McLaren: "Motorul Honda include tehnologii care nu au mai fost utilizate niciodată"

de Daniel Popescu
Luni, 02.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ron Dennis susţine că motorul furnizat de Honda pentru McLaren include câteva tehnologii care nu au mai fost utilizate niciodată.

Unele dintre tehnologiile care au fost introduse pe trenul de rulare nu au existat înainte.

Ron Dennis
CEO McLaren
McLaren are parte de un debut modest în sesiunea de teste de la Jerez, întrucât Fernando Alonso a parcurs doar şase tururi în prima zi, în timp ce Jenson Button a efectuat doar alte cinci în dimineaţa celei de-a două zile. Principala cauză a fost motorul Honda, în condiţiile în care constructorul japonez se află în faţa primului sezon cu unităţi turbo V6 de 1.6 litri, în timp ce rivalii de la Mercedes, Ferrari şi Renault au deja experienţa anului trecut.

▶ Teste Jerez, ziua 1 - Şase tururi pentru Alonso

Ron Dennis, CEO-ul McLaren, susţine însă că există un motiv suplimentar: Honda a implementat câteva tehnologii exclusive pe motor care generează inevitabil probleme de fiabilitate, dar care pe termen lung vor aduce un spor de performanţă comparativ cu rivalii.

"Unele dintre tehnologiile care au fost introduse pe trenul de rulare nu au existat înainte.

Evident, există un grad ridicat de risc din cauza faptului că abordam zone care nu au mai fost exploatate, dar credem că ne putem descurca. Problemele pe care le-am experimentat au drept cauză împachetarea îngustă din interiorul motorului, dar pentru asta sunt testele", a explicat el.

▶ Teste Jerez, ziua 2 - Doar cinci tururi pentru Button

Dacă eşti în spate, trebuie să accelerezi mai repede decât rivalii pentru a-i prinde din urmă.

Ron Dennis
CEO McLaren
În opinia lui Dennis, utilizarea unor tehnologii noi ste esenţială pentru a putea prinde rivalii din urmă. În acest context, el anticipează că McLaren va avea nevoie de cel puţin două curse pentru a remedia toate eventualele problemele de fiabilitate.

"Dacă eşti în spate, trebuie să accelerezi mai repede decât rivalii pentru a-i prinde din urmă. Da, ne-am asumat unele riscuri calculate în legătură cu tehnologii pe care le vom folosi primii şi vom munci din greu pentru a beneficia de avantaje tehnologice.

Probabil că nici măcar în Australia nu vom afla cum ne descurcăm. Mă aştept să treacă două-trei curse înainte să ajungem la liman", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (10)

  • Ferrari
    Si uite a sa a mai trecut o zii fara nici un rezultat.........
    10 0
  • Inovația e cheia succesului în Formula 1.
    Acum rămâne de văzut dacă vor reuși să înțeleagă aceste inovații.
    17 2
  • Ronica, Failonso este invidios deja pe Vetelica:))
    9 14
  • Stai liniștit, la ce salariu are Alonso, toți ceilalți piloți îl invidiază.
    14 3
  • Ha,ha,ha...
    Abordarea este buna,doar ca nu intotdeauna inovatiile sau inventiile au dat rezultate,chiar mai mult au tras in jos!Imi aduc aminte ca si anul trecut au venit cu nu stiu ce inventie pe trenul spate,ceva ce in explicatii parea ca o sa rupa tot pe franare sau viraje lente...ceva de genul asta,in fine,si pana la urama...tot motorul Mercedes le-a adus avantajul in lupta de final de campionat!
    E bine ca incearca altceva,asta este defapt F1!Si chiar nu as mai vrea sa ma uit la curse un campionat intreg doar de la locul 3 in jos...
    7 0
  • Ferari mereu exceleaza in teste...nimic nou sub soare. Inseamna ca Sauber si STR sunt in fata Mercedes :)))-@mcalren_honda-cat de stupid poti sa fii ca sa-ti dai un numele unei echipe doar ca s-o poti spurca :)))
    12 1
  • Testele sunt...doar teste. Poate ca ultima sesiune sa dea adevarata dimensiune a formei momentului, nici aceea nu e definitorie. Pentru fanii Ferrari, vestile sunt bune dupa doua zile, problema e ca nu stim cum sta concurenta cu adevarat. Suna a "deja vu".
    9 0
  • Va fi tot anul echipei Mercedes..Cât despre Mclaren se pare că problema nu o reprezintă motorul propriu-zis ci mai degrabă partea de hardware care asigură legătura cu sistemul ( Ted kravitz)
    4 2
  • pentru moralul lui Alonso e determinant un avans consistent inca din primele etape,caci sub presiune,din pacate,cedeaza,ca in 2006,2007,2010,etc.Campionatul bate la usa,dar inca mai e timp pentru toate,mai putin pentru pierdere de timp...
    1 6
  • @danoe
    nu știu ce vei spune când alonso va câștiga cu echipa ta favorită, va trebui să înghiți mult.....
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru