Audi A3 Cabriolet a intrat în producţie la uzina din Ungaria

de Sebastian Toma
Joi, 17.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fabrica Audi din Gyor, Ungaria, a început producţia noului A3 Cabriolet. Acesta este un alt exponent al platformei MQB şi este complet diferit de predecesorul său.

Audi A3 Cabriolet a intrat în producţia de serie la uzina din Gyor. Modelul este construit alături de A3 Sedan, Audi TT Coupe şi Audi TT Roadster la o fabrică în care nemţii au investit peste 900 de milioane de euro. În prezent, fabrica are o capacitate de producţie de 125.000 de unităţi pe an, fiind unul dintre cele mai noi uzine ale constructorului din Ingolstadt. Generaţia precedentă a lui A3 Cabriolet a fost produsă la rândul ei la fabrica din Gyor, 63.000 unităţi fiind construite între 2007 şi 2013.

În comparaţie cu modelul precedent, noul A3 Cabriolet are un portbagaj mai mare, mai mult spaţiu pentru pasagerii locurilor din spate şi este mai uşor. Dimensiunile modelului au crescut, în timp ce consumul de carburant a scăzut. În prezent, modelul este oferit în compania unui 1.4 TFSI de 140 CP, un 1.8 TFSI de 180 CP şi un 2.0 TDI de 150 CP.

Urmareste Automarket
Plafonul soft-top al lui A3 Cabriolet poate fi decapotat în mai puţin de 18 secunde şi poate fi coborât sau ridicat la viteze de până la 50 km/h.
Opţional, clienţilor li se oferă un soft-top cu antifonare îmbunătăţită, care prezintă un strat suplimentar de spumă interioară, menit să reducă nivelul de zgomot care ajunge la interior.


Via Audi

Comentarii (5)

  • pai fata de modelul vechi arata foarte bine cel vechi era oribil.asta chiar imi plce.
    8 2
  • @H&M
    Oribil nu era dar nici cine stie ce nu a fost. Audi a evoluat enorm in ultimii ani. Probabil e singura marca care si-a schimbat radical gama in bine !! Cum era gama Audi acum 10-15 ani si cum este acum. Chiar daca au multe modele care seamana prea mult intere ele, nu e singura si sunt toate frumoase si bune zic eu.
    12 0
  • Vasilica
    Incredibil ce conducere au "bozgorii" astia !! De fapt au si infrastructura care le permite exportul. Va dati seama ce impact ar fi fost daca se fabrica in romanica? Aveau astia de la conducerea tarii mai mult de furat!!
    6 3
  • A inceput sa imi placa Audi, chiar foarte mult! Minimalismul adoptat in design imi taie respiratia. (poate din cauza muchiilor ascutite din grila, hihi!)
    5 0
  • inexorabil
    Recunosc ca nu sunt nici expert, nici iubitor de Audi, dar o marca vestita pentru spiritul ei de fronda, insuflat de insusi fondatorul August Horch, parca prea s-a "pierdut" actualmente in oceanul platfusist VAG...Simt eu ca lipseste ceva! Fundamental. Unde-i legendarul Audi Quattro, care, la vremea lui de glorie, putea lasa intr-un nor de fum orice BMW sau Mercedes? Cand VAG insemna doar doi constructori --- VW si Audi --- sportivitatea se regasea in menirea celei de pe urma...Daca romanasii ar fi fost cu adevarat Audi-maniaci, astazi ar fi trebuit sa zburde pe strazile noastre numai cu modelele emblematice Quattro, V8 si 200 (turbo). Ma tem insa ca ei umbla cu niste Skode mai stilate...De fapt, pana si noile VW-uri par mai...interesante (nu doar in privinta grilei), ba as indrazni sa le consider mai catolice decat papa, adica mai apropiate de filosofia Audi decat Audi insusi !!!
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru