Andres Iniesta şi Thiago Silva vor fi imaginea Nissan în Champions League

de Mircea Meșter
Marti, 12.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan preia de la Ford poziţia de partener oficial UEFA Champions League începând cu acest sezon. Cu această ocazie, doi dintre cei mai cunoscuţi fotbalişti care activează în Europa vor promova imaginea mărcii.

Fundaşul brazilian Thiago Silva (Paris Saint Germain) şi mijlocaşul spaniol Andres Iniesta (FC Barcelona) vor fi ambasadorii mărcii Nissan în următorul sezon UEFA Champions League, primul în care brandul auto japonez va activa ca sponsor principal al celei mai importante competiţii europene intercluburi. Nissan le-a luat locul celor de la Ford, care au fost partenerii din zona auto ai UEFA în anterioarele 20 de sezoane ale competiţiei.

Prima apariţie Nissan ca partener UEFA va avea loc în această seară, într-un meci în care Real Madrid (deţinătoarea Champions League) şi FC Sevilla (câştigătoarea ultimei ediţii Europa League) îşi vor disputa Supercupa Europei. 

Esential 4 ani este durata contractului de partneeriat între UEFA şi Nissan.
Iniesta şi Silva vor apărea în spoturile dedicate de Nissan competiţiei europene, care vor marşa pe ideea inovaţiei pe teren şi în industria auto ca principal fenomen de suscitare a entuziasmului suporterilor. 

Contractul dintre UEFA şi Nissan se întinde pe perioada următoarelor patru sezoane.

Pe lângă apariţia ca partener oficial al Champions League, Nissan va avea libertatea de a utiliza însemnele Champions League pe o serie de modele speciale dedicate acestei colaborări.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru