Alfa Romeo Giulia va concura în viitorul campionat dedicat turismelor electrice: modelul a fost pregătit de Romeo Ferraris și dezvoltă 670 CP

de Cornel Șocariciu
Duminica, 22.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Casa Romeo Ferraris a prezentat Alfa Romeo Giulia ETCR, un model electric dedicat noului campionat de turisme electrice. Conform regulamentului, modelul este echipat cu un sistem electric de propulsie cu 670 CP, iar resursele sunt gestionate exclusiv de roțile de pe puntea spate.

Din 2021, seria internațională WTCR va primi o componentă nouă, dedicată exclusiv mașinilor electrice. Aceasta se numește ETCR (Electric TCR), iar primul sezon va avea șase etape, patru dintre acestea urmând să aibă loc în Europa.

Recent, reprezentanții companiei italiene Romeo Ferraris au prezentat Alfa Romeo Giulia ETCR. Proiectul a fost început în urmă cu un an, iar lansarea a avut loc la Motorland Aragón, Spania.

"Suntem încântați să lansăm acest proiect nou. Giulia ETCR este rezultatul efortului început în urmă cu un an, când am decis să luăm parte la această călătorie care marchează debutul companiei în lumea mașinilor electrice de competiție", a declarat Michela Cerruti, manager în cadrul Romeo Ferraris.

Conform regulamentului seriei ETCR, noul model pregătit de Romeo Ferraris a fost echipat cu un sistem electric de propulsie cu o putere maximă de 670 CP și cu un pachet de baterii cu o capacitate de 65 kWh. În plus, resursele sistemului electric de propulsie sunt livrate exclusiv către roțile de pe puntea spate.

În primul sezon al seriei ETCR, modelul pregătit de Romeo Ferraris va fi pilotat de Jean-Karl Vernay.

În cadrul competiției dedicată turismelor electrice, fanii vor putea admira și modelele Cupra e-Racer și Hyundai Veloster N ETCR.

Cele două modele au fost prezentate în 2019, iar pe parcursul acestui an, echipele au organizat o serie de teste la Montmelo, Barcelona și Hungaroring, Ungaria.

Comentarii (6)

  • netam-nissan
    2-3 tururi de circuit cu motorul de 500 kW si bateria de 65 kWh?
    numele e frumos insa - unde nu ma botezau ai mei romeo ferraris?
    promovarea furibunda a electricelor ma face sa ma intreb de unde vin atitia bani totusi.
    15 5
  • fan Italia
    mai exista Alfa?
    Cred ca ar trebui sa se ocupe de alte lucruri, nu de exercitii din astea ieftine. Pacat de o marca cu istorie.
    1 18
  • @netam-nissan cum de unde ? De la Soros, evident !
    3 7
  • mircea badea
    bravo. totusi alfa in general parca suferea pe partea electrica.. :) de-asta s-a bagat ferrari, impreuna nu iau nici foc si merge si curentul pe unde trebuie.
    3 10
  • ce ciudat de interesant arata grila Alfa in versiune electrica
    2 2
  • Trebuie sa faca ceva cu sunetul daca vor sa aiba cat de cat succes cu aceste campionate de electrice. Eu am vazut ceva franturi de curse din Formula E si este groaznic de penibil sunetul scos de acele modele , imi inchipui ca nici astea nu vor fi departe chiar daca vorbim de turisme derivate din modelele de serie .
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru