Audi A4 și A4 Avant vor primi un update major în 2019: germanii pregătesc noutăți de design și versiuni hibride

de Daniel Popescu
Marti, 11.12.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi va introduce o serie de noutăți pe A4 și A4 Avant până la finalul anului viitor, printre care se numără modificări ale designului exterior și introducerea unor versiuni hibride pentru scăderea emisiilor.

Audi A4 și A4 Avant au primit un update minor în vara acestui an, la aproximativ 3 ani de la lansarea actualei generații. La vremea respectivă, noutățile au fost însă firave și au vizat o ușoară restilizare a barelor de protecție, însă constructorul german pregătește un update mai bogat pentru finalul anului viitor.

Noutățile au fost observate ca urmare a unor imagini surprinse în timpul unor teste pe timp de iarnă care au avut loc recent. Astfel, barele de protecție și blocurile optice primesc o serie de modificări de design, în timp ce grila este mai lată și poziționată mai jos.

Practic, noutățile sunt asemănătoare cu cele care au fost introduse recent pe noua generație Audi A6.

De altfel, este de așteptat ca A4 și A4 Avant să preia și alte elemente de la noua generație A6, inclusiv la interior. Prin urmare, se anticipează că Virtual Cockpit va fi acompaniat de o consolă centrală futuristă cu un ecran de 10.1 inch, la care se adaugă un ecran de 8.6 inch pentru controlul climei.

De asemenea, este ușor de intuit că A4 și A4 Avant vor primi la rândul lor sistemele de propulsie micro-hibrid de pe A6.

În cazul lui A6, motoarele cu patru cilindri mizează pe un sistem micro-hibrid care funcționează la 12 V, în timp ce în cazul unităților de propulsie V6 sistemul funcționează la 48 V. Noile unități micro-hibrid vor avea rolul de a reduce emisiile, în contextul în care normele de emisii vor deveni și mai dure începând din 2021.

Via Autocar

Comentarii (3)

  • ACE - Craiova
    Ce inseamna aceasta "hibridizare" ?! O reducere de cca. de 0,3 litri/100 km....
    Mai degraba ...praf in ochi.....
    9 3
  • asa e, microhibridizarea e cam praf in ochi pt consumator.

    aduce un avantaj de consum minim, dar daca acei 0.3 litri ii ajuta pe producatori sa scada si cu 1 gram sub limita de g/km de CO2 impusa de norma, atunci o vor aplica.

    e o complicare inutila dupa parerea mea, pt a prelungi un sistem in agonie si a castiga ceva timp de tranzitie pana la dezvoltarea unor solutii de BEV mai atractive ca pret
    9 1
  • ACE - Craiova
    M-a socat o stire recenta, aparuta in 10.12.2018:

    Comuna Blejoi din județul Prahova, cea mai poluată localitate din lume

    https://stirimondene.fanatik.ro/comuna-blejoi-din-judetul-prahova-cea-mai-poluata-localitate-din-lume-18299759

    Facem MULT PREA PUTIN pentru a REDUCE DRASTIC din poluarea tarii....
    Ba chiar agravam lucrurile prin concentrari de industrii ultrapoluante.....

    In zona Ploiestiului - UNIC in lume - exista nu mai putin de 4 rafinarii !!!!

    Craiova este la 60 km i linie dreapta de Centrala nucleara de la Kozlodui si Depozitul nuclear de langa care va avea o perioada de functionare de 400 ani....Cine va inchipuit ca va MAI UMBLA VREODATA sa elimine acele deseuri si sa le distruga cu adevarat ?!

    Bucurestiul este la cca. 150 km de Cernavoda - unde doar ce s-a amanat in anul 2018, cu 5-6 ani, RETEHNOLOGIZAREA OBLIGATORIE a grupului nr. 1 - dupa 30 de ani de functionare....

    CINE RASPUNDE PENTRU TOATE ACESTE IDIOTENII...?!
    11 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru