Pirelli anticipează maxim trei opriri la boxe în prima cursă a sezonului

de Daniel Popescu
Vineri, 22.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pirelli a minimalizat temerilor piloţilor cu privire la degradarea pneurilor şi anticipează două-trei opriri la boxe pentru prima cursă a noului sezon.

Sergio Perez, Lewis Hamilton şi Romain Grosjean şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la degradarea rapidă a pneurilor în sesiunea de teste de la Barcelona, însă temerile sunt minimalizate de oficialii Pirelli.

Mario Isola, managerul de curse al producătorului italian de pneuri, admite că noile cauciucuri se degradează mai repede, însă dă asigurări că acest lucru va contribui la creşterea spectacolului.

"Perez este mai speriat decât ar trebui să fie. Tot ce am făcut a fost să creştem uşor spectacolul curselor, dar nu am făcut nimic dramatic", a declarat el.

În plus, Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport al Pirelli, anticipează că piloţii vor efectua în medie două sau trei opriri la boxe în prima cursă a sezonului din Australia. "Credem că vom vedea două sau trei opriri la Melbourne", a precizat el.

Urmareste Automarket
De asemenea, Jenson Button, coechipierul lui Perez la McLaren, vine în sprijinul celor de la Pirelli şi afirmă că degradarea pneurilor înregistrată la Barcelona are drept cauză principală temperatura scăzută înregistrată în Spania în această perioadă a anului.

"Problemele cu pneurile pe care le avem cu toţii sunt perfect normale în aceste condiţii.

Barcelona are o suprafaţă abrazivă, sunt viraje de mare viteză şi este frig. La ce poţi să te aştepţi? Pirelli nu poate face pneuri pentru testele de iarnă", a precizat britanicul.

Via GMM

Comentarii (4)

  • Ce anticipare domne, mai bine ar fi spus mini trei, ca poate astfel ar fi mai interesanta stirea.
    5 0
  • Jugarugabi
    "Tot ce am făcut a fost să creştem uşor spectacolul curselor [..]".
    Foarte spectaculoase cursele cu deznodamant la pit-stop.
    6 0
  • De ce trebuie sa decida producatorul de pneuri cate opriri la boxe vor fi intr-o cursa si nu echipele ? Am impresia ca nu urmcam invers pe cal ... sau calul se urca pe calaret. Mai urmeaza sa vedem calificari pentru cursa in care sa nu iasa nimeni ca sa-si menajeze pneurile.
    Nu e deloc buna directia in care merge F1 !
    3 0
  • In loc de ,,keep pushing '' vom auzi ,,save your tires please''
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru