McLaren renunţă la noul sistem de evacuare

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 10.07.2010
McLaren a decis să nu utilizeze noul sistem de evacuare în Marele Premiu al Marii Brritanii, din cauza rezultatelor nesatisfăcătoare din antrenamente.

McLaren Mercedes a introdus la Silverstone un sistem de evacuare asemănător cu cel implementat de Red Bull Racing încă de la începutul sezonului, prin intermediul căruia gazele de eşapament sunt disipate prin deflectorul spate.

Configuraţia îmbunătăţeşte semnificativ aerodinamica monopostului, însă este dificil de implementat în timpul sezonului, întrucât şasiul nu poate fi modificat.

Jenson Button şi Lewis Hamilton au evaluat calităţile noului sistem în antrenamentele libere de vineri, însă niciunul dintre ei nu a fost mulţumit de comportamentul monopostului. În aceste condiţii, McLaren a decis să renunţe la acest sistem de evacuare în calificările şi cursa din Marele Premiu al Marii Britanii, iar mecanicii au muncit în noaptea precedentă la reconfigurarea monoposturilor MP4-25.

Britanicii au luat această decizie considerând că pot obţine performante mai bune cu ajutorul pachetului precedent, pe care îl înţeleg foarte bine. Decizia ar putea avea însă efecte decisive asupra rezultatelor din acest weekend, întrucât McLaren se baza pe noul upgrade pentru a putea lupta pentru victorie cu rivalii de la Red Bull.

Echipa va continua însă să revizuiască sistemul de evacuare, planul actual fiind reintroducerea componentei în Marele Premiu al Germaniei de peste două săptămâni.

Ferrari, Renault şi Mercedes GP au introdus la rândul lor acest sistem cu două săptămâni în urmă, la Marele Premiu al Europei.

Via | Autosport

Comentarii (10)

  • McLaren
    au prea multe ,,fumuri!!!:)) trage fals
    4 6
  • fan rosu
    meclaren
    Ups! Unde sunt "superinjinerii" de la meclaren!
    3 8
  • Mclaren
    Le-o trage Alonsito in calificari
    3 7
  • @Bruno_Senna
    "au prea multe ,,fumuri!!!:)) trage fals"
    E buna :))
    3 6
  • Intrebare
    Voi unde urmariti antrenamentele libere? Imi pute-ti da si mie un link?
    4 1
  • NeoGalaxy
    Eternal Ferrari Fan
    Pacat, ma asteptam sa rad cu lacrimi de explicatia unor fani despre cum "rafineaza" McLaren componentele... asta evident daca stiau macar sensul cuvantului "rafinat".
    2 7
  • link
    http://www.atdhe.net/20826/watch-formula-1-british-grand-prix-practice
    3 0
  • @
    nici macar n-au trecut calificarile ca s-au trezit viitorii ingineri sefi sa-si dea cu parerea .
    4 3
  • link
    http://www.hqtv.com.pl/newtv/
    http://live.f1.f-e-n.net/live.php
    2 0
  • rayn380
    ....
    Spre deosibire de Ferrari, care si-au testat inainte acest sistem de evacuare, cei de la McLaren n-au facut nici un fel de marsavie in acest fel. O sa ziceti ca Lewis a furat cursa trecuta, stati calmi ca toti is o apa si-un pamant, toti fura si incearca sa interpreteze regulamentul cum il duce pe fiecare. In cazul lui Lewis, a fost ceva in viteza, ceva care necesita o decizie cat mai buna intr-un timp cat mai scurt in momentul in care a depasit SC. Eu cred ca in cazul lui nu este asa mare furaciunea, intrucat, oricine dintre voi care ati fost pusi intr-o situatie critica, de a lua o dicizie cat mai inteleapta intr-un moment de rascruce al vietii fiecaruia, sunt sigur ca ati incercat sa luati sau sa considerati ca veti lua cea mai buna decizie intr-un moment critic. Oricum, Lewis a fost pedepsit cu acel drive-through, chiar daca "supararea" a fost ca acesta s-a facut prea tarziu. Spre deosibre de Ferrari care intr-adevar au furat cu buna stiinta prin acel test "publicitar", ceea ce a facut Lewis prin cursa se numeste pistol cu apa. Daca este sa face referire la echipa-echipa si piloti-piloti dpdv al marsaviilor(mai mult sau mai putin spus), intre Ferrari-McLaren, primii ocupa primul loc detasat la nesimtire, iar la capitolul Lewis-Alonso, primul conduce de asemenea, dar nu chiar asa multa fata de Alonso, care nu este usa de biserica ci doar un plangacios. Ah, pentru fanii Alonso am ceva pentru voi....Iata ce spune Ron Dennis referitor la perioada in care Alonso a concurat la McLaren. Citez:

    Q: What was the problem between Hamilton and Alonso?
    RD: It was very simple - Alonso didn’t expect Hamilton to be that competitive in his first year. He told me at the beginning that it was my decision to sign a rookie like Hamilton, but that it could cost me the constructors’ championship. Fernando was calculating everything, but not that Lewis would challenge him. That affected him massively.

    Chiar daca la Silverstone, McLaren n-are sane, teoretic sa castige, sper sa se mentina tot pe primul loc la finalul acestui GP, atat la echipe prin Lewis cat si la constructori. Asta pana la MP al Germaniei pana cand isi vor seta blown exhaust-ul precum si alte componente noi pe care le vor introduce. Pacat, mi-ar fi placut sa vad o dominatie a celor de la McLaren la ei acasa. Asta e. Cursa e in mana celor de la RBR cu Ferrari imediat in spate. Totusi sa asteptam calificarile si cursa, dupa care sa ne facem o parere cat mai clara. Bafta McLaren. Dati totul pentru fanii McLaren si mai ales pentru conationalii vostri care va apreciaza cel mai mult si si-ar dori o dubla la voi acasa, asta in detrimentul altor echipe care isi au sediul in Anglia.....
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru