Testarea noilor componente în scop publicitar a fost interzisă

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 16.07.2010
Echipele nu vor mai avea dreptul de a utiliza zilele de filmare în scopuri publicitare pentru a evalua noi componente care nu au mai fost folosite în curse.

Reprezentaţii echipelor din Formula 1 au decis să modifice regulamentul privind zilele de teste în scopuri publicitare care pot fi efectuate pe parcursul sezonului.

Astfel, în cazul zilelor de teste în scop publicitar, echipele nu vor mai avea dreptul de a implementa pe monopost componente cu care nu au mai concurat în cursele precedente.

Decizia a fost dezvăluită de mai multe surse ale publicaţiei britanice Autosport şi va avea efect imediat, fiind confirmată şi de Martin Whitmarsh, şeful echipei McLaren şi preşedintele FOTA.

"Personal nu cred că a existat vreo ambiguitate, dar alţii au argumentat că a existat. Dar aceasta este presiunea, iar când oamenii sunt sub presiune încearcă şi adoptă alte puncte de vedere. Acum este clar că, dacă faci un test demonstrativ, atunci trebuie să utilizezi componente care au fost folosite anterior în curse, plus că trebuie să fie o demonstraţie legitimă", a declarat britanicul.

Polemica referitoare la modul de utilizare a zilelor de teste a apărut după ce Ferrari a utilizat în premieră un nou sistem de evacuare în cadrul unei zile de filmare în scop publicitar pe circuitul de la Fiorano.

La vremea respectivă, McLaren şi Red Bull au criticat acţiunea rivalilor italieni, în ciuda faptului că Ferrari a respectat regulamentul care era în vigoare în acel moment.

Via | Autosport

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru