Red Bull. La Istanbul a fost evident pasul facut de Mclaren cand Lewis era mai rapid decat Vettel si Webber desi spre deosebire de Montreal trebuia sa avantajeze Red Bull. Mclaren a fost clar dominanta la Montreal, iar la Valencia, Red Bull au introdus un pachet aerodinamic nou la fel ca si alte echipe precum Ferrarii, Mercedes, Renault, iar Mclaren nu a avut nici o imbunatatire pe masina si cu toate acestea din nou in regim de cursa Lewis a fost mai rapid decat Vettel. Nu primele tururi cand mergea cu aripa fata lovita ci dupa ce si-a schimbat aripa fata. Mai ales pana in momentul penalizarii Lewis mentinea acelasi ritm cu Vettel, chiar mai rapid uneori. Stai sa vina si Mclaren cu un pachet aerodinamic nou ca si Red Bull si Ferrari si sa vezi atunci saltul lui Mclaren. O sa vedeti ca Mclaren este mai rapida decat Red Bull, nu ii mai umflati atata pe Red Bull, Mclaren in regim de cursa chiar este mai rapida, nu cu mult, dar este.
    2 5
  • *regim
    ..
    1 4
  • NeoGalaxy
    Eternal Ferrari Fan
    Ce pachet aerodinamic nou a introdus Red Bull la Valencia?
    5 2
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Ia o gura de aer. Incepi sa iti dai singur cu tesla :
    "regom de cursa Mclaren incepand cu cursa de la Istanbul sunt un pic mai rapide decat Red Bull." pentru ca apoi doua fraze mai tarziu "Mclaren a fost clar dominanta la Montreal", iar la Valencia n-au fost in stare sa ii creeze emotii lui Vettel . Deci , ori eu am fumat ciuperci , ori tu faci afirmatii de genul "de 3 zile n-am mai mancat , dar ieri si alaltaieri am bagat o fripturaaa". Personal , consider ca , in momentul de fata , McLaren mai are de mancat pana la RedBull , nu foarte mult , dar mai are . Poate cu inca 2-3 SC depasite ii vor ajunge , sau poate nu . Bernd cam are dreptate , s-ar putea sa se lase cu lacrimi in noiembrie.
    PS:Inteleg ca iti sustii echipa favorita , dar.....o cam dai in fanatisme si in penibil.
    9 0
  • @NeoGalaxy
    Cum e pachet nou? Ala pe care il avea si McLaren pe masina de la inceputul campionatului : F-Duct :)) . A durat ceva , dar se pare ca functioneaza decent si McLaren nu mai are un avantaj asa de mare pe liniile drepte. Dar stai pe faza , urmeaza declaratii soc din partea McLaren : F-Duct-ul RBR este ilegal. =))
    9 1
  • NeoGalaxy
    Eternal Ferrari Fan
    Am pus prost intrebarea, deci exista un patchet aerodinamic nou, dar nu stim exact ce face sau daca chiar exista nu? Dar... asa de curioziate... tot auzim de F-Duct-ul asta folosit de Red Bull... a vazut cineva si poze? Pentru ca F-Duct-ul asta are 2 parti iar masinile Red Bull nu au gauri in carena monopostului. De fapt nici nu exista poze despre F-Duct-ul celor de la Red Bull, pentru nu merge pe acelasi principiu ca al celor de la McLaren. Puteti sa cautati pe net, sa vedeti ca toti discuta de F-Duct-ul celor de la Red Bull, exista si interviuri... dar nu exista nici o explicatie despre ce face exact varianta Red Bull. Nici pe site-ul Formulei 1 nu exista o poza despre acest sistem desi... existe modificarile aduse de Ferrari, Renault si Mercedes acelor evacuari. Nu exista poze nici cu F-Duct-ul celor de la Force India, nici al celor de la Williams.

    Aici este o poza despre partea din spate a F-Duct-ului folosit de Red Bull. Dar evident... ce ma intereseaza pe mine este partea din fata, pentru ca deh sunt curios :)
    3 2
  • NeoGalaxy
    Eternal Ferrari Fan
    Link: http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2010/f1/gp-turkey-28may/566wri.JPG

    P.S. Am uitat mai sus sa adaug si link-ul :P
    3 1
  • @Dpp
    Red Bull la Valencia au introdus propriul sistem F-duct pe care l-au rafinat de la Istanbul pana acum. Au mai introdus un nou difuzor, un nou concept comparativ cu cel avut la Istanbul si Montreal si modificari la aripa fata. Horner argumenteaza faptul ca spre deosebire de Mclaren ei nu vor aduce un update major la Silverstone, deoarece ei au efectual imbunatarile la Valencia in dorinta de a fi competitivi pe un circuit care teoretic ar fi trebuit sa reliefeze superioritatea lui Mclaren. Silverstone un circuit mult mai potrivit masinii Red Bull astfel ca vor aduce doar piese minore care vor consta intr-o evolutie a modificarilor avute la Valencia.
    3 4
  • ctlnmihai
    vano_2680
    Ai memoria scurta ..Calificarile de la Monza au fost influentate de ploaie ..Si atat Hamilton cat si Massa au fost penalizati in calificari de ploaie ,in timp ce Vettel reusise sa obtina pole-position-ul pe o pista uscata ..De pe 15 la un moment Hamilton ajunsese pe locul 2 ,reusind insa sa termine inaintea lui Massa care plecase de pe 7..Ca si atunci si in prezent Vettel reuseste sa castige numai cand pleaca din pole-position,,In momentul cand pleaca de pe locurile 6-8 el nereusind sa avanseze
    2 3
  • ctlnmihai
    vano_2680
    Si la cursa din Brazilia riscul era prea mare ca sa te lupti cu un Torro Rosso ..oricum strategia defensiva a echipei Mclaren din Brazilia putea sa-l coste in titlul atunci pe Hamy..
    2 3
  • Villeneuve51
    drumu-i lung
    Fani Maclaren, voi vorbiti de Vettel si Hamilton asa cum ati facut-o in 2007 de Alonso si Hamilton!Nu l-ati mai vazut pe Kimi.Nu uitati ca nu sunt singurii competitori! Mai au niste colegi de echipa iar curse mai sunt destule cat sa abandoneze fiecare cate o data! Ala tinerelu, Mirciuca vb mai rau ca o femeie in piata, vrute si nevrute.Dpp are mare dreptate. Sustii da cu decenta, totusi. Daca vrei sa fii respectat pe-aici.
    3 0
  • @ctlnmihai
    Cred ca n-ai vz calif din 2008 de la Monza.A plouat pe tot parcursul celor 60 min, iar lupta pt pole a fost intre Vettel si Kovalainen
    4 0
  • addenda
    Plus ca Hamilton a terminat cursa pe 7 si Massa pe 6, asa ca mai documentati-va cand faceti astfel de afirmatii
    http://www.formula1.com/results/season/2008/800/
    5 0
  • ctlnmihai
    bernd
    E posibil sa ai si tu dreptate..problema e ca n-am mai stat sa verific si pe Google..am apelat doar la memorie.oricum in cursa aceea stiu doar ca massa a terminat pe aceeasi pozitie de pe care a plecat in timp ce Hamy a avansat
    0 5
  • vano_2680
    ctlnmihai
    SA-TI EXPLIC. FII ATENT LA CE AN MA REFERISERAM.BINE TE VOI AJUTA(AM ZIS DE MONTA 2009 ). EU STIU CE S-A INTIMPLAT IN 2008 MONTA. FII ATENT INAINTE DE A FACE UN PAS.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru