Alfa Romeo Stelvio va primi un facelift în 2020: design ușor modificat, faruri full-LED și motorizări mild-hybrid

de Paul Cosma
Vineri, 24.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo se pregătește să lanseze un facelift pentru Stelvio, debutul fiind așteptat în prima jumătate a anului viitor. Primele informații arată că Stelvio facelift va avea un design ușor modificat, faruri full-LED și că va primi motorizări mild-hybrid.

Alfa Romeo Stelvio este în prezent cel mai bine vândut model din gama constructorului italian, cu peste 40.000 de unități livrate către clienți în 2018.

După premiera mondială din toamna anului 2016, Stelvio este pe punctul să primească un facelift în cursul anului viitor. Potrivit imaginilor spion surprinse în timpul testelor, designul va fi doar ușor modificat, însă Stelvio facelift va primi faruri noi cu tehnologie full-LED.

Interiorul va fi și el îmbunătățit, urmând să apară un instrumentar de bord complet digital cu head-up display.

Vor fi noutăți și în gama de motorizări, acolo unde Stelvio facelift ar urma să dobândească un sistem de propulsie mild-hybrid la 48 V. Sistemul promite reducerea emisiilor de CO2, dar și mai multă putere pentru SUV-ul italian.

Alfa Romeo Stelvio facelit ar urma să primească și o versiune plug-in hybrid, dar undeva în anul 2021.

Via Motor1

Comentarii (11)

  • Edikkk
    Foarte bine decât nimic ca maşinile germane care nici măcar mild hibrid nu sunt...
    5 14
  • @Edikkk, eu stiu ca-ti plac japonezele, asa cum ii placeau unui personaj de trista amintire pe site-ul asta, care friza ridicolul cu fanatismul lui.. Inversunarea ta impotriva nemtilor nu-ti face bine, exact cum ti-a spus intr-o zi @kirotractror: "Ura asta s-ar putea sa te haleasca ea pe tine". A fost unul din momentele in care adevarul a lucit in splendoarea lui cea mai pura.

    Eu am incercat sa invat ceva din fraza aia, desi nu-mi era adresata mie. Poate ar trebui sa incerci si tu sa schimbi ceva, si o sa vezi ca efectele pot fi remarcabile si chiar merita efortul.

    Mild hybrid de 48V a fost introdus tot de nemti, si la fel ca foarte multe lucruri inventate de ei, vor deveni obligatirii pentru toata lumea cel putin pe termen scurt si mediu. La Mercedes absolut orice SUV de generatie noua, si unele actuale, au mild hybrid.

    Legat de Stelvio, imi doresc ca atunci cand privesti masina asta sa ai senzatia instant de calitate si durabilitate, asa cum o ai cand te uiti la un Mercedes, indiferent ca vorbim de masini de serie sau Formula 1. Performanta o au. Daca rezolva calitatea si fiabilitatea, lumea o sa aiba incredere sa scoata din buzunar, la fel de mult ca pentru oricare nemtoaica din ziua de azi. Iar balanta va reveni ca in timpurile de odinioara :)
    11 9
  • @pamfleșteanu
    Băi scarba....Mild Hybrid a fost prima data introdus pe Toyota Crown Royal Saloon in 2001. Da prost mai ești. Nemții numa cumpara de la altii tehnica
    7 15
  • @pamfleșteanu
    Mai informeaza-te de la cine cumpara baterii nemții.
    A3 sportback E-tron...bateria de voltaj inalt de la Panasonic, Tesla - baterie de Panasonic; Mercedes B-Class EV - Panasonic; Porsche Cayenne si Panamera SE Hybrid - baterie de Panasonic..VW e-Golf, iarași Pansonic.

    Dar tu, Pamfleștene... ești cam prost, deci nu cred ca realizezi cum merg treburile ;)
    6 15
  • @bula, concentreaza-te pe comenturi la masini electrice. Nu ca reusesti sa pacalesti pe cineva, dar pana sa o iei pe ulei cu masinile germane/japoneze, mai pari sa ai o bruma de normalitate.
    4 6
  • @pamfleșteanu
    Practic..ai recunoscut ca ești cam pe langa tematica automotive ))) din moment ce iai ca pe niște glume lucruri reale...vai de (eram sa zic eu ce) a ta.....

    Vezi ca blocurile AFS de la vag si bmw sunt livrate de Mitsubishi ))) la fel cum Mitsubishi e furnizor OEM de turbine pentru majoritatea modelelor BMW.

    Chiar ești penibil, prea penibil, ca si toți cei care zic ca nemții sunt mai avansati decat japonezii ))) penibil rău de tot...scârbă
    5 12
  • Eu stiam ca toyota a introdus chestia asta in 1997 la prius. Nu in 2001. A introdus , nu a inventat. In alta ordine de idei, @ automarket a scazut rau de tot. Nu ma mira absolut de loc. Teleolteanul inca rezista ......
    7 3
  • @lindikkk, se pare ca nici la comenturi de masini electrice nu intelegi ce preiei de la altii. Mild Hybrid in 2019 inseamna un sistem electric de 48V, total diferit de ce insemna mild hybrid in 2001. Tehnologia e valabila doar de cativa ani. Ce facea taiota acum 10-15 ani astazi e irelevant. Ca si ei, ai ramas prizonier intr-o epoca in care ti s-a parut ca le mergea bine.

    Intre timp lumea a evoluat. Iar discutia asta cu un bisnitar de asiatice obosite pe mine ma depaseste. Char nu vad ce am de castigat cu unul care tine zarurile in mana stanga si trascaul in dreapta. Iar intre doua zaruri, mai baga cate un comentariu pe AM.

    In caz ca nu ai observat, mai sunt dealeri care intervin pe-aici extrem de rar cu informatii pertinente, precizari si detalii din care chiar ai ce sa inveti. De la tine, doar troaca de porci. Asta e nivelul, ne-am obisnuit, si alte asteptari chiar nu mai sunt. E trist sa vezi cum trec anii si anumiti indiivizi nu dau inainte nici cat un fir de par.
    1 2
  • @kotegaeshi
    Prius in 1997 a introdus un hibrid, nu un mild-hibrid. Eu vorbeam de a doua. Ce conteaza cine l-a inventat? Nimeni nu a fost in stare sa il puna in productia de serie, Toyota a fost
    0 6
  • @pamfleșteanu
    Mild Hybrid din 2001 avea acelasi principiu de lucru. Tu mai intii raspunde de prostiile tale care le zici "mild hybrid de 48V a fost introdus de nemti" spre exemplu.

    Partea a doua a mesajului tau nu o citesc, mi-i lene sa iti citesc prostiile care mai apoi recunosti singur ca is prostii prin aceea că nu negi contrazicerile mele ;)

    "Bisnitar de asiatice".....mai bine asa decat lingător de neamț care stă toata ziulica cu mana intinsa la asiatici sa imprumute de la ei tehnologiile (a se vedea VW cum sta cu mana intinsa la Samsung sa le dea baterii)

    Pamfleștene, is cu ochii pe tine aici pe automarket ;)
    1 8
  • @lindikkk zbarcit, nu citesti mesajul, da-l citesti. Habar-n-ai de diferenta dintre hybrid si mild hybrid dar te rupi in figuri pe-aici. N-ai clienti de rebuturi si-atunci ce sa faci? Tai si tu frunza la caini pe AM.

    N-ai pic de creativitate, dar mai bagi un copy/paste cu ce va prelucreaza de la centru. Confunzi cititorii AM cu naivii care iti calca prin curte si pleaca fara sa-ti cumpere nimic pentru ca puti a prost de la o posta.

    Vorbesti de tehnica dar daca-ti pun un desen in fata te uiti la el ca vitelul la poarta noua. Zici ca esti cu ochii pe mine, dar de fapt esti cu ochii pe tot Automarket-ul si pe internet in general, pentru ca nu-i asa, cam asta e tot ce ti-a mai ramas de facut. Bagi pastile pline de acreala si frustrare fiindca alteceva nu mai ramas nimic in tine.

    Zi-mi si mie, cam cu ce crezi tu ca ma intereseaza sau ma afecteaza faptul ca cel mai scuipat individ de pe Automarket.ro sta cu ochii pe mine? Daca nu mai postez o vreme ce faci nea @lindikkk? Intri in sevraj? Stii ce-i aia?

    Hai, ti-ai busit si nick-ul asta, vino cu altul si ia-o de la inceput. Al doua sute catelea ar fi de cand o arzi artistic pe AM? Aproape ca-mi pare rau de tine. Am scris 2 randuri si te-ai dat de gol ca un gugustiuc.

    Vezi ca ma duc la culcare. Beleste bine ochii pe Automarket. ca poate apar la noapte, cine stie, si nu esti pe faza. Ar fi pacat sa nu te descarci la timp cu 50 de manute rosii, Ha-ha-ha ...
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru