Noi modificări în sezonul actual de Formula 1: Marele Premiu al Turciei în locul etapei din Canada

de Alexandru Monenciu
Joi, 29.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Din cauza restricțiilor impuse de pandemia de Covid, Marele Premiu al Canadei, din actualul sezon de Formula 1, a fost înlocuit cu Marele Premiu al Turciei. Acesta se va desfășura în perioada 11 - 13 iunie.

Responsabilii Campionatului Mondial de Formula 1 se văd nevoiți să modifice calendarul celei de-a șaptea etape a sezonului. Aceasta trebuia să fie găzduită de circuitul Gilles Villeneuve din Montreal (Canada).

Din cauza restricțiilor de călătorie, impuse de pandemia de coronavirus, intrarea în Canada impune o carantină de 14 zile. În consecință, Marele Premiu al Canadei a fost înlocuit cu o etapă în Turcia. Această țară se întoarce în calendarul Formulei 1, după ce anul trecut a fost organizat aici primul Mare Premiu după nouă ani.

La finalul cursei din luna noiembrie, Lewis Hamilton a fost încoronat campion mondial pentru a șaptea oară, egalând astfel recordul germanului Michael Schumacher.

A șaptea etapă din sezonul actual de Formula 1 va avea loc în perioada 11 - 13 iunie.

Tot în această săptămână, Federația Internațională de Automobilism a anunțat modificări în sistemul de calificare din Formula 1. Noul format, care presupune introducerea unei curse sprint de calificare, pe o distanță de 100 de kilometri, va fi implementat la trei Mari Premii din acest sezon.

via Formula 1

Comentarii (70)

  • Neutru
    Cred că este și o problemă de timp. Din Azerbaijan-Baku până în Canada într-o săptămână e cam dificil apoi în Franța. Istambul este mai aproape. Știu, avioane, organizare dar s-a potrivit cu măsurile anti pandemie. În Mai și Iunie avem(sperăm) câte trei curse pe lună.
    13 1
  • cupitza
    Dar voi nu mai actualizati programul curselor? E acelasi de anul trecut, clasament la fel, etc... Zau daca mai merita sa intru pe site-ul asta, lipsa mare de informatii.
    12 3
  • Costel
    D-le Monenciu,
    va rog sa acceptati toate felicitarile mele, m-ati convins pe deplin, sunteti un cunoscator extrem de rafinat al F1 si, mai presus de toate, un tenace aparator al corectitudinii inca din momentul cand v-ati hotarat sa inserati, aparent fara nicio legatura, intr-o stire avand ca punct de interes non-prezenta traseului Gilles Villeneuve in acest sezon al F1, tocmai o fotografie cu Sebastian Vettel aflat in monopostul Ferrari, unicul triumfator just al ultimului grand-prix canadian....

    ...doi ani trecuti de la marsava refuzare a victoriei lui Sebastian Vettel la Montreal, doi ani scursi de amputarea miseleasca a izbandei celui care si-a permis sa opreasca pentru prima data marsul triumfal al celor din Brackley in 2019, doi ani de la complicitatea indubitabila a FIA & comisarilor de traseu & Emanuele Pirro & Benz AMG Petronas la adresa celui mai de temut oponent al celor din Brackley, Sebastian Vettel.....

    ...nu-i inca oportuna o cursa in Canada, ranile pricinuite de acel atac concertat, o forma clasica de terorism, cu josnicul scop de a rapune meritocratia pilotajului in parcul Jean Drapeau in 2019 sunt mult prea adanci si musai ca departe de a fi vindecate complet....
    7 8
  • Ha, ha, ha...
    Păi la ce restricții și reguli sunt la intrarea în Canada, nu e de mirare că au renunțat la cursa de acolo!
    2 1
  • @Costele
    pana si pozele sunt de anul trecut, nu doar clasamentul si programul curselor
    3 3
  • Costel
    @@,
    tre' sa-ncepi sa gasesti detalii ale F1 dincolo de aparentele abordabile si tolerabile unui novice, sa identifici acea profunzime a informatiei accesibila doar acelora, putini ce-i drept, care pretuiesc inainte de toate taman zenitul scrupulului acestei discipline, n-ai cum sa-mi zdruncini certitudinile cand livrezi argumente futile....

    D-nul Monenciu avea la dispozitie sute, mii de variante pentru a insera o singura poza in cadrul acestei stiri, doar ca a hotarat, deloc aleator, sa-l aleaga pe Vettel in Ferrari, optiune care solidifica mai abitir spusele mele din prima interventie...
    5 5
  • GrosJan
    https://www.youtube.com/watch?v=DsQ8DXvsy3I

    Inca un simracer care dovedeste ca in simulator inveti sa pilotezi. Nu doar te joci. Inveti sa pilotezi.
    Iar echipa nu doar ca a avut curajul sa-i lase pe mana o masina de milioane de dolari, l-au lasat in cursa. Si nu a fost mai prejos decat alti piloti reali cu experienta.
    3 1
  • Ce-o fi facand Alonso acolo jos in Q1, isi adapteaza stilul de pilotaj?
    4 3
  • E sabotat ..
    Ricci castiga curse cu masina asta daca Ocon e asa sus. Nu a mintit Renault cand a spus ca are 1000cp. Gp2 driver, Gp2 driver.
    5 2
  • @GrosJan
    Nu-i de mirare ca pilotii care o ard pe simulator sunt acum in fata: Leclerc, Sainz, Verstappen, Norris. Noua generatie.
    3 1
  • Botas a primit recompensa pentru ordinul executat înmtocmai și la timp. Vor mai fi și altele?
    10 7
  • Aurel Craciun
    Ferrari din ce în ce mai slabă. Surpriza frumoasă Alpine și mai ales cursa de recuperare al "moșului" Alonso. Restul normal ținând cont de mașinile aflate la dispoziția piloților
    6 4
  • Mosul Alonso nu a facut nimic maret, hai sa fim seriosi. A mers pe un singur schimb de pneuri ca Perez, cam atat despre "recuperare". Nu e ca si cum ar fi avut probleme si a trebuit sa recupereze. A avut o cursa curata, fara evenimente si timpul de la final a fost care a fost, dupa Ocon adica. Masina aia are potential, caruta e Alonso. Ricci o ducea mult mai sus, iar pe Ricci il bate Norris.
    5 1
  • penultimul samaritean
    https://youtu.be/UYyNf2Qh9yE
    0 1
  • Spuneam după Bahrain că știm deja câștigătorul de anul ăsta. Au sărit în sus o grămadă de"experți", că geniul lui Newey, că Max, că Honda, că, că, că ! N-au trebuit decât trei curse să se revină la "normal", cât o fi de normală dominația asta umilitoare pentru toți ceilalti. Iar declarația lui Hamilton, că sunt foarte mari șanse să continue și după 2021, îmi spune mie că nemții știu și se bazează pe ceva. Care ceva îi va ajuta, probabil, să rămână unde sunt. Adică primii.
    Văd că aceiași "experți" au uitat de genialul Newey și-i omoară grija cât de prost merge Ferrari ! Băi băieți, când ai o căruță și nu-ți dau voie să umbli la ea decât pe ici, pe colo, ce-ați vrea voi, să iasă rachetă ? Sincer să fiu, mă așteptam ca anul ăsta să fie undeva pe lângă Williams. Uite că sunt lângă McLaren, deși nu au avut șansa acestora de a construi un monopost liber de tokeni !
    @Dom'Costel
    Dom' Costele, nu te supăra pe mine, dar ultimele tale comentarii devin din ce în ce mai convergente cu paranoia și ... Marinescu !
    6 4
  • DAV ai dreptate. Pot face asta și jucând corect dar ei, Mercedes și compania, fiind în cocină, se comportă ca porcii.
    4 5
  • „Cocina” fiind adunătura de „oameni care decid în F1și FIA”. Binomul „unii dau și alții iau”, cei care dau nu dau banii lor.
    3 2
  • Aurel Craciun
    Văd că pe acest site sunt unii care nu înțeleg nimic din F1. Au simpatii sau antipatii pentru un pilot sau pentru o echipă și merg până în pânzele albe pentru ei. Vreau băieți cât mai multe mânuțe roșii de la voi, dar să știți că niciodată nu voi spune ce vreți voi doar să fiu pe plac cuiva.
    6 2
  • @Aurel Craciun
    Iti recomand sa combati argumentele nu persoanele. Nu-i frumos si lasi impresia ca ai ramas fara replica.
    6 4
  • https://www.motorsport.com/f1/news/odd-track-limits-error-costs-verstappen-portugal-f1-fastest-lap-point/6501271/
    6 0
  • Ce pot sa spun!? Dacă o mai ține așa mult Mercedes cu victoriile, anul acesta sigur sparg primul televizor. Nu mai rezist. Forza L'eclerc.
    2 1
  • Neutru
    Radule asta-i noua „politică corectă”. În prima cursă, „cedează-i locul că ai depășit limita circuitului”. A depășit și el dar e membru BLM și nu se pune. În cursa 2 s-a aplicat manevra „Briatore că avea de reparat mașina dar iar nu se pune din același motiv. Acum, n-ar fi rușinos să ia altcineva cele două puncte în afară de Mercedes? Sunt curios Duminică în Spania ce ne rezervă cuplul „Mercedes-Hamilton”.
    8 6
  • GrosJan
    Max nu neaga ca ar fi depasit acolo si se pare ca zona era sub atentia comisarilor de cursa doar ca Max nu stia asta. Atunci decizia a fost una corecta. Si daca ne uitam la diferenta de timp dintre el si Bottas, putem spune ca l-a ajutat pe Max depasirea limitei circuitului.

    Tin cu Max, cred ca e cel mai bun de pe grila si mai cred ca Ham nu ar merita asa titluri cu nemiluita pe seama suprematiei Mercedes care nu se mai termina. Dar una-i una si alta-i alta, decizia a fost corecta si hai sa nu mai vedem numai consoiratii peste tot ca nu parem mai destepti ci dimpotriva.
    3 1
  • Costel
    Grosjan,
    comisia tehnica FIA a aparut abia sambata dimineata( 9 am) cu precizari in ceea ce priveste virajul 14, nu cum s-ar impune intr-o intrecere cu o astfel de tinuta, la inceputul week-end-ului....

    ...daca eu mi-am facut datoria inca din zilele de miercuri/joi ale saptamanii trecute, tragand un semnal de alarma asupra virajelor care-s datatoare de avantaje pe Portimao, chiar nu-nteleg de ce Michael Masi nu reuseste sa scape de povara diletantismului absolut, cea care-l calauzeste si-n acest debut de sezon....

    ..poate ca-s malitiosi cei care-l considera pe Masi un inflacarat argat al Benz AMG Petronas, poate ca si deciziile mai mult decat discutabile ale ultimilor ani se fac vinovate de viralitatea metaforelor oferite comisiei tehnice, dar parca se impune ca fiecare consumator onest de F1 sa nu-si refuze un raspuns la urmatoarea intrebare:

    Michael Masi este omul potrivit la locul potrivit?
    2 3
  • Neutru
    Ai puțintică răbdare până Duminică seara!
    1 0
  • Costel
    Dom' DAV,
    rogu-te, nu ne lichefia sperantele si-n Saptamana Luminata...
    ..de luni incolo, liber la pus biciul pe noi....
    1 2
  • Neutru
    Apropo de GrosJan, Mercedes se ține de cuvânt și pe circuitul Paul Ricard îi oferă mașină pentru a testa, un mod de a se despărții alfel de F1. Nici acum după 7 luni de la accident nu s-a găsit un singur jurnalist să-l întrebe de ce s-a repezit să-l scoată în decor pe rus că de aici i s-a tras. Kvyat a frânat și l-a lăsat să treacă și așa a ajuns în gard. Dar jurnaliști au alte griji spre exemplu să nu mai apară doar unul european, trebuie flancat de un african și un indian (cel puțin la Sky Sports TV) ca să nu pară „rasiști”. Politica corectă, chiar dacă unul până acum se ocupa de „rap” iar celălalt de crichet.
    7 2
  • Adrian
    Hamilton va câștiga și al 8 titlu la fel și mercedes
    2 2
  • Costel
    Adriane,
    incearca sa ne intelegi si pe noi, deja ne confruntam cu destule neajunsuri dupa primele trei curse, tocmai de aceea.....

    "al optulea";

    "al 8-lea"
    2 0
  • GrosJan
    neutre nu inteleg la ce te referi, fii mai explicit
    0 0
  • Neutru
    GrosJan e simplu. „Politica corectă” este politica discriminatoare de fațadă. Să arătăm că ne pasă superficial indiferent de adevăr. GrosJan a fost un pilot agresiv „kamikaze” care trebuia trimis la plimbare de mult. A produs doar pagubă în F1. Elimină accidentele și vezi ce rămâne după el!
    7 0
  • Neutru
    Dacă te referi la ultimul accident intră pe net și vezi cum l-a produs. Obiectiv fără pasiune.
    5 0
  • Costel
    Montmelo ne intampina in 2021 cu virajul La Caixa primenit precum odinioara....

    grandprix247.com/2021/05/04/circuit-de-barcelona-turn-10-changed-ahead-of-spanish-grand-prix/
    2 0
  • Si virajul 14 e o prostie. Era mai bine fara el (virajul care apare in 2007 - https://i.redd.it/qzb52xod5ja61.jpg).
    6 1
  • Costel
    D-le Radu,
    valoarea unui produs, fie acesta chiar si-un circuit de F1, este data tocmai de autenticitatea sa....

    https://youtu.be/9G5Py1rfgJM

    D-le Radu, acu' v-as ruga sa-mi permiteti sa repet ca un imbecil, inaintea fiecarui grand-prix, rugamintea adresata *inegalabilului* Michael Masi.....

    mare atentie la depasirea limitelor circuitului in virajele 5, 9 si 12!!!
    Michael Masi, stai cu ochii cat cepele pe monopostul44 in virajele amintite!
    3 1
  • @Costel
    Vreau intoarcerea la V10 si la duelul Michelin-Bridgestone.
    12 0
  • Administratorul
    Auzind că lenea e mama multor păcate dar fiind mamă trebuie și ea respectată, anul ăsta mă doare-n .... de a mai publica știri F1 pe site-ul ăsta!
    6 0
  • GrosJan
    Nu exista un pilot GrosJan. A fost unul Grosjean in F1, e drept. Si tot nu vad legatura cu oculta mondiala si bla bla.
    1 1
  • FP1 - digisport 2, ora 12.30.
    2 0
  • Delroy
    https://youtu.be/4Y9_eKocBwQ
    0 0
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 1 BARCELONA


    Cla Driver Chassis Laps Time Gap
    1
    Finland Valtteri Bottas Mercedes 25 1'18.504
    2
    Netherlands Max Verstappen Red Bull 19 1'18.537 0.033
    3
    United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes 22 1'18.627 0.123
    4
    United Kingdom Lando Norris McLaren 24 1'18.944 0.440
    5
    Monaco Charles Leclerc Ferrari 25 1'18.996 0.492
    6
    Spain Carlos Sainz Jr. Ferrari 22 1'19.020 0.516
    7
    France Pierre Gasly AlphaTauri 26 1'19.062 0.558
    8
    Germany Sebastian Vettel Aston Martin 24 1'19.234 0.730
    9
    Mexico Sergio Perez Red Bull 17 1'19.349 0.845
    10
    Canada Lance Stroll Aston Martin 25 1'19.429 0.925
    11
    Japan Yuki Tsunoda AlphaTauri 22 1'19.669 1.165
    12
    France Esteban Ocon Alpine 25 1'19.681 1.177
    13
    Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 23 1'19.694 1.190
    14
    Australia Daniel Ricciardo McLaren 24 1'19.732 1.228
    15
    Spain Fernando Alonso Alpine 25 1'19.950 1.446
    16
    Canada Nicholas Latifi Williams 25 1'20.270 1.766
    17
    Israel Roy Nissany Williams 23 1'20.700 2.196
    18
    Germany Mick Schumacher Haas 23 1'20.766 2.262
    19
    Poland Robert Kubica Alfa Romeo 13 1'21.887 3.383
    20
    Russian Federation Nikita Mazepin Haas 22 1'21.976 3.472
    5 0
  • Nu se mai ocupa nimeni de F1 pe site-ul asta ?
    0 0
  • Marius
    @DANIEL POPESCU. Ești tare:)))))))
    3 0
  • Bobita
    Pacat, d-le admin. Mai sporonvsism si noi...
    0 0
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 2 BARCELONA


    Cla # Driver Chassis Engine Laps Time Gap Interval km/h
    1
    44
    United Kingdom Lewis Hamilton
    Mercedes F1 W12 EQ Power+ Mercedes Mercedes 32 1'18.170 214.378
    2
    77
    Finland Valtteri Bottas
    Mercedes F1 W12 EQ Power+ Mercedes Mercedes 31 1'18.309 0.139 0.139 213.998
    3
    16
    Monaco Charles Leclerc
    Ferrari SF21 Ferrari Ferrari 28 1'18.335 0.165 0.026 213.927
    4
    31
    France Esteban Ocon
    Alpine-Renault A521 Alpine Renault 29 1'18.466 0.296 0.131 213.570
    5
    14
    Spain Fernando Alonso
    Alpine-Renault A521 Alpine Renault 30 1'18.518 0.348 0.052 213.428
    6
    10
    France Pierre Gasly
    AlphaTauri-Honda AT02 AlphaTauri Honda 32 1'18.593 0.423 0.075 213.225
    7
    22
    Japan Yuki Tsunoda
    AlphaTauri-Honda AT02 AlphaTauri Honda 30 1'18.619 0.449 0.026 213.154
    8
    55
    Spain Carlos Sainz Jr.
    Ferrari SF21 Ferrari Ferrari 30 1'18.674 0.504 0.055 213.005
    9
    33
    Netherlands Max Verstappen
    Red Bull Racing-Honda RB16B Red Bull Honda 26 1'18.785 0.615 0.111 212.705
    10
    11
    Mexico Sergio Perez
    Red Bull Racing-Honda RB16B Red Bull Honda 23 1'18.918 0.748 0.133 212.346
    11
    5
    Germany Sebastian Vettel
    Aston Martin-Mercedes AMR21 Aston Martin Mercedes 30 1'18.947 0.777 0.029 212.268
    12
    4
    United Kingdom Lando Norris
    McLaren-Mercedes MCL35M McLaren Mercedes 28 1'19.092 0.922 0.145 211.879
    13
    99
    Italy Antonio Giovinazzi
    Alfa Romeo Racing-Ferrari C41 Alfa Romeo Ferrari 29 1'19.122 0.952 0.030 211.799
    14
    18
    Canada Lance Stroll
    Aston Martin-Mercedes AMR21 Aston Martin Mercedes 29 1'19.134 0.964 0.012 211.767
    15
    3
    Australia Daniel Ricciardo
    McLaren-Mercedes MCL35M McLaren Mercedes 28 1'19.195 1.025 0.061 211.604
    16
    7
    Finland Kimi Raikkonen
    Alfa Romeo Racing-Ferrari C41 Alfa Romeo Ferrari 30 1'19.213 1.043 0.018 211.556
    17
    63
    United Kingdom George Russell
    Williams-Mercedes FW43B Williams Mercedes 29 1'19.957 1.787 0.744 209.587
    18
    6
    Canada Nicholas Latifi
    Williams-Mercedes FW43B Williams Mercedes 26 1'20.046 1.876 0.089 209.354
    19
    47
    Germany Mick Schumacher
    Haas-Ferrari VF-21 Haas Ferrari 30 1'20.326 2.156 0.280 208.624
    20
    9
    Russian Federation Nikita Mazepin
    Haas-Ferrari VF-21 Haas Ferrari 27 1'20.753 2.583 0.427 207.521
    3 0
  • Daniel comenteaza cursa pentru BBC, e de inteles lipsa din ultimul timp.
    1 0
  • Costel
    in sfarsit, a primit si monopostul lui Sebastian toate upgrade-urile de care beneficiaza odrasla miliardarului inca din cursa precedenta...

    iar rezultatele lui Sebastian sunt graitoare, certificand faptul ca la Aston Martin lucrurile se aseaza in matca lor fireasca....

    Vettel pe locul 8 vs loc 10 pentru Stroll in primul antrenament!
    Vettel pe locul 11 vs locul 14 pentru canadian in al doilea antrenament!

    Forza Sebastian!
    0 4
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 3 BARCELONA


    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps

    1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’17.835 11

    2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’18.070 0.235 14

    3 16 Charles Leclerc Ferrari 1’18.308 0.473 17

    4 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’18.410 0.575 18

    5 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’18.423 0.588 15

    6 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’18.494 0.659 14

    7 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’18.535 0.700 17

    8 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’18.582 0.747 21

    9 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’18.597 0.762 17

    10 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’18.606 0.771 16

    11 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’18.662 0.827 18

    12 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’18.673 0.838 21

    13 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’18.700 0.865 15

    14 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’18.877 1.042 18

    15 63 George Russell Williams-Mercedes 1’19.005 1.170 16

    16 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’19.214 1.379 18

    17 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’19.363 1.528 18

    18 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’19.392 1.557 16

    19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’19.999 2.164 17

    20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’20.237 2.402 15
    3 0
  • Daniel Popescu
    QUALIFYING CLASSIFICATION BARCELONA


    Row 1
    1. Lewis Hamilton 1’16.741
    Mercedes
    2. Max Verstappen 1’16.777
    Red Bull

    Row 2
    3. Valtteri Bottas 1’16.873
    Mercedes
    4. Charles Leclerc 1’17.510
    Ferrari

    Row 3
    5. Esteban Ocon 1’17.580
    Alpine
    6. Carlos Sainz Jnr 1’17.620
    Ferrari

    Row 4
    7. Daniel Ricciardo 1’17.622
    McLaren
    8. Sergio Perez 1’17.701
    Red Bull

    Row 5
    9. Lando Norris 1’18.010
    McLaren
    10. Fernando Alonso 1’18.147
    Alpine

    Row 6
    11. Lance Stroll 1’17.974
    Aston Martin
    12. Pierre Gasly 1’17.982
    AlphaTauri

    Row 7
    13. Sebastian Vettel 1’18.079
    Aston Martin
    14. Antonio Giovinazzi 1’18.356
    Alfa Romeo

    Row 8
    15. George Russell 1’19.154
    Williams
    16. Yuki Tsunoda 1’18.556
    AlphaTauri

    Row 9
    17. Kimi Raikkonen 1’18.917
    Alfa Romeo
    18. Mick Schumacher 1’19.117
    Haas

    Row 10
    19. Nicholas Latifi 1’19.219
    Williams
    20. Nikita Mazepin 1’19.807
    Haas
    2 0
  • @ Dom' Costel
    Nu ai fi putut aștepta calificările ca să-l lauzi pe favoritu' lu' matale ? Nu de alta, da' Vettelică pare să se obișnuit cu treișpe-paișpe (la locul pe grilă mă refer, nu la altceva, doamne ferește) ! Cât despre îmbunătățirile de care vorbești ... ele se acordă, în general și în primul rând celui mai bun, iar ăla nu-i Vettelică ...
    Cu toate laudele și speranțele de început, Perez se îndreaptă cu pași uriași spre titlul de mare deziluzie, mult prea mare distanța față de Max. Și cred eu că spre o schimbare de scaun rapidă.
    Încep să cred că valoarea Mercedes ca și monopost nu este atât de mare precum pare, cred că este undeva între Hamilton și Bottas. Fără primul nu cred că ar fi campioni, acesta aduce plusvaloarea ce-i ține sus. Doar cu piloți de valoarea celui de-al doilea nu-i văd bine ! Știu, eram convins că Hamilton este doar un campion făcut de o super mașină, dar prestațiile de anul acesta m-au convins că tipul este cu adevărat mare. Diferența între el și cei apropiați ca valoare ? Hamilton zero erori, Verstappen și Leclerc erori cât cuprinde ! Și asta o recunoaște un fan Ferrari dom' Costele !
    8 5
  • GrosJan
    Pai ce v-am zis ma ca-l mananca Max si pe Perez? Nu conteaza cine vine, poate sa vina si Hamilton cu Bottas in brate la RBR. Max e acum cum era Schumacher inainte de 2000 cand nu prindea titlu dar era doua clase peste toti de pe grila. De la Schumacher incoace F1 nu a mai avut asemenea pilot.
    3 5
  • Marius
    Iar vb fără tine Costele!
    1 0
  • Ocon peste Alonso, Stroll peste Vettel, Giovinazzi peste Raikkonen ! Huh, ce fac "legendele" ? Nu cumva au imbatranit cam tare ?
    6 0
  • Situatia dupa primul viraj va fi: Verstappen, Hamilton, Bottas.
    3 2
  • Aurel Craciun
    @!!!
    E vorba de reflexe. Oricât de valoros ai fi cu timpul reflexele încep să îți joace feste.
    Diferența de valoare se mai vede în curse unde experiența ajută mult
    2 0
  • @Aurel Crăciun
    Durerea cea mare, pentru "legende", este că anul acesta, diferența de valoare nu se mai vede nici măcar in cursă !
    3 0
  • Adrian
    Radu Hamilton câștigă cursa are experiență are strategie gestionarea pneurile și talent mâine Hamilton castiga clar Hamilton sa învățat cu startul mâine Hamilton după start va fi tot locul 1 și Verstappen va fi presat tare de Bottas și Hamilton și Mercedes face strategie verstappen singur nu are șanse Perez slab
    1 4
  • Adrian
    Grosjean verstappen nu e cel mai bun Hamilton e cel mai bun Perez nu sa obișnuit cu mașina încă și Hamilton e cel mai bun
    3 3
  • Costel
    Dom' DAV,
    recunosc, m-am pripit, tocmai d-asta tre' sa-ti ofer o palma verde, dar tre' sa-ntelegi si nerabdarea mea la un moment dat, sunt multe-n joc in acest sezon, atat aspiratiile mele de a deveni in sfarsit "specialist plin" intr-ale F1, acea confirmare a faptului ca stapanesc la perfectie fenomenul, dar si recapatarea cat mai repede cu putinta a acelei anverguri profesionale pentru Sebastian, cea care a facut un megastar din Vettel in ultimul deceniu....

    Dom' DAV,
    n-avem de ales, tre' sa dam dovada de clementa si-n perioada urmatoare, sa-i mai acordam ragaz lui Sebastian pan' la pauza de vara, acomodarea germanului cu AMR21 pare mai anevoioasa decat am estimat in iarna.....

    Dom' DAV,
    nu-l mai crucifica pe Perez dupa nici patru week-end-uri complete, pan' la urma punctele-s cele care conteaza, tocmai d-asta sa nu care cumva ca mexicanul sa termine cursa pe un decent loc 4 si musai inaintea lui Leclerc, e deja notorie pasiunea monegascului pentru managementul defectuos al pneurilor....
    2 1
  • GrosJan
    Hamilton doar are cea mai buna masina. Nu vad de ce Perez ar avea probleme cu masina cata vreme nu s-a schimbat regulamentul tehnic fata de anul trecut. Are probleme cu Max...
    1 1
  • GrosJan
    Legendele sunt pensionari care fac greseala facuta si de Schumacher. Cand s-a terminat, s-a terminat. Sau mai stai pentru niste bani, am auzit ca sunt buni. Alonso era depasit inca de cand a plecat de la Ferrari dar nu a avut termen de comparatie la McLaren. Button era tot batran iar Vandoorne nu s-a acomodat niciodata la masinile de F1.
    2 1
  • Costel
    WARNING!

    furt masiv al monopostului 44 in turul de pole!!!!

    furt masiv in trei viraje savarsit de impostorul din monopostul44!!!!
    cu toate cele 4 roti in afara circuitului in T5(0:45), in T12(1:14) dar si in T15(1:22)!!!!!

    https://youtu.be/-r89PNKDYY8

    rusine FIA!
    rusine Michael Masi!
    rusine Toto Wolff!
    rusine Benz AMG Petronas!
    rusine Jean Todt!

    imi este lehamite de ceea ce se-ntampla....
    imi repugna masiv faptul ca-s contemporan cu astfel de infractori!
    1 7
  • @Dom' Costel
    Uite care-i treaba dom' Costele, acomodarea asta mult trâmbițată și folosită ca scuză pentru neputință, la un nou monopost, merge la un Schumi jr., la un Mazepin, sau la alții fără, sau cu foarte puțină experiență. Dar nu merge sub nici o formă la piloți cu mulți, mulți ani de activitate în F1, gen Alonso, Vettel, sau Ricci ! Au trecut trei curse, patru calificări și douăsprezece antrenamente, iar ei mai au încă nevoie de timp ??? Mă lași ?
    Ce nu înțeleg este prezența în F1 a lui Raikkonen și Alonso ! Primul are trei ani de când se face de cacao la o echipă submediocră, iar al doilea spunea cu gurița lui că nu se întoarce decât la o echipă cu șansă la titlu ? Și asta-i Alpine ??? Nu mai zic de faptul că, până acum, îl bate Ocon de-l ascultă cu urechea ! Aștept pe oricine de pe site-ul ăsta să-mi motiveze, cu argumente solide, nu cu fabulații, prezența lor. În afara celui financiar, desigur
    5 6
  • Costel
    Dom' DAV,
    intr-adevar, 25 milioane $/an este o suma importanta pentru Renault/Alpine(racefans), dar parca la subiectul Alonso ar trebui sa faci trei pasi in spate si sa-ti reprimi abordarea mult prea caustica, aveai aceeasi incarcatura virala si musai ca o doza enorma de subiectivism si-n vremea cand iscaleai sub alt nickname....

    Dom' DAV, sa n-ai nicio grija, n-o sa-l fac public, sunt om de onoare....

    ...doi ani de intrerupere n-au cum sa fie ascunsi cu una, cu doua si, sub nicio forma taman in WEC-ul ultimilor ani...

    Raikonnen in schimb, parca merita o pauza foarte prelungita dupa ce-a izbutit la Portimao saptamana trecuta pe linia dreapta, moment acceptabil doar intr-o intrecere de amatori pe Adancata....
    0 4
  • @Dom' Costel
    Am vrut argumente solide, nu fabulații dom' Costele. Abordările caustice și ascunderile de identitate sunt doar fabulații. De când am postat primul comentariu pe acest site și până acum, m-am numit doar DAV și atât. Iar despre Vettel, Raikkonen și Alonso am aceeași părere de cel puțin trei ani, adică primul este expirat, următorii sunt pensionari și toți trei ocupă degeaba locurile în dauna unor piloți tineri.
    4 4
  • Daniel Popescu
    RACE CLASSIFICATION BARCELONA


    1 Lewis Hamilton Mercedes
    2 Max Verstappen Red Bull 15.841s
    3 Valtteri Bottas Mercedes 26.610s
    4 Charles Leclerc Ferrari 54.616s
    5 Sergio Perez Red Bull 63.671s
    6 Daniel Ricciardo McLaren 73.768
    7 Carlos Sainz Ferrari 74.670s
    8 Lando Norris McLaren 1 Lap
    9 Esteban Ocon Alpine 1 Lap
    10 Pierre Gasly AlphaTauri 1 Lap
    11 Lance Stroll Aston Martin 1 Lap
    12 Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing 1 lap
    13 Sebastian Vettel Aston Martin 1 Lap
    14 George Russell Williams 1 Lap
    15 Antonio Giovinazzi1 Alfa Romeo Racing 1 Lap
    16 Nicholas Latifi Williams 1 Lap
    17 Fernando Alonso Alpine 1 Lap
    18 Mick Schumacher Haas 1 Lap
    19 Nikita Mazepin Haas 2 Laps

    Did not finish
    Yuki Tsunoda AlphaTauri engine
    3 0
  • Daniel Popescu
    Driver Team Points
    1 Lewis Hamilton Mercedes 94
    2 Max Verstappen Red Bull 80
    3 Valtteri Bottas Mercedes 47
    4 Lando Norris McLaren 41
    5 Charles Leclerc Ferrari 40
    6 Sergio Perez Red Bull 32
    7 Daniel Ricciardo McLaren 24
    8 Carlos Sainz Ferrari 20
    9 Esteban Ocon Alpine 10
    10 Pierre Gasly AlphaTauri 8
    11 Lance Stroll Aston Martin 5
    12 Fernando Alonso Alpine 5
    13 Yuki Tsunoda AlphaTauri 2
    14 Kimi Raikkonen Alfa Romeo 0
    15 Callum Ilott Alfa Romeo 0
    15 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 0
    16 Sebastian Vettel Aston Martin 0
    17 George Russell Williams 0
    18 Mick Schumacher Haas 0
    19 Nicholas Latifi Williams 0
    20 Nikita Mazepin Haas 0


    F1 CONSTRUCTOR STANDINGS

    POS Team Points
    1 Mercedes 141
    2 Red Bull 112
    3 McLaren 65
    4 Ferrari 60
    5 Alpine 15
    6 AlphaTauri 10
    7 Aston Martin 5
    8 Alfa Romeo 0
    9 Williams 0
    10 Haas 0
    4 0
  • Marius
    @Adrian,du-te la școală mai băiatule ca ai lacune mari, mari de toy
    3 0
  • Merita Verstappen victoria, dar asta e. Mai au mult de lucru la strategie.
    3 3
  • Costel
    daca Michael Masi este depasit de situatie, fapt dovedit in atatea randuri, iata ca lucrurile nu scapa de sub control cum s-ar crede, intervine imediat "prim-adjunctul" comisiei tehnice......

    https://youtu.be/blY_4SjLgDs
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru