Acesta este noul BMW M2 CS: primele imagini cu modelul de performanță, "scăpate" pe internet înainte de prezentarea oficială

de Cornel Șocariciu
Marti, 05.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitorul BMW M2 CS va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles din luna noiembrie. Primele fotografii cu modelul german de performanță au scăpat deja în presa din SUA.

Noul BMW M2 CS, programat pentru lansarea oficială în cursul Salonului Auto de la Los Angeles din luna noiembrie, a "scăpat" deja pe internet într-o serie de fotografii clare care ne permit să analizăm liniile modelului de performanță.

Așa cum era de așteptat, producătorul bavarez a pregătit pentru M2 CS o serie de elemente noi de caroserie fabricate din fibră de carbon. Pe această listă trecem următoarele elemente: capota, plafonul, aripa spate, splitter-ul frontal, difuzorul spate și carcasele oglinzilor laterale. De asemenea, modelul producătorului german va integra și un tunel median fabricat tot din fibră de carbon. Pentru moment, nu există informații cu privire la masa totală a noului M2 CS.

Pentru interior, BMW propune scaune sport îmbrăcate în piele și accesorii acoperite cu Alcantara.

Sub capotă, noul BMW M2 CS va fi echipat cu motorul pe benzină de 3.0 litri capabil să ofere 450 de cai putere (+40 CP comparativ cu varianta M2 Competition) și 550 Nm.

Resursele unității pe benzină vor fi gestionate fie de o cutie manuală cu șase trepte, fie de o transmisie automată cu șapte rapoarte. În cazul versiunii cu transmisie manuală, accelerația de la 0 la 96 km/h va avea loc în 4 secunde, în timp ce varianta echipată cu transmisia automată va fi mai rapidă cu 0.2 secunde.

Suspensia adaptivă și sistemul de evacuare M Performance fac și ele parte din pachetul standard pregătit de nemți.

Conform unor informații anterioare, noua versiune BMW M2 CS va fi asamblată în doar 2.200 de unități, producția urmând să înceapă în prima parte a anului viitor.

Via | Jalopnik

Comentarii (5)

  • Cred ca este cel mai pur M lansat de Bmw in ultimii ani, usor, puternic, cu varianta manuala, interior simplu, dar suficient de dotat, serie limitata.
    10 2
  • Bmw e printre rarele marci care inca mai propun o cutie manuala pe modelele de performanta,la Mercedes e cel mai trist,toate au cutie de handicapati fizic sau de femei.
    8 7
  • Andrei
    Nu e un model deloc usor, M2 are peste 1600kg cu cutia manuala, cea automata e si mai grea.
    Dar e o placere sa il conduci, am adesea placerea sa conduc unul si e foarte distractiv, mic si nervos, ii bataie fundul si in linie dreapta in treptele mai mici :)
    2 2
  • @dan_
    Probabil chiar e cel mai pur M din ultimi ani insa ca versiune CS cred ca i lipsesc cateva detali...
    de exemplu X2 are emblemele pe montantii C.....care trebuiau puse exact pe acest M2 CS.....nicidecum pe un X2 sau oricare alt BMW!!!!
    De altfel sau chinuit sa faca scaunele alea asa de frumoase si unice si totusi nu au mai investit 20-30 de euro sai puna niste pedale cu inserti metalice
    Vroiam sa ma leg de centurile de siguranta dar dau bine pe un model M......ma deranjeaza insa ca le poti avea si pe un 118d M-sport...deja se inceraca impacarea si a caprei si a verzei....
    Instrumentalul de bord este perfect....mic, vizibil, simplist...partea frontala a masini este exact cum ar trebui sa fie un BMW sport...spatele e cam aiurea d.c.d.v. stilistic....dar per total o super masinuta de circuit...
    @Tatraurs
    Long live the manuals!!!
    4 0
  • Minunata realizare, felicitari BMW ! In Mai am condus cateva ore, in Bavaria, un M2 Competition si a fost wow ! Cum o fi oare CS cu 40 de cai in plus ... Astept nerabdator sa vad pretul dar ma astept la circa 75-80.000 Euro, fara optiuni, cu tot cu TVA. Imi place sa vad pasionati de cuti manuale. Experienta mea cu masini intre 300-570 CP spune ca la astfel de puteri si acceleratii de ordinul 3,2-5,2 sec 0-100 km/h, automata (sau in acest caz robotizata) te ajuta mult sa te concentrezi la directie, acceleratie, frane, trafic etc Cantitatea de informatii de procesat la viteze si acceleratii mari e uriasa si doar cutia manuala iti mai lipseste ...
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru