Sergio Perez va concura pentru Red Bull Racing și în 2022

de Alexandru Monenciu
Vineri, 27.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Mexicanul Sergio Perez rămâne la echipa austriacă Red Bull Racing și sezonul următor. În prezent ocupă poziția a patra în clasamentul piloților.

După ce Pierre Gasly și Alexander Albon nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor, austriecii de la Red Bull Racing l-au adus în 2021, ca și coechipier pentru Max Verstappen, pe mexicanul Sergio Perez.

Fostul pilot al celor de la Racing Point tocmai și-a prelungit contractul cu Red Bull Racing, astfel că va concura alături de Verstappen și în 2022.

"Anul viitor intrăm într-o nouă eră cu un regulament revizuit și mașini noi, și cu un palmares de peste 200 de etape și o experiență de un deceniu, Checo va juca un rol important în a ajuta echipa să navigheze prin această tranziție și să maximizeze performanțele monopostului RB18," a declarat Christian Horner.

În sezonul actual, Sergio Perez a reușit o clasare pe cea mai înaltă treaptă a podiumului, în Marele Premiu de Formula 1 al Azerbaijanului. În prezent ocupă locul 4 în clasamentul piloților.

via Formula 1

Comentarii (10)

  • Bietul Russell, și-a dat foc la valiză, după calificările din Belgia are locul asigurat la Williams, până se retrage Hamiltonică ! Mai ales că șampionu' și-a declarat preferința clară pentru "Valtteri, it's James" ! Și ce să facă bietul Toto, să încurce cursă de cursă pneurile, să invoce pene închipuite, sau să degonfleze anumite motoare la timpul potrivit ?
    10 10
  • Neutru
    @Dav Pe mașina Mercedes e bun, pe ploaie e bun, dar n-are noroc. A stat prea mult la Williams trebuia să schimbe echipa. Așteptarea după Mercedes s-ar putea să nu fie soluția bună.
    8 6
  • Costel
    mai este utila dezvoltarea si fabricarea pneurilor de ploaie pentru F1?
    ...un moment jenant la Spa pentru cartea de vizita a unei intreceri care se vrea premium....
    3 0
  • Ori ați uitat să postați un material despre cursă, ori și nici voi n-o numiți măcar "prezentare de modă" pe circuit a monoposturilor de F1. Păcat de circuit! Pe de-o parte îmi pare rău de cursă, pe de cealaltă parte îmi pare bine că Max a mai câștigat în felul ăsta puncte importante. Apreciez mesajul pilotului în fața jurnaliștilor ca rol de mulțumire față de fanii sportului pentru prezența lor în acele condiții de ploaie!
    4 2
  • In cei 27 de ani de cand ma uit la cursele de formula 1 pe departe a fost cea mai jenanta si mai stupida zi, cea de ieri de pe circuitul belgian.
    Cum sa stai frate 3 ore si jumate in fata monitoarelor asteptand cursa primind in schimb 3 tururi in spatele safetycar-ului?
    Cand ma gandesc ca in era Schumacher se concura pe asemenea vreme ploioasa si ce curse aveau loc. Ok, esti la Monaco, de inteles, insa pe un circuit de 7 km cum e la Spa puteau lejer sa dea drumul la cursa. Stau si ma gandesc la cursele pe ploaie ce aveau loc in trecut, sau la faza Schumacher si Coulthard din 1998 cand bibanul de Coulthard pe o decelelare brusca i-a distrus cursa marelui campion, fapt recunoscut de el abia dupa 5 ani.
    7 3
  • @Sumi7, eu îți înțeleg dezamăgirea! Dar gândește-te că pe ploaie circuitul prezintă multe viraje periculoase, mai ales în șicana în care se urcă cu peste 200km/h mai apoi la sfârșitul acelei linii drepte urmează alte viraje în coborâre unde pierzi automat aderența, despre virajul stâng, lung și rapid înainte de finish nu mai e necesar să explic...
    Dacă s-ar fi dat drumul la cursă nu știu dacă terminau mai mult de 6 piloți
    2 2
  • @FanF1 Aveau masinile anilor 80-90 apasarea si aderenta celor de astazi ? Aveau macar 10% din sistemele de setari si asistenta de acum ? Aveau pe naiba, doar motor, patru roti, schimbator manual, plus volan ! Si se concura pe ploi mai puternice decat cea de ieri ! Si faceau spectacol adevarat, nu trei ture in spatele unui safety car !
    4 2
  • @!!! bine măi omule, pentru că acum mașinile sunt mai performante și sigure cum zici tu, ia, te însoară, fă 10 copii, iar când vor împlini 18 ani cumpără-le bolizi cu care să meargă prin serpentine cu 200km/h! Jur că o să mă distrez la rându-mi cu "spectacolul" făcut de ei pe străzi iar tu o să faci bot de rățoi!
    Voi prin spectacol înțelegeți numai pericol și distrugere. Pe câmpul Afganistanului ați merita să fiți duși ca să vă saturați de atâta "spectacol".
    1 4
  • @FanF1 Du-te bah si apuca-te de sah daca pe tine riscul de pe piste te oripileaza ! Faci niste comparatii de-ti sta mintea-n loc ! Ce au copiii mei cu riscul asumat din F1, bah "fanule" ? Te-ai trezit postand ?
    7 0
  • Apropo de accidentul dintre Schumacher si Coutard din 1998, tin sa-ti aduc aminte ca nu Coultard a intrat in Schumacher ci Schumacher a provocat acest accident intrind in el. Oricum Schumacher ii provoca pe urmaritori frinind brusc in curbe pentru ca acestia sa-l atigga si sa-si distruga monoposturile. Deci ce a cautat a gasit.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru