Mercedes anunță "progrese impresionante" pentru performanțele motorului: "Noutățile permit inclusiv îmbunatățirea aerodinamicii"

de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Luni, 24.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes susține că a înregistrat "progrese impresionante" în dezvoltarea motorului monopostului de Formula 1 din acest an, printre noutăți fiind și o răcire mai eficientă.

Prima sesiune de teste premergătoare noului sezon de Formula 1 a fost suficientă pentru ca Mercedes să anunțe o îmbunătățire majoră a performanțelor motorului.

Într-un clip oficial publicat de echipa germană, directorul tehnic James Allison susține că inginerii au înregistrat progrese semnificative la motor, în ciuda faptului că regulamentul este practic similar cu cel de anul trecut. Noutățile au permis inginerilor să obțină inclusiv o aerodinamică superioară.

"S-a depus un efort uriaș pentru a obține mai multă performanță pentru motor. Au găsit cai proaspeți în această unitate de propulsie și au realizat un upgrade cu adevărat impresionant în termeni de putere. Totuși, nu este vorba doar despre cai putere. Noua unitate oferă oportunități pentru a dezvolta o aerodinamică mai bună", a explicat Allison.

În plus, oficialul Mercedes a oferit și un indiciu concret cu privire la natura îmbunatățirilor: sistemul de răcire a fost îmbunătățit comparativ cu 2019, astfel că inginerii au putut monta radiatoare de dimensiuni mai mici.

"Întrucât suntem capabili să rulăm motorul la temperaturi mai ridicate, putem facem radiatoare mai mici pentru a menține monopostul rece.

Este unul dintre motivele pentru care acest monopost este mai îngust decât cele din sezonele precedente", a adăugat el.

Via The Race

Comentarii (18)

  • Anul acesta voi tine cu M&B. Cei de la Ferrai sunt plecati cu barca :))
    5 12
  • "Ferrari"
    3 6
  • Costel
    las' ca nici SF1000 nu-i vreo masina durdulie , ba din contra , ii in posesia creatiei din maranello chiar mai multa suplete comparativ cu a unui ghepard in alergare iar "upgrade-ul impresionant" la herghelie pe care-l anunta atat de nonsalant Allison fara sa ofere in schimb detalii concrete mie-mi certifica doar autoridiculizarea englezului in de-acu' esuata tentativa de impresionare a concurentei , trufia celor din Brackley purtand toata culpa si pentru acest derapaj mediatic zadarnic in 2020 fiindca pan' la urma totul se rezuma pentru cei care nu-s straini de notiunea de condescendenta minimala generata oponentilor la : un aspect care-i valabil pentru toti motoristii din F1 ,castigul de putere de 3-4-5% incadrandu-se in marja fireasca de evolutie si progres de la un sezon la altul deopotriva pentru honda ,renault si binenteles ferrari
    15 12
  • Lauda de sine nu miroase a bine... Asa a facut si Ferrari , atatia ani la rand si nu au luat vreun titlu. Pare un an Mercedes totusi , dar in ultima perioada testele premergatoare sezonului nu s-au potrivit cu realitatea din teren.
    12 2
  • Dupa calificarile din Australia ne putem face o parere despre toate astea. Pana atunci toti trambitasii si laudarosii n-au decat sa-si faca treaba ...
    18 2
  • Mercedes posteaza de mult timp pe canalul lor de youtube astfel de informatii. Din punctul meu de vedere, ca fan Mercedes, este o placere sa am astfel de informatii. Sunt clipuri si explicatii atat din teste cat si din timpul sezonului, atat inovatii cat si strategii si sunt explicate deciziile/strategiile si atunci cand le gresesc.
    Acum ceva timp am cautat sa vad daca Ferrari fac acelasi lucru si nu am gasit nimic pe youtube. Nu zic ca nu exista, dar nu am gasit.
    Cam asa arata "lauda" acum un an:

    https://www.youtube.com/watch?v=HsFjDou_4qk


    Informatii despre cum se prezinta echipele vom vedea saptamana asta pentru ca vor fi atat simulari de cursa cat si pentru pole position si sigur nu vor fi 2.5s intre Mercedes si Ferrari.
    6 4
  • Mă uimesc, să nu zic "mă sperie", datele aflate azi:
    Lewis Hamilton, Mercedes - €48m
    Sebastian Vettel, Ferrari - €42m
    Daniel Ricciardo, Renault - €18m
    Max Verstappen, Red Bull - €16m
    Charles Leclerc, Ferrari - €9m
    Valtteri Bottas, Mercedes - €7.5m
    s.a.m.d.
    Uitându-mă la sumele câștigate de piloții echipelor Mercedes și Ferrari și văzând diferențele uriașe dintre Vettel și Leclerc sau Hamilton și Bottas, nu pot decât să spun că e bătaie de joc. Leclerc de multe ori îl face cu apă și oțet pe Vettel drept recompensă... iar Bottas cerându-i-se să încetinească pe ultima sută de metri pentru a i se permite britanicului să câștige, primește recompensă...
    12 7
  • @FanF1
    Daca mai era Alonso ...
    4 2
  • @Radu, nu știu ce ar fi fost dacă mai era și Alonso. Cert e că mi-e milă de Leclerc ce câștigă de aproape 5 ori mai puțin decât Vettel și de Bottas cu-n câștig de peste 6 ori mai mic decât Hamilton. I-aș compara cu 2 tineri ce, pentru a fi tunși într-o mănăstire dorindu-și o viață monahală, se rezumă la pâine, pat, acoperiș și respectă datoriile la strană.
    7 3
  • Of. Daca mai era Alonso. Of.
    Asa si? Daca mai era Alonso ce? Unde sa mai fie Alonso? In F1? La Ferrari? La Mercedes? La McLaren? Unde? Pai hai sa vedem: de la Ferrari a fugit de Vettel, La Mercedes nu s-a dus pentru ca Hamilton iar de la McLaren a fugit de Norris. Are si el o "calitate": evita lupta ca sa dea posibilitatea fanilor lui sa suspine dupa el.
    5 2
  • Chiar asa, daca ar mai fi Alonso unde? Sa ia si el o caciula de bani, sau cum?
    In F1 salariile pilotilor sunt platite de sponsori. Aduci sponsori, ai volan si bani. Daca ati fi zis de altcineva mai ziceam, dar Alonso lua si el o gramada de bani si cerea favoritisme cum nu au avut pilotii astia de pe grila actuala vreodata. In legatura cu asa zvonita revenire a lui Alonso in F1 (presupunand ca i s-ar face loc pe undeva ceea ce nu este cazul...) ati avut deja experimentul Schumacher in mandatul 2.
    4 0
  • GrosJan
    A incercat si Mansell sa revina pe la vreo 40 de anisori (si ceva). Asta dupa ce castigase titlul peste ocean. Era mai lent cu peste o secunda decat Damon Hill.
    3 0
  • iarasi vine Mercedes cu furaciuni
    9 0
  • The Dot
    Cica unul din are 4 campionate mondiale sub caciula si celalalt 6, iar Fidel Castro mai sus se intreaba de ce astia au salarii mari in comparatie cu altii. Unii dintre voi traiti intr un univers paralel. In ce sport sau in ce domeniu capitalist cei din frunte sunt platiti ca ceilalti putoi?
    Intre timp Vettel isi pregateste piruetele pentru sezonul oficial, la Barcelona.
    3 2
  • The Dot
    Salariile in F1 nu sunt platite de sponsori.

    https://www.forbes.com/sites/csylt/2019/03/31/lewis-hamilton-becomes-f1s-highest-paid-driver-with-500-million-earnings/#45eb0ddafee0
    1 2
  • @The Dot
    Am citit ce scrie in link si m-am mirat ca e inaintea lui Schumacher. Dupa ce am accesat pagina m-am lamurit ca ce doi sunt foarte apropiati. Oricum, Alonso le sufla in ceafa, ca sa zic asa. Ar fi interesant de vazut primele 20 de pozitii in clasament.
    3 0
  • Daniel Popescu, ce se întâmplă? Te rog să-mu ștergi ciornele de mai sus și să rezolvi problema de pe această pagină! Mulțumesc!
    1 0
  • Mă iau transpirațiile... un site de mare calitate! Ciao!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru