Formula E a publicat imagini cu noul monopost: debutul este programat pentru sezonul 2020-2021

de Daniel Popescu, Foto: Formula E
Marti, 04.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
23 - 25 Octombrie
Vineri
Antr. lib. 1: 13:00
Antr. lib. 2: 17:00
Sambata
Antr. lib. 3: 14:00
Calificari: 17:00
Duminica
Cursa: 15:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Competiția de monoposturi electrice Formula E a prezentat o serie de imagini cu monopostul care va fi utilizat începând din sezonul 2020-2021.

Formula E utilizează în prezent un monopost cu numele Gen2 care a fost prezentat oficial în ianuarie 2018.

Reprezentanții competiției consideră însă că a venit momentul pentru o actualizare a acestuia, într-o strategie similară cu cea în care producătorii auto lansează facelift-uri pentru generațiile curente ale modelelor.

Organizatorii au publicat marți o serie de imagini cu Gen 2 Evo, care păstrează platforma tehnică a actualului monopost, dar care primește o serie de noutăți de design.

Cele mai importante noutăți sunt reprezentate de o reconfigurare a aripii față, o schimbare majoră la aripa spate și introducerea unei așa-numite carcase a motorului, întâlnita anterior și în Formula 1.

"Actualul monopost este una dintre cele mai frumoase apariții pe un circuit de curse, iar Gen2 Evo este o nouă evoluție a designului. Așa cum am făcut și cu prima generație, Gen2 Evo primește modificări de caroserie pentru a arăta mai curat și mai sprinten", a declarat Alejandro Agag, fondatorul Formulei E.

Specificațiile tehnice ale monopostului vor rămâne similare cu cele din prezent, în condițiile în care Gen2 generează între 272 CP și 340 CP, atinge o viteză maximă de 280 km/h și mizează pe un acumulator cu capacitatea de 54 kWh.

Via FormulaE

Comentarii (1)

  • Costel
    in foto 2 dar in plan secund ii cumva Palais Garnier ?

    daca-i afirmativ raspunsul celor care-s dispusi sa m-ajute si implicit sa-mi elimine incertitudinea cu privire la macar unul dintre edificiile Parisului atunci nu-mi mai ramane decat starea de consternare generata tocmai de cutezanta in trufie a celor care pastoresc aceasta escrocherie pe 4 roti , vexarea fiindu-mi la cote maxime atunci cand iau la cunostinta insolenta FIA in a asocia si implicit a "culturaliza" prin orice mijloace tocmai depravarea a ceea ce inseamna cu adevarat notiunea de automobilism iar daca nonsensul i-o devenit deja rutina lui Jean Todt atunci parca-i mai mult decat necesar ca monoposturile cu combustie interna sa se identifice de-acu incolo numai cu Place Pigalle si nicidecum cu Opera deoarece acesta-i autenticul dezmat pentru aceia care pretuiesc motorsportul veridic , evident numai dupa pioasa mea opinie
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru