McLaren a triumfat in duelul cu Ferrari pentru locul 3

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 02.11.2009
McLaren este mandra de ocuparea locului 3 in clasamentul constructorilor, in timp ce Ferrari pune esecul din acest sezon pe seama intreruperii dezvoltarii monopostului.

Brawn GP si Red Bull au dominat autoritar sezonul 2009 si au obtinut impreuna nu mai putin de 13 victorii, astfel ca granzii de la McLaren si Ferrari s-au vazut nevoiti sa isi stabileasca obiective neasteptat de modeste.

In ultima parte a sezonului, cele doua rivale si-au propus ocuparea locului 3 in clasamentul constructorilor pentru a lua fata adversarei, iar castigatoare in acest duel a fost in cele din urma McLaren. Chiar daca abandonul lui Lewis Hamilton din Abu Dhabi a dat sperante Scuderiei intr-o performanta de ultim moment a lui Kimi Raikkonen, finlandezul a terminat in afara punctelor, iar Ferrari a ramas la un punct in spatele rivalilor.

Martin Whitmarsh a admis ca este mandru de performanta echipei sale si spera ca anul viitor lucrurile sa decurga in acelasi mod.

"Faptul ca am invins Ferrari in lupta pentru locul 3 este o chestiune de mandrie pentru noi si vreau sa multumesc tuturor celor de la McLaren pentru eforturile supraomenesti pe care le-au facut pentru a atinge aceasta piatra de hotar.

Ferrari sunt intotdeauna adversari formidabili pentru noi si speram sa ii invingem din nou anul viitor, de data aceasta de pe primul loc", a declarat seful McLaren.

Omologul sau, Stefano Domenicali, admite ca este dezamagit de esecul Scuderiei, insa considera ca acest rezultat are drept cauza renuntarea la dezvoltarea monopostului F60 inca din vara trecuta.

"Este dezamagitor sa vedem ca locul 3 in clasamentul constructorilor ne scapa pentru un singur punct, dar trebuie sa acceptam ca verdictul s-a stabilit pe pista. In urma cu cateva luni am luat o decizie strategica in privinta dezvoltarii monopostului F60 si am stiut ca, pe masura ce va trece timpul, drumul va deveni din ce in ce mai abrupt", a explicat italianul.

Via | McLaren | Ferrari

Taguri: Ferrari, McLaren

Comentarii (80)

  • :))
    mai are rost sa imi irosesc timpul?:))...chiar deloc...atata spun...mi-ar fii rusine sa termin la un singur punct diferenta..mai ales in cazul in care echipa a aduus update-uri pana in ultima cursa...RUSINE...oricum la anu...cel putin la constructori n-avem rivali:)
    0 0
  • @scuderia
    comentariul tau esti putin rautacios :) adica .." mi-ar fii rusine sa termin la un singur punct diferenta" ti-a fost rusine in 2007 cand Kimi a castigat titlul la un punct diferenta?sau in acelasi an cand McLaren a pierdut titlul constructorilor la masa verde si asa a ajuns in mana celor de la Ferrari?si spun "McLaren a pierdut titlul" pentru ca asa a fost...nu putem spune ca "Ferrari l-a castigat". :) si de ce "RUSINE"? pana la urma au terminat pe 3.Dar da! in esenta,ai dreptate :) Ferrari nu a mai venit cu imbunatatiri din iulie si au punctat cu un singur pilot tot de atunci.McLaren au tot imbunatatit pana acum si au avut ambii piloti titulari disponibili.Ferrari au avut o mina de aur in persoana lui Raikkonen si au pierdut-o,nu au stiut sa o exploateze si sa o valoreze decat mult...mult prea tarziu
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ferrari
    Au fost mai diplomati si au dat vina numai pe monopost, desi adevarul este ca accidentul lui Felipe a paralizat echipa, accidentul lui a fost si cel care a a indreptat atentia spre sezonul 2010. Pentru cine nu stie, Felipe cel putin pana un Ungaria a fost cel care a adus cele mai multe puncte echipei, cu el pe pista sigur nu aveam probleme in a castiga mai multe puncte.

    @McLaren in schimb se imbata cu apa rece, dar la ce fani (de la Spitalul 9) au era chiar pacat sa nu o faca. Singura lor bucurie in acest an este ca nu s-au batut pentru nici un titlu dar era de asteptat la cat de mult s-au chinuit pentru titlul de anul trecut.

    Oricum un sezon care a aratat care echipe vor sa castige ceea ce conteaza castigat in Formula 1 si care echipe vor sa defileze cu numarul de abandonuri si bani cheltuiti. Deh McLaren au avut 2 piloti si unul are tot atatea puncte ca un pilot care nu mai concureaza din Ungaria... asta spune tot. Poate intr-o zii McLaren va fii interesata de castigarea titlurilor si nu turele rapide sau antrenamente pe pozitia 1, poate.
    0 0
  • @Kimi
    Q: And will you miss Ferrari?
    A: I mean for sure, when you see race like Monza the crowd of the Ferrari Italian fans it's a feeling you have not in other teams. For sure, I miss it._______Q: Since Budapest, after Massa's accident, you have been the leader of the team and you've perfectly driven. So, is this the way to make Kimi works, giving to him all the attention?
    A: NO, I DON'T THINK IT'S RELATED TO MASSA'A ACCIDENT OR OTHER. PROBABLY WE HAVE JUST IMPROVED THE CAR, FINDING THE RIGHT WAY TO WORK; MAYBE IT'S JUST LUCK. ___(si prin asta,Kimi a dovedit inca o data ce om este.) Fortza Kimi !
    0 0
  • NeoGalaxy
    incearca sa nu mai imparti jigniri in toate partile,ok? si ramai cu Felipe al tau :) o sa ajungeti departe :)) :>
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alexandra1710
    Sa nu exageram cu mina de aur. Daca era Kimi o mina de aur, nu il lasau McLaren sa plece, se faceau pres pentru el, ceea ce nu s-a intamplat. Si nu uita ca in 2010 este posibil ca Kimi sa nu candideze la McLaren tocmai pentru ca sunt alte interese acolo, bani, influenta, chestii pe care tu nu le accepti pentru ca nu iti plac.

    Eu am spus tot timpul ceva ce stiu cu siguranta, Felipe si Schumi sunt o echipa iar Kimi nu a avut nici o treaba cu Ferrari. Nu s-a integrat si nu a castigat echipa de partea lui, numai Di Monte a avut o promisiune de tinut si l-a pastrat si in 2009. Kimi nu avea ce sa caute la Ferrari, nu se va integra niciodata acolo si asta s-a vazut in fiecare an petrecut la Ferrari. Iese talentul din discutie pentru ca nu asta este problema, dar ramane in discutie felul lui de a fii. Nu stiu cum sa-ti explic ca sa intelegi, dar tot ce pot spune este ca venirea lui Kimi a fost o greseala si pentru el si pentru Ferrari. Da toti ne bucuram de titlurile din 2007 si de cel din 2008, dar nu cred ca doar Kimi a reusit de unul singur asa ceva. Au lucrat bine impreuna, dar asta numai pentru echipa era focalizata pe un singur pilot si cred ca el a fost Felipe. De ce cred asta? Pentru ca Schumi a lucrat bine bu Felipe si cu inginerii si in 2007 si 2008 s-a vazut bine asta.

    Ce stiu este ca au fost gramezi de schimbari pentru ca multi nu s-au adaptat la personalitatea lui Kimi si daca sunt adevarate, atunci rezultate din 2009 sunt explicabile, dar aici mai este mult de discutat.

    Kimi isi vede de drumul lui, Ferrari la fel. Bravo lor pentru 2007 si 2008, sa le fie rusine pentru 2009. Punct si de la capat.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alex
    Felipe nu este al meu... eu sunt fan Ferrari in principal si secundar fan Felipe. de fapt sunt fan Sebastian, Schumi, Fernando, Kubi si inca cativa :) Tie iti place doar Kimi restul sunt niste prosti. Incerca sa te bucuri si de ceilalti piloti de pe pista, Kimi nu este zeul tau. Parerea mea.

    P.S. Anul viitor o sa radem cu lacrimi de cum va face misto Mircea de Kimi al tau si cum te vei razboi cu el, daca va ajunge la McLaren. Dar tu si Mircea va potriviti nu de alta dar... sunteti cel putin orbiti de pasiunea pentru un singur pilot. Idea ca doar Lewis sau Kimi sunt buni si restul prosti... scuze dar este foarte limitata. Odata nu ai spus ceva bun despre alti piloti, sper sa-ti dai seama ca mai exista si alti baieti pe grila :)))
    0 0
  • Un singur punctulettttt :) unul micuttt :)
    Gata...s-a terminat... nu mai tot o intoarceti aici ca la Ploiesti, ba ca Massa s-a accidentat, ba ca Badoer nu a adus puncte, ba ca au oprit dezvoltarea masinii... Impachetati-va acolo unul pe altul si veninul vostru :) Este cu atat mai frumos ca v-am facut la musteata :) Ii mult mai duce acest mod de-a va lua fata la limita, la un singur punct, ii mult mai dramatic si mai superb in ultima instanta. Sincer preferam sa termine Raikkonen pe 8 sa va facem doar la numarul de victorii. Victoria aceasta la musteata ii atata de dulce, deoarece nu a fost o victorie clara si categorica, ci smulsa efectiv si cu noroc :) Este ca un cutit in inima, asemeni unui penalty eronat acordat de arbitru in minutul 94` :) Nu se compara cu nimic satisfactia ca ai aruncat tot ce ai avut in lupta mai bun, si ai reusit sa i-ti surclasezi rivalii istorici la limita limitei cu un singur punct. Faptul ca nu am castigat la o diferenta mare, ci doar la punct este ceva superb, deoarece bietii de ei au sperat pana in ultima clipa, daca daca se intampla o minune, si noi fanii Mclaren sa vedem fetele pline de frustrare, invidie si ciuda ca a-ti pierdut efectiv la MUSTEATA :))) AHAHAHA :)) Sa aveti toate argumentele din lume, sa meritati 1000% nu 100% locul 3 sa fi avut tot ghinionul de lume, sa fiti din punct de vedere moral pe locul 3, nu conteaza :))) Conteaza ca am bye bye pe locul 4 la un singur punctulettttt :) Mai dulce decat toata mierea din lume este o victorie la limita, la musteta asupra celor de la Ferrari :)) Nu am nevoie de 30 de puncte avans, nu vreau victorie concludenta, ci vreau o lovitura de pumnal sub centura printr-o victorie cinica si pragmatica care paralizeaza adversarul la doar un punctulettttttttttttt :))))) Sa vad interviurile lui Domenicalli si a ziaristilor italieni, lamentandu-se cat de aproape au fost, cat de aproape.... si TOTUSI :) .... s-au inecat la mal pierzand locul 3 la doar un punctulettttttttt :)))
    0 0
  • NeoGalaxy
    ce nu vreau sa vad?Ca Kimi are pretentii financiare foarte mari?Ba vad.Dar le are pentru ca stie ca oricum va primi banii pe care ii vrea.Si daca nu din F1,atunci din Rally sau altceva.Asta nu e o problema.Dar Kimi a spus recent ca "It's definitely going to be F1" si ca va fii un contract care sa-i permita sa mearga la raliuri in timpul liber; ca mai sunt chestii minore de lamurit si ca situatia lui va fii gata in cateva zile.Deci,va fii la McLaren.Oare il vor inapoi pentru ca a fost prea slab/dezorientat/superficial/etc ? :)
    1 0
  • NeoGalaxy
    stai putin.eu nu ma voi razboi cu nimeni si cu atat mai putin in replici pe acest site :) cat despre baieti buni de pe grila...imi place Vettel din foarte multe motive.Kimi nu e zeul meu ,dar cand vad cum il ataca lumea pe nedrept,mi-e ciuda.asta e tot.Dar uite ca acum am spus pentru prima data pe un site ca imi place Vettel :) si imi place pentru ca e talentat,e rapid si va ajunge departe.in plus,are tot viitorul inainte.si ceva foarte important pentru mine,e un baiat cu bun simt pe care nu l-am auzit jignind sau sarind la gatul cuiva :)
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    exagerezi ;)) si nu mai zi nimic de punctul ala si cat de greu e sa pierzi la un punct ca acum era vorba de un amarat de loc 3.tu si lewisica a-ti pierdut minunatie de titlu la aceasta diferenta :)) btw,ai mai dormit saptamana aia?:))
    0 0
  • @Alexandra1710
    Nu m-am referit la tine cand am spus in comentariul de mai sus sa isi improaste veninul intre ei doi, ci la NeoGalaxy si la Scuderia. Pentru tine am spus mereu ca am tot respectul si stima, si vor fi neplacut surprinsi ca nu ne vom razboi la anul si nici nu ne vom ataca unul pe altu.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alex...
    Repet... daca ii vor pe Kimi inapoi cel de la McLaren, se va intampla. Daca nu il vor, vei vedea si singura raspunsul. Dar tot vom rade cand baiatul de mai sus va face misto la fiecare cursa de zeul tau iar Kimi se va bucura de acelasi tratament ca Kova pana acum. Nu ii doresc asa ceva si nu doresc nimanui asa ceva, deci imi doresc ca Kimi sa nu se intoarca la McLaren. Nu am fost bucuros cand a venit la Ferrari, dar nu am spus niciodata nimic urat de el. Cand a gresit a gresit, cand a castigat a castigat. Nu am spus nici ca conduce prost nici ca bea si nici cum isi vede de viata lui personala. Dar am spus ca nu se va integra niciodata la Ferrari pentru ca nu se poate mula pe spiritul latin al celor de acolo. Asta am spus de fiecare data si nu m-am inselat. Si cand Kimi a condus prost, ca Singapore sau Spa, cand a gresit, mi-a parut rau dar am avut incredere in el ca pilot. Ca membru al echipei Ferrari... scuze dar nu cred ca a facut parte din familia lor vreodata.

    Tu nici nu cred ca intelegi ce a fost in sufletul lui in 2007 cand a castigat titlul ala, nu cred ca stii nici ca in 2008 a fost dezorientat si poate, iesit din forma lui iar in 2009 a incercat sa repare lucrurile astea si a fost prea tarziu. Tu nu intelegi astea si sincer, nu cred ca-l cunosti pe Kimi deloc. Pune-te in locul lui un pic si poate asa o intelegi mai multe. Asta daca ai varsta necesara.
    0 0
  • @Domenicali
    ]It was a very painful decision because we know in this contest, with a lot of emotion, you have to suffer and you have to think that you have done a rational decision. It is painful to pay this year, but let's hope it will be good for next year.

    If you look at the end of the championship, unfortunately we are fourth – one point behind McLaren who took the decision, which has to be totally respected, to develop the car up until the end. We have, since the accident of Felipe [Massa], only one car scoring points. I think that if you look at the glass, you have to take it as being half full rather than being half empty. I think that is all the things we have to consider, but for sure there are a lot of important lessons to be learned this year for next season.
    0 0
  • NeoGalaxy
    ma pun in locul lui si inteleg multe.totusi,nu ma gandeam ca o sa-mi para rau cand in sfarsit ruptura Kimi-Ferrari se va produce dar recunosc,s-a intamplat.nu pot sa spun ca nu m-au impresionat pozele de sambata cu Kimi si echipa. sau interviul dat de Chris Dyer ieri ( daca nu stii care e,spune si postez :) ).pana la urma...s-a incheiat o noua etapa si sunt constienta ca cursa de ieri,ar putea fii ultima cursa a lui Kimi in F1.dupa 8 ani...iti dai seama ca doare.Dar asta e...F1 nu a inceput cu Kimi si nici nu se termina cu el;pilotii vin si pleaca...cat despre tine,te consider un om (in primul rand un om) foarte ok,capabil :) in ciuda micilor contradictii de pe site sa nu crezi ca imi esti antipatic sau chestii de gen.Admir cum iti sustii echipa favorita,sincer :)
    0 0
  • ...
    cu un singur punct a castigat si kimi in 2008 campionatul asa ca ciocu' mic in fata unui debutant.
    0 0
  • despre Ferrari-ul lui 2010..:)
    Nu voi da citate, voi fi sintetic.Oricum informatia este preluata de pe unul din siturile oficiale ale Ferrari.Ideea e ca vor sa revina la vechea filosofie din perioada Schumacher, cea de emulatie a grupului, in sensul ca in jurul unuia dintre cei doi se va grupa totul.Deja este stiut ca, la fel ca Schumacher, Fernando va aduce cu el un staff numeros care includ ingineri de la Renault,Red Bull si chiar McLaren, oameni cu care el a colaborat foarte bine.Masina, viitorul F61 se afla in stadiu avansat, au testat deja in tunelul aero, cine cunoaste modificarile de regulament din 2010 stie ca masinile vor fi ceva mai lungi, rotile din fata mai inguste, in consecinta partea frontala aero+suspensie radical modificata, tancul de combustibil semnificativ marit, electronica motorului schimbata pentru optimizari ale consumului de combustibil, geometria dublu difuzorului integrata organic pe un sasiu marit, deci o serie intreaga de variabile care, insumate, au ca rezultanta o masina complet noua.Ferrari se concentreaza 100% pe aero pentru anul viitor.Aceeasi sursa afirma ca Massa este creditat la Ferrari pana in 2011, urmand ca, eventual sa fie inlocuit de Kubica.Ca mentiune, Fernando si Robert sunt prieteni dincolo de circuit, traseul lui Robert(mutarea la Renault) poate sustine teza venirii la Ferrari intr-un viitor apropiat.Despre Kimi, sper sa nu plece din F1, ar fi o pierdere certa.Insa, mare atentie,..cineva spunea aici si avea mare dreptate:)...pentru Kimi cel mai inversunat adversar va fi Lewis.
    0 0
  • erata
    include
    0 0
  • ctlnmihai
    McLaren a triumfat in duelul cu Ferrari pentru locul 3
    O echipa care se respecta si cu un buget destul de mare cum e Ferrari trebuie sa-si dezvolte monopostul pana la finalul sezonului..faptul ca Ferrari a decis sa renunte la dezvoltarea monopostului 2009 in favoarea celui ptr. sezonul urmator arata ca aceasta echipa nu mai e ce a fost acum cativa ani..sunt bucuros din 2 motive ptr.acest loc3 ocupat de Mclaren din 2 motive..1 Mclaren a reusit sa -si revina dupa un inceput dezastruos si a dovedit ca are resusele necesare sa produca un monopost performant.2. Martin Whitmarsh a reusit sa -mi castige increderea ca poate sa fie un bun team - leader..
    0 0
  • ctlnmihai
    motivele mentionate de tine sunt intemeiate :) cat despre Ferrari...oprirea dezvoltarii monopostului a coincis cu accidentul lui Massa.sa fie asta o simpla coincidenta? ...
    0 0
  • Ferrari vs Mclaren
    Bietul de tine te imbeti cu apa rece :)) Pai Mclaren are doua echipe paralele care lucreaza la doua proiecte diferite. Aici v-am inchis gura definitiv cu propriile voastre informatii si idei. Vedeti, aici este dovada ca Mclaren are resurse logistice si materiale mult mai mari decat celelalte echipe. In ultimii ani, Pat Fry si Tim Goss au condus echipe de ingineri si aerodinamicieni total independente una de alta cu buget propriu si plan de dezvoltare individualizat. Daca masina anului curent a fost dezvoltata de Tim Goss, atunci Pat Fry si echipa lui lucreaza inca din luna mai la masina pentru anul urmator si tot asa au inversat rolurile alternand an de an. Interviuri de la sfarsitul lunii iunie, cu De la Rosa si Tim Goss spuneau ca masina pentru 2010 o dezvolta deja de 3 saptamani, si ca are un design radical diferit de actuala mp4-24. Chiar si Lewis si Heikki, inca inainte de revirimentul de la Nurburgring, spuneau ca au discutat deja cu membrii echipei lui Tim Goss si ca sunt mai mult decat incurajati de faptul ca munca acestora la va permite sa lupte pentru victorii inca de la debutul sezonului. Ferrari are un tunel aerodinamic de dimensiuni mult mai mici la Maranello, fiind nevoiti din cand in cand sa il foloseasca pe cel al lui FIAT. In ce priveste simulatorul de care dispune Ferrari, la fel si acesta este inferior celul de la Mclaren Tehnology Center, am citit acum cativa ani ca o firma americana ar fi interesata sa le construiasca un simulator la fel de performant ca cel al lui Mclaren. Dar sa se concretizeze nu a mai auzit nimeni nimic. Deci cred ca este mai mult evident, ca in ciuda malitiozitatilor voastre cum ca Mclaren is extraterestri in viziunea mea, faptul ca au resursele necesare sa lucreze alternativ si intr-un ritm accelrat la doua masini distincte este o dovada elocventa a faptului ca nici macar Ferrari nu au infrastructura si posibilitatile celor de la Mclaren. P.S NeoGalaxy nu pui niciodata "CA" inainte de "KOVA" in limba romana daca nu lingvistic sau gramatical, cel putin din punct de vedere estetic nu o faci deoarece putinele domnisoare de pe acest site ar fi cam dezgustate de umila ta activitatea zilnica matinala de "ca ko" :) P.S Is constipat nu pot folosi CA KO, deci musca-ti limba :)
    0 0
  • Alexandra1710
    Da, a contat, insa nu a fost o cauza in sine, pe langa marea problema cu integrarea dublu difuzorului in sasiu si-au dat seama ca fara Massa, care deja acumulase mai mult decat Kimi pana la acea data, vor ramane cu un singur "motor"(Kimi)si nu vor mai putea lupta pentru un loc fruntas. Cei care sunt adeptii dezvoltarii pana la final au dreptate in conditiile in care miza este pe masura.Locul 1 sau 2.Un loc 3 nu constituie o asemenea miza.Honda, cu un buget urias anul trecut a facut acelasi lucru.(http://ferrarif1forum.com/2009/10/29/qa-with-aldo-costa-2010/)
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984-documentatia?
    Nu vorbi din amintiri, ia mai documenteaza-te, esti in eroare, mai citeste cate ceva si din ceea ce se-ntampla in curtea celor de la Ferrari in ultima vreme, sau, nu mai face afirmatii nefondate.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    Cu toata aceasta EXTRAVAGANTA TEHNOLOGICA,imi spui si mie, de ce a trebuit sa subtilieze(eufemism!) in 2007, planurile masinii amaratilor de la Ferrari?
    0 0
  • perfomanta McLaren
    la kilometrajul tau impresionant/postare, ar trebui ca cei de la McLaren sa aiba in 10 ani 20 de titluri la constructori si tot atatea la piloti.
    0 0
  • diesel08
    Nu ma iau niciodata de pe postarile de pe forum-uri, fie ele ca sunt despre Mclaren, Ferrari sau Force India. Sincer chiar evit forum-urile ca sursa de informare, deoarece nu prea au o baza reala, ci doar speculatii, zvonuri, ipoteze. Prefer sa caut site-urile de specialitate sau adresele de net ale ziarelor (partea legata de sport) din Anglia, Spania, Italia, Germania. Nu ma descurc super cu germana, dar de inteles tot inteleg in mare ce se spune. Dai si pe Google sa vezi ca nu se mai aude nimic despre simulatorul celor de la Ferrari, acea informatie din 2006 de care vorbeam eu este singurala si pierduta saraca in timp, deoare la ora actuala a ramas tot la stadiul de proiect sau dorinta. Iar informatia cum ca tunelul aerodinamic al celor de la Ferrari nu poate sa asigure pe durata unui an dezvoltarea in paralel atat al masinii curente cat si al celei viitoare este o declaratie a lui Domenicalli din august 2008 cand specifica ca mai folsesc in cazuri de forta majora tunelul celor de la FIAT atat cat le permite timpul fizic.
    0 0
  • aldo costa-Q&A 29 oct
    daca il consideri pe Aldo Costa este forumist, nu mai zic nimic.Te-nteleg, doar nu ne dorim doar sustinatori Ferrari aici:)
    0 0
  • pentru ca a fost o cursa
    a celor de la Ferrari. Este ceva pueril sa crezi ca Stepney a facut de capul lui si mai mult decat batator la ochi gluma cu acel fan Ferrari din Anglia ca tocmai pe mana lui a cazut acel stick cu mailrurile dintre De La Rosa si Coulghan. Mclaren au luat tzeapa, in loc sa il bage undeva pe Stepney si cu informatiile lui. Cred ca a fost singura greseala a lui Ronn ca nu a mirosit de la inceput momeala si a muscat-o din plin crezand ca rezolva "marea cu sarea" cu informatiile de la Ferrari. Masina din 2007 la care Mclaren a lucrat din 2006 nu a putut utiliza nimic din informatiile Ferrari, treaba cu Coulghan si Stepney datand din iunie-iulie 2007 iar verdictul de pedepsire a lui Mclaren fiind din septembrie 2007 dupa cursa de la Monza. Ar fi putut folosi informatiile sa spunem asa pentru masina ce o pregateau pentru 2008, dar aceasta nu era alceva decat o evolutie, o slefuire a pachetului aerodinamic si tehnic din 2007 fondat de Tim Goss. Mclaren au fost fazani ca nu l-au tirmis la plimbare pe Stepney si cu un in posterior sa cante la alta masa. Oricum preciez ca nu am fost mandru de Mclaren, deoarece chiar daca nu le-au ajutat prea mult informatiile celor de la Ferrari, UN FURT RAMANE UN FURT INDIFERENT DE SITUATIE. Mi-e chiar rusine, dar am taria sa recunos ca au gresit ca au pus botul si au ajuns sa faca un furt, mare mic care furt va ramane mereu. Sa vad eu un fan Ferrari care are puterea sa recunoasca ce am recunoscut eu, ca atunc ima vopsesc rosu in cap. Din pacate fauna umana nu contine elemente de acest gen marca Ferrari.
    0 0
  • Aldo Costa e un forumist :)
    Deoarece a fost "retrograt" sau "promovat" sau "indepartat" sau cum vrei sa ii spui dupa cursa de la Shangai cand Kimi manca inghetata la stand, in timp ce grafica il arata ca tocmai pierdu-se intrarea in Q2 datorita a doua tururi de pista doar, calculate imperial :)) Faza vine la doar 3 saptamani dupa ce Massa pateste acelasi lucru ratat intrarea in Q2 tot datorita "acalmiei" de la stand-uri :) Glumesc bineinteles ca Aldo Costa este forumist, doar ca capacitatile si abilitatile lui lasa mult de dorit, Ferrari este asemeni unui vapor fara busola care ia apa permanent fiind doar o chestiune de timp pana la colapsul final, dupa plecara lui Schumacher in 2006. Toti acesti alde Costa, Domenicalli, si care-s acuma la motoare nu le stiu numele is cu 3 clase sub oamenii anteriori lor in echipa in era Schumacher :) Forum-urile de obicei nu sunt prea obiective, sunt pline de exagerari si informatii false sau apologii la adresa unui om sau echipe. P.S- spunemi si mie numele inginerului sau omului de serviciu sau ce o fi el de la Mclaren care il urmeaza pe Alonso la Ferrari =)) pemite-mi sa rad =)) Daca nu stii, in urma episodului de la Monza din 13 septembrie 2007, cand Alonso l-a santajat pe Ronn ca daca nu il impune pilor nr 1 da pe mana lui Mosley mailurile incriminatorii, toata echipa, de la directori la mecanici din cadrul Mclaren toti s-au unit impotriva lui Alonso cu ranchiuna si ura, propria echipa de ingineri fiind dezgustata de comportamentul lui si au facut tot ce le-a stat in putina sa saboteze eforturile lui Fernando de-a deveni campioni mondial. Ii elocventa imaginea cu Lewis cand ia pole la Shangai si mecanicii lui Alonso erau in culmea bucuriei, agitand mainile a satisfactie :))))
    0 0
  • remarca..
    Suntem barbati nu balerini!Acest "dans prenuptial" nu ni se potriveste.Este bine ca ai taria sa recunosti, mai bine ar fi sa nu ajungi sa fii pus in situatia asta, daca intelegi ce spun.Ceva cumpatare, prudenta in afirmatii te-ar ajuta, de ex. eu nu ti-as mai fi amintit de acel episod.Cand avem "bubite" trebuie sa renuntam la "inalte".Sa fii sigur ca nu exista padure fara uscaturi, atat printre fanii McLaren cat si printre cei ai lui Ferrari."Exclusivismul" este contraproductiv si te duce la propoziiile mele de mai inainte.Te obliga sa valsezi:)
    0 0
  • *retrogradat
    ..
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    esti dincolo de limita subiectivitatii:).Probabil ca ai o legatura directa, personala cu cei care i-a promovat sau cu care au studiat acesti oameni.S-au i-ai examinat tu.In 2008 Ferrari au avut un monopost egal valoric cu McLaren.Asteapta anul viitor si vei vedea cum stau lucrurile.Nu mai "dansa" ca-ti caut partener:)))
    0 0
  • ctlnmihai
    Alexandra1710
    buna alexandra.. cred ca a fost o simpla coincidenta..Oricum 2010 nu va fi un an usor pentru ferrari ,poate nici pentru mclaren ,dar daca fac comparatie intre cele 2 echipe mclaren are un plus ptr. aceasta revenire...mclaren a mai proiectat un monopost care n-a fost deloc competitiv acum cativa ani buni dar n-au reusit atunci sa faca progresele inregistrate anul acesta intr-o situatie similara cu acea perioada .plus ca la Ferrari a existat mereu o presiune rezultata din dorinta de a castiga mereu care zic eu influenteaza in mod negativ activitatea echipei (e o parere a mea )
    0 0
  • aldo costa-forumist in era Schumacher:)
    Despre Costa-spicuiesc-"In 1988 Aldo joined F1 team Minardi where he went on to become the chief designer at just 27 years of age. Aldo stayed at Minardi in charge of all technical aspects until in 1995 when he left to join Ferrari.

    Betwen 1996 and 2003 Aldo was Head of the Design Office at Maranello and assistant to Rory Byrne. When Rory Byrne announced his official retirement as Chief Designer in 2004, Aldo became Chief Designer with Rory acting as a consultant and Aldo was responsible for the design and build of Ferrari’s 2005 F1 racing car.

    Before the 2006 season began Aldo was promoted to become the Head of Design and Development, as Ferrari announced Nicholas Tombazis as their new Chief Designer. At the end of 2006 with the departure of several key technical staff, Ferrari reorganised their Management and Technical Staff structure and Aldo became the Head of the Chassis Department.

    After a successful 2007 campaign which saw both the Constructors and Drivers Titles return to Maranello, Ferrari carried out another reshuffle of their technical and management organisational structure in which Aldo was promoted to the role of Technical Director taking over from the current encumbant Mario Almondo."-citat de pe site-ul/"forumul" oficiosului Ferrari.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Diesel08
    Ignorand prostiile spune de Mircea (este nebun saracul lasa-l), faptele stau asa:

    - Red Bull a avut overall cea mai buna masina, din pct de vedere al punctelor.
    - Brawn a avut cea mai buna masina la inceputul sezonului.
    - McLaren vs Ferrari vs Renaul vs Toyota vs BWM - arata ca McLaren a avut cea mai buna masina de la inceputul sezonului, deoarece ei erau cei mai rapizi in teste. Deci McLaren a avut cea mai buna masina la inceputul sezonului, dar s-a busit pe drum. Ferrari au fost constanti, masina lor nefiind o masina prea reusita. Versiunea B a masinii au aduc puncte constant, cu putine update-uri comparativ cu tot restul echipelor de mai sus. Practic cea mai eficienta, raport inovatie costuri.
    - la piloti Ferrari stau prost pentru ca Felipe era mai constant decat Kimi dar accidentarea lui a dus la ambii piloti constanti in prima parte sau a doua parte a campionatului. Felipe cu prima parte, Kimi cu a doua parte.
    - cel mai nou si posibil cel mai avansat tunel de vand este detinut de Williams, deoarece ei au unul construit de curand, dar cele mai avansate sunt ale celor de la BMW, care au 2.
    - comparatia intre tunelul McLaren si cel Ferrari este o prostie, cel Ferrari este de capitate mare si scara 1:1 cel McLaren scara 1:2. Se stia de mult ca asa sta treaba, cel Ferrari a fost construit integral in fabrica, cel McLaren a fost construit dupa. Plus ca McLaren se bazau pe motoare in principal iar Ferrari foarte mult pe aerodinamica. Exista si celebra zicala a lui Enzo care a dus la constructia tunelului de vant de Ferrari.
    - alte comparatii o sa le vedem la inceputul anului cand apara si cheltuielile echipelor :)
    - Ferrari nu au facut teste in linie dreapta aproape de loc, in comparatie cu McLaren care a facut cel putin 3, Renaul si ea cu 2 teste.
    - Ferrari a testat mai mult masina + pneurile pentru ca problema era la partea fata a monopostului. Nasul a fost cel cu cele mai multe dezvoltari acolo Ferrari au avut solutii, restul monopostului nefiind prea dezvoltat.
    - Simulatorul McLaren nu a fost vazut de nimeni din afara firmei si nici construit de cineva din afara, practic nimeni nu stie nici daca exista.
    - Simulatorul Ferrari este unul dintre cele mai avansate, dar Felipe a testat in principal pe el, Kimi nefiind interesat. Nu stim daca lui Kimi nu-i place, desi adevarul este undeva la mijloc.
    - Cel mai avansat simulator... nu exista, cel de la Boeing, se pare ca este un pic mai avansat decat rFactor, un joc care are o mecanica extraordinara. Asa spun gramezi de articole de net deci... si aici suntem in suspans.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ferrari
    Dupa cum spune si Mircea, Ferrari este cea mai prosta echipa din lume, rezultate lor fiind rezultatul unui noroc chior. Alexandra va adauga ca Felipe este cel mai prost pilot din lume, astfel incat Kimi saracul, si-a gresit soarta cand a ales sa piloteze pentru Ferrari, fiind orbit de valul negru care ii invaluia viitorul. Dar pentru ca celor 2 de mai sus le place sa-si victimizele preferatii, voi spune adevarul. Ferrari este sustinuta de cavalerii Jedi care ii ajuta sa castige. Singura problema ca este armata clonelor desi fidera cavalelilor Jedi... se intoarce impotriva acestora si le da planurile masinii celor de la McLaren. Noroc ca Fernando vazut ca cel care va readuce Forta de partea Ferrari-ului, va pilota de la anul pentru echipa calutului cabrat.

    P.S. Treziti-va la realitate. Nimeni nu detine tehnologia perfecta sau masina perfecta. McLaren au mizat pe un pilot talentat dar care mai are multe de invatat pana sa fie capabil sa mai ia macar un titlul. Ferrari in schimb au deja 2 piloti forjati cu care pot stabilii diferite strategii. Kimi nu accepta strategiile gandite de Schumi si de aia tot timpul a fost impotriva lor. Anumite strategii gen cea cu pneurile de anul acesta (nici nu cred ca stiti la ce ma refer) s-a vazut ca nu merg cu Kimi si au fost abandonate. Deci fiecare pilot cu talentul lui. Felipe are norocul ca a invatat balansarea masinii cand rezervorul este gol pentru a echilibra consumul si anul asta s-a vazut clar ca a si functionat chiar daca a pierdut 2 pozitii. Totusi anul viitor o sa-i fie de folos si niste practica nu strica.
    0 0
  • NeoGalaxy
    Asa este.Tocmai ma "documentam" asupra componentei si "calitatii" echipei tehnice Ferrari :)Sunt nume "tinere" multi dintre ei au facut performanta si-au invatat meserie de Ross(i-a adus cu el de la Benetton)au condus echipele de design, pe specialitati, dand nastere unui monopost cu care Schumi a dominat copios.Sincer n-am nicio emotie, Ferrari au gresit abordarea lui F60, sunt insa convins ca au facut ceea ce trebuie recurgand la o masura radicala.Ai dreptate, Ferrari cred ca au facut o "repetitie" cu public daca tinem cont ca FIA, mai devreme sau mai tarziu vrea sa implementeze o restrictionare a costurilor.Au esuat cu kers-ul(200 mil eur!) iar acum vor face ce stiu ei mai bine.Vor pune la punct aero pt F61.Nu va fi usor deloc, insa nimeni nu se naste invingator.Nici macar contracandidatii.McLaren se bucura, sunt si se cred in "pole" pt la anul insa...:)vom vedea.Sa fie favoriti ei si sa castige cel mai bun...;)
    0 0
  • NeoGalaxy
    numai putin.am observat ca spui in repetate randuri ca eu sunt intotdeauna ca "Felipe este cel mai prost pilot din lume" ,iar eu nu am zis in viata mea de vreun pilot ca este "prost". ca am spus ca e sub Kimi,Alonso,Vettel sau Hamilton?nu e acelasi lucru.si nu doar ca spun eu...ci se vede,se simte orice ai zice :) Dar sigur,o sa vii sa zici ca pentru mine nu exista alt pilot in afara de Kimi ...
    0 0
  • greseala
    ca eu spun*
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alex
    Scuze dar imi trebuia un exemplu cu 2 persoane care au o atitudine impotriva Ferrari si tu si Mircea sunt amandoi elocventi. Stii lorzii Sith sunt 2 intotdeauna :) Scuze inca odata. O sa caut alt exemplu pe viitor :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    asa sa faci :P dar crede-ma,nu-i ajung nici pana la glezna lu' nea' mircea :)) care ma enerveaza pana si pe mine cu ale sale aberatii originale :))
    0 0
  • Astea is minciuni marca respectabilul domn NeoGalaxy
    Sa-i abureasca pe "nebuni" nu pe altii. Cat tupeu poate acest individ crezand ca daca prezinta detalii si un ton elitist poate pacali lumea. Ei bine domnule NeoGalaxy dati-mi voie sa va spun ca mintiti cu nerusinare, si sunt convins ca nu din nestiinta o faceti, ci cu rea vointa. Poate pe altii ii pacaliti, dar pe mine in nici un caz. Pe bune, nu incercati sa vindeti gradinarului castraveti intr-o punga foarte colorata ca nu va tine. Intr-adevarechipa BMW Sauber detine pe hartie 2 tunele aerodinamice. Cel din Elvetia de la Hinwill si cel din Germania. Tunelul pe care il au in Elvetia, este intr-adevar de calitate, a fost construit inaintea preluarii echipei de catre BMW, dar in nici un caz nu este cel mai performant. Thiessen l-a laudat foarte mult, deoarece la nivel de high-technology ce inseamna Formula 1 cel de la Hinwill era clar mai bun decat ce aveau BMW in Germania. S-a vazut insa cat de bun este, neputand tine ritmul cu Mclaren si Ferrari in dezvoltarea masinii pe parcursul anului 2008, iar masina pentru 2009 a fost un esec total din punct de vedere aerodinamic. Din nou in cazul echipei Williams, prezint cu rea vointa si impartial lucrurile: este adevarat ca din punct de vedere cronologic este cel mai nou tunel, dar complexitatea lui si eficienta sunt in limitele logistice si economice ale echipei. Rezultatele vorbesc din noue performanta aerodinamica a masinii Williams fiind aproape egala cu 0. Va contraziceti singur domnule NeoGalaxy, nici dumneavoastra nu mai stiti ce carnat preparati acolo: priviti aici apolegeul contradictiei intr-un timp record, contradictie care reliefeaza tocmai minciuna, subiectivitatea si rea-vointa : "cel mai nou si posibil cel mai avansat tunel de vand este detinut de Williams, deoarece ei au unul construit de curand, dar cele mai avansate sunt ale celor de la BMW, care au 2". Acum sa le demontam pe fragmente sa vedem cum se bat "cap in cap" deoarece speculand o minciunea flagranta a domnului NeoGlaxy ne lamurim in totalitate despre intentiile si moralitatea dansului: lasand la o parte care este mai nou, care este mai vechi, ne referim doar la calitate... haideti sa vedem cum il prindem cu mata in sac pe domnul NeoGalaxy. Priviti: "cel mai nou si posibil cel mai avansat tunel de vand este detinut de Williams" = " ar cele mai avansate sunt ale celor de la BMW". Priviti cum l-am prins pe domnul NeoGalaxy care in graba sa de a ne impacheta o minciunea frumoasa intr-un ambalaj credibil intesat de detalii si statistici, uita ca isi taie isngur craca de sub picioare. Incercati sa intelegeti modul de gandire ale acestui individ si contemplati ce frumos sa contureaza urmatoarul fapt: Domnul NeoGalaxy este atat de disperat sa nu cumva realitatea(ca Mclaren au cel mai bun tunel) sa iasa la suprafata, incat incearca din toate directiile sa creioneze o alta realitate: si anume aceea ca o alta echipa ar eun tunel mai bun decat Mclaren. Dar disperarea dansului de-a ascunde repede, repede sub pres, adevarul, este atat de tragico-comica, incat spune intr-o singura fraza numele a doua echipe care ar avea tunelul aerodinamic mai bun decat Mclaren :) Suntem ca intr-o comedie din anii 30` in care 2 iepuri aruncati deodata din sac sa castige cursa se lovesc cap in cap la final. Domnule NeoGalaxy, va tai din fasa sansa sa spuneti ca unul este mai nou si altul mai avansat, citandu-va pe dumneavoastra care atat de orbit de furia rosie nu mai stiti ce as sa mai scoateti din maneca si va scapa amandoi, unul dintr-o maneca si celalat din cealalta maneca, obligandu-va sa luati mat deoarece 2 echipe distincte nu au cum sa aiba "cel mai bun tunel". Nu exista asa ceva, exista dora graba omeasca de-a arunca prea repede numele unei sau mai multor echipe, doar doar cumva una din ele o fi avand mai bun tunel decat Mclaren. Dar scapand cei doi porumbei va contraziceti isngur, lasand in spate doar hidoasa intentie de-a ascunde adevarul favorabil lui Mclaren in acest caz. Mai aveti un pisoi in sac cand incercati sa actualizati si sa generalizati faza cu Ferrari cu aerodinamica si Mclaren cu motoarele. Este adevarata aceasta afirmatie, doar ca ea nu mai este de actualitate. Asta a fost in trecut, dar lucrurile de atunci au evoluat. Ferrari nu mai are apanajul aerodinamicii iar Mclaren al motoarelor. De fapt aceasta legenda reiese mai mult din rivalitatea latino-germana adica geniu si organziare perfecta, in plan automobilistic intre inovatia si supletea aerodinamica a celor de la Ferrari si forta motoarelor specifica Mercedes. V-am mai prins cu un pisoi in sac deoarece Mclaren niciodata nu a realizat motoare de sine statatoare, cu atat nu a fost niciodata punctul lor forte niste motoare puternice. Dar dumneavoastra incurcati borcanele intre Mercedes si Mclaren nu mai aveti dumenavoastra treaba cai Mclaren sau Mercedes cata vreme incepe cu "m" si sunt rivalele Ferrari. Vremurile lui Enzo erau intr-adevar acele de care vorbiti dumneavoastra, dar si aici mintiti deoarece se refera mai mult la masinile de serie nu la Formula 1. Daca batranul Enzo a avut as ao mare dreptate de ce intre 1978-1999 echipa Ferrari nu a reusit NIMIC IN AFARA DE 0,0000 trofe?? Cred ca am am demascat cu rabdare, pas cu pas minciuna, rea-vointa si in ultima instanta chiar si am reasezat "borcanele" pe care le-ati incurcat. Ramane de discutat daca cu rea intentie.
    0 0
  • ctlnmihai
    McLaren a triumfat in duelul cu Ferrari pentru locul 3
    hmm ..si eu care credeam ca nimeni nu uraste mai mult Ferrari ca mine
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mircea
    Cultura ta in Formula 1 este zero baiatule :) Chestia cu "cine stie sa faca motoare nu are nevoie de aerodinamica" tine exact de Formula 1 :) Daca stii cine a zis si cand a zis-o... bine daca nu stii... iti recomand sa cauti pe Google :)

    In acelasi timp, am spus ca s-ar putea ca noul tunel de vand Williams sa fie cel mai tare pentru ca este cel mai nou si foarte interesant. Nu stii de ce dar nici nu o stii vreodata :) , oricum tine de elicea (elicele) si orientarea lor.

    Deci tu esti ori prost ori te faci.
    Ferrari poate folosi un model scara 1:1 iar McLaren unul scara 1:2. Ori nu stii ce inseamna asta ori esti realmente prost. Simplu si la obiect.

    Deci Mircea, ori esti prost ori te faci. Cauta pe net si informeaza-te pentru ca esti in bezna baiete. Iti spun eu ceva "Knowledge is power" and you are very very weak.

    Lasa-ne pe viitor cu ideile tale si sincer o sa ajungi ca si fanii tai ctlnmihai, Drako si Join, toti te divinieaza deh Formula 1 este si pentru ei un miste, sa te urasca. Iti doresc sa te bucuri de Formula 1 intr-o zii, cand vei citi si te vei informa.

    @Alex... iti dau dreptate. Baiatul asta nu stie nimic. Citeste multe si nu pricepe nimic. Imi este mila de el si te rog sa ma scuzi ca ti-am alaturat numele cu el. Sincere scuze.
    0 0
  • Va rog sa faceti un efort supra omenesc
    Si sa cititi cu rabdare comentariul cel lung postat de mine mai sus. Un pic de rabdare 3-4 minute cat il cititi si va veti lamuri despre cum minte, incurca cu stinta/intentionat respectabilul domn in legatura cu lucrurile pe care incearca sa le prezinte. Faceti un efort si observati cum pas cu pas am demosntrat tot ce vrea si poate acest domn.
    0 0
  • ctlnmihai
    McLaren a triumfat in duelul cu Ferrari pentru locul 3
    Neo , e un Base al F 1...toti sunt prosti numai el este inteligent...
    0 0
  • Nu merge aici daca si cu parca
    Te-am citat cum te contrazici tu singur.Tu nu ai incercat nimic, in afara faptului de incerca sa minti si sa obturezi adevarul. Cerebelul tau a fost atat de inflacarat incat nu ai mai stiut pe unde sa o scoti si cum sa o dregi ca sa iasa o alta echipa din joben in afara de Mclaren. Tu nu ai incercat nimic domnule sa exlici care si cum, ci doar intentia ta perversa te-a facut sa comiti erori, sa nu vezi ca din prea multa graba te-ai contrazis singur. Lasama pe mine cu informatia este putere, si alte sfaturi de genu, eu nu ma ridic la inaltimea Altetei Dumneavoastra. Eu sunt nestiutor si nesemnificativ :) Dar actionez ca un arc de resort, care te percuteaza cand vrei sa "minti poporul cu televizorul". Ai un coeficient de inteligenta peste nivelul celoralalti useri, si de aceea aceste date frumos slefuite pot deveni pericuoase in sensul ca formezi un curent de opinie in conturul conceptiilor si ideilor tale. Doar ca ti-ai gasit nanasul in mine, care oricat de destept ii fi tu, trage plapuma de pe tine si te lasa in picioarele goale nelasandu-te sa pacalesti lumea. Nu sunt fanii mei ceilalti baieti de care ai vb: ctmihai, Join si Drako ci impreuna suntem toti fanii lui Lewis. Oricum cu mine ti-ai gasit nasul, nu te las nici sa respiri, de mine nu mai scapi indiferent ce stratagema incerci, te bombardezi la foc automat la fiecare greseala sau minciunica si rusinica pe care o incerci :) Dar lasa ca romanul numa asa se invata, caci cap ai, doar ca terorizat si hartuit permanent te voi obliga sa capitulezi si sa folosesti contructiv toate datele ce le stii nu ca sa pacalesti majoritatea fanilor.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984-elucubranta beletristica:))
    Aproape de eseu:))-imi place chestia aia cu iepurii:))) e foarte tare, hai, nu judeca nuantele, stii bine ca in dreptunghiul asta e mai greu de scris si nu de putine ori ne repetam uneori"introducand si cate 2 iepuri intr-un sac".Pe mine ma intereseaza in esenta, cronologia, subiect, predicat, adverb, adjectiv...Deci, cine are cel mai bun tunel aero?Williams,BMW,McLaren?Asteptam sa vii cu ceva mai mult decat analiza de pe textul lui Neo:).Si cine are cel mai tare simulator?Cu oaresce link-uri;).Si,te rog eu, mai renunta si tu la propozitiile alea subordonate si ras-subordonate.Ca sa te pot citi.Daca vrei.
    0 0
  • @ctlnmihai
    Asa prietene, nu te lasa :) Sa stii ca si eu urasc Ferrari la fel de mult ca si tine, crede-ma. Il fac io mielusel cuminte/obiectiv in folosul intregii comunitati de useri de pe acest forum pana la urma :) Sa vezi cum ti-l dresez io pe Base al nostru :) De la final sa nu-mi ziceti mie pe nume daca nu ve-ti afirma ca si Elena Udrea "Noi suntem umasi......ai lui NeoGalaxy" :) Ori isi revine ori inebuneste. E o promisiune :)
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984-"ve-ti"???
    "veti"-daca tot vrei dresaj:)-iti propun sa incepi cu tine:),daca-ti iese, poti incerca si cu altii.Dar prima data cu tine.Si, chiar urasti?:)))
    0 0
  • @Neo
    Se iarta :)) Glumeam,stai linistit :-j nu ma cred superioara nimanui. Dar imi place sa cred ca nu sunt in stadiul ala (Doamne fereste!) :)
    0 0
  • diesel08
    In dreptunghiul asta tastezi ca pe messenger :)) Nu-s atent acuma perfect la fiecare liniuta sau litera in parte, tastez automat tot ce gandesc, nu scriu cu liniuta sau litera de tipar. La ceea ce sunt atent, este acuratetea informatiei, sa nu ma contrazic eu de unul singur in aceasi fraza s-au sa incurc date sau informatii intre ele. Mai exact is atent la ce scriu cu la cum scriu, santeti baieti mari voi acuma ca sa va dati seama unde este liniuta si unde nu :)
    0 0
  • diesel08
    Da urasc ciuma rosie :)
    0 0
  • ctlnmihai
    Mclaren_Mircea_1984
    N-as vrea sa fiu urmasul lui neo crede-ma :D
    0 0
  • @Alexandra1710
    Nu-i mai stalci numele te rog. Nu ii nici "Neo", nici "NeoGalaxy" ci este "Base al nostru", al forum-istilor :) Noi nu suntem urmasi nici ai lui Traian, nici macar al lui Traian Basescu ci a marelului si prea luminatului NeoGalaxy.
    0 0
  • @ctlnmihai
    Asa te vreau ctlnmihai :) in sfarsit imi sare cineva si mie in ajutor deoarece ma simt ca Mircea cel Batran la Rovine atatia ferraristi "turciti" is in jurul meu si ma ataca, ma impresoara, cata frunza cata iarba :)
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984-"ciuma rosie"-esti indragostit de ea:)))pana la dependenta:))
    Eu cred ca, undeva in profunzimile tale O iubesti, pentru ca, fara Ea, cine te-ar mai putea umple atat de bine de ura, dar si de bucuria razbunarii, unde-ar fi refularea cand castiga Lewis razbunandu-se pe.....?:)))Apropo, ai vazut ce frumos se intinde-fizic-la Abu Dhabi?:).Poti fi nostim:).Ti-am gasit o calitate:)
    0 0
  • Mircio!
    Tu esti Mircea cel Prea Tanar:)))Ferraristi turciti, cata frunza...hahaha:)))si asta-i tare.Te iert pentru tot!:))))
    0 0
  • diesel08
    M-a luat cu ameteli sa vad stema lui Ferrari mare acolo. As turna 1000 de litri de kerosen si i-as da foc sa stiu sigur ca doar cenusa mai ramane :)
    0 0
  • white flag...:))
    Ma predau, ma duc la ienicerii mei, cu valahii astia de la McLaren nu ma pot pune:)))degeaba tuneluri, simulatoare:)))),ei te fac cu vorba dulce:)))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mircea
    Lasa ca dupa ce moare special umana tu o sa fii singur pe planeta si atunci o sa te poti mandrii cu Lewis si McLaren-ul tau. In fond, mie imi este mila de tine, dar trebuie sa fie naspa rau daca si lui Lewis ii este mila de tine. O sa-i trimit o scrisoare si o sa postez aici raspunsul lui. Iti garantez ca mai mare umilinta nu vei trai in viata ta :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mircea
    Iar referitor la urmasi, scuze dar tu ca si oricare altul este urmasul parintilor lui. Carora cred ca le-ar fi rusine rau daca ar stii ce prostii scrii pe aici. Apropo te-ai gandit vreodata ca IP-ul te poate trada?
    0 0
  • diesel08 :)))
    Eu sunt Mircea cel Prea Tanar :)))) Trebe sa mai ne si destindem si sa ne relaxam scotand din joben cate o expresie mai comica care sa ne descreteasca fruntea :)) S-au sa pendulezi in asa fel cuvintele incat sa mai iasa ca o fraza de efect care sa faca lumea sa rada cu pofta :)) Oricum faza cu ferraristii turciti care ma inconjoara cata frunza, cata iarba mi-a iesit destul de binisor :)))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mircea
    Si ca daca as da in judecata site-ul asta pentru calomie, o sa fie obligati sa-ti dea IP-ul si toate conversatiile de pe aici? Ti-ai da seama ca poti sa faci inchisoare numai si numai pentru ca ti-ai dat drumul la gura mai mult decat este nevoie?
    0 0
  • Neo
    =))=)) tare faza cu scrisoarea.stii,e intr-o revista F1 Racing de prin 2006,numarul de telefon al sediului McLaren.poate suni sa-i comunici direct lui Lewis. :)) Eu deja ma simt ciudat intre atatia baieti pe aici :))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Alex
    Oho multam de info. Ma duc sa scriu :) Nu cred ca vre-unui pilot i-ar placea sa aiba un fan ca Mircea, nici un pilot nu merita un fan ca el.
    0 0
  • Lupul moralist
    Uite la el ce serios ii demonstrand ca fiecare din noi suntem urmasii parintilor nostri :)) Pffu... cred ca o sa primesti premiul Nobel pentru descoperirea de marca pe care ai facut-o :)) Ce scrisoare mai de la Lewis =)) Mooorrrrr.... Ce incearca bietul de el sa imi explice ca o scrisoare de la Lewis ar fi un moment de maxima umilinta si reverie pentru mine :)) Saracutu de mine, la Lewis ii este mila de mine si atunci atat de umilit ma vo simti, imi va crapa obrazul de rusine atunci cand tu vei descopri pentru a 2 oara Indiile de Vest :))
    0 0
  • Alexandra1710
    esti privilegiata-ai postura de arbitru, vezi cum fluieri:))))
    0 0
  • diesel08
    :)):)) imi pare rau da'...cu toata impartialitatea...galeria Ferrari ataca ,iar Neo este decisiv :P
    0 0
  • Alexandra1710
    foarte bine, eu oricum nu vreau decat in poarta:))),avem nevoie de cineva la mijloc:)),am ceva probleme cu Mircea cel Mult Prea Tanar:))),incearca sa m-adoarma:))
    0 0
  • diesel08
    nu te lasa influentat.orice pas gresit va poate costa :)):)) stii ca Mircea abia asteapta sa se manifeste si tu nu vrei,nuuuuu? :))
    0 0
  • ctlnmihai
    McLaren a triumfat in duelul cu Ferrari pentru locul 3
    Trag eu concluziile :dincolo de faptul ca e fan Ferrari singurul lucru care deranjeaza la Neo e faptul ca se considera atotstiutor si de cele mai multe ori jigneste unii useri ,in rest poate ca e un tip ok..am vb in numele meu acum
    0 0
  • Ferrari vs. McLaren
    Ce tare v-a prins euforia! Kova a contribuit la "reusita" McLaren, Kova pe care fanii care se declara ai echipei il vad numai pe Luii, cu tot cu minciunile sale gogonate. Ferrari au adunat cu greu punctele cu o masina subdezvoltata (motivele sunt 100% cunoscute). McLaren Mircea sau Mircea McLaren, whatever-nici nu mai citesc ce scrii ca ai luat-o tare pe ulei; NeoGalaxy - pe cand puteam paria ca te-ai "racorit" definitiv, te-ai aprins din propria-ti cenusa precum pasarea Phoenix ; Alexandra - esti pe drumul cel bun! intotdeauna te-am incurajat si te-am sustinut ;)
    0 0
  • Pt toti papagalii!
    Feraristilor ce tare s-a umflat orezu-n voi! Ce-mi place sa citesc comentariile voastre pline de frustrare si umilinta! Haha! Ma unge la suflet sa va stiu ca va roadeti unghiile pana la carne cand vedeti ca McLaren e in fata voastra doar la un punct distanta desi Lewis a abandonat cursa. Pt mine locul 3 (in fata voastra) e ca un titlu mondial in conditiile in care la debutul sezonului McLaren era cea mai slaba masina din campionat! PS: Neogalaxy: iti multumesc ca iti amintesti de mine, ma face sa ma simt bine! :))
    0 0
  • DRAKo-draguta frumoasa:)
    Te-ai trezit la final de piesa?Draguta frumoasa, suntem in actu IV!
    0 0
  • mircea
    @all
    Dragilor, va rog s-o luati mai putin personal si sa calmati spiritele. Toata lumea are dreptate si toata lumea se insala atunci cand e vorba de echipe favorite. Niciunul nu e mai inteligent decat celalalt.

    Cu multumirile de rigoare.
    0 0
  • ctlnmihai
    McLaren a triumfat in duelul cu Ferrari pentru locul 3
    Nici adminul n-are somn :D
    0 0
  • NeoGalaxy
    @McLaren
    Ce ma oftica pe mine este ca noi toti userii de pe aici ar trebui sa fim o comunitate. Pilotii se bat pe pista si noi nu ar trebui sa ne batem aici. Asta sper sa inteleaga odata Drako, Join si mai ales Mircea. Fanii Formulei 1 sunt mai buni si mai inteligenti decat fanii fotbalului. Pentru ca Formula 1 este un sport mult superior fotbalului. Noi nu injuram si nu scuipam seminte pe fanii altor echipe. Poate intr-o zi si baietii de mai sus vor intelege asta. Poate, pana la urma speranta moara ultima nu?
    0 0
  • NeoGalaxy
    @McLaren
    Si nu trebuie sa mintim cu faze ca "ebutul sezonului McLaren era cea mai slaba masina din campionat!"... uitati ca Lewis efectuase cele 10000 de depasiri si ca Trulli a mintit? Nu ca vreun fan McLaren ar recunoaste ca McLaren avea in testele din iarna cea mai rapida masina... dar deh... memoria unora este foarte foarte scurta se pare.
    0 0
  • @Ally
    saru'manaaaaa :D :))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru