Audi analizează posibilitatea dezvoltării unui monovolum

de Mircea Meșter
Marti, 17.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un monovolum premium? Foarte posibil. Conform directorului de marketing al mărcii germane, Audi analizează serios ipoteza dezvoltării unei maşini de familie complet diferite de ceea ce există acum în gama proprie.

După ce au făcut ca SUV-urile premium de toate dimensiunile să pară acum o imagine absolut comună pe străzi şi în showroom-uri, producătorii de modele de nivel calitativ superior celor de volum încearcă să analizeze alte segmente pe care s-ar putea extinde. Iar cel mai interesant şi abordabil dintre acestea este cel al monovolumelor compacte, o zonă a maşinilor de familie încă neexploatată de mărcile căutate de clienţi pretenţioşi.

Primul brand care ar putea să dezvolte un monovolum compact premium este Audi, constructorul de la Ingolstadt analizâns serios posibilitatea dezvoltării unui model destinat familiei. Interesant este foatul că nu vorbim doar de un zvon, Audi confirmând intenţiile sale prin vocea lui Peter Schwarzenbauer, directorul de marketing al companiei germane. 

Singurul monovolum care vine cu un compromis bun între un vehicul cu design sportiv şi o maşină de familie este Ford S-Max. Restul monovolumelor au un design plictisitor

Peter Schwazenbauer
Director Marketing Audi
Dacă Audi se va hotărî să dezvolte un astfel de model, conceptul său va fi însă uşor diferit de cel al actualelor modele de familie produse de constructorii de volum.
Astfel, un monovolum Audi va trebui, spune Schwarzenbauer, să afişeze un design sportiv şi în acelaşi tip luxos, revoluţionând practic ideea unui tip de maşină de familie pe care oficialul Audi o consideră "plictisitoare". O ipoteză vehiculată de presa internaţională arată că Audi va folosi pentru construcţia posibilului său model platforma actuală pe care este construit Volkswagen Sharan, profitând astfel de apartenenţa la un grup auto care deja dispune de un astfel de model în gamă.

Monovolumele nu sunt însă singurele modele de segment nou pe care se concentrează Audi. Astfel, după achiziţia Ducati, Audi are de gând să dezvolte un scuter sub sigla proprie care să le ofere clienţilor mărcii o alternativă la transportul individual în oraş. 

Comentarii (7)

  • Pinguinul_nuclear
    O avea halucinatii,omul,mai sti?Probabil,l-a izbit caldura in cap.
    3 6
  • Nu cred ca se cearta singur, care ca prietenul nostru mafiotul a avut un comentariu sters, bineinteles aberand despre Toyota.

    Cat despre un monovolum Audi...a facut si Mercedes un fel de monovolum-suv-break si n-a avut succes, cu toate ca avea tot ce trebuie, suspensie pneumatica, reglabila, motoare puternice, lux si tot confortul, acesta a fost Mercedes clasa R.
    5 5
  • Pinguinul_nuclear
    Pai asta e firma serioasa sau nu mai e?Ori produc masini de lux ori carute de transportat fier vechi?Un Lexus sau un Jaguar ,nu se da in vant de la lux.Dar Audi se cam da in vant si de la fiabilitate.Pentru ce le trebuiau lor un monovolum?Ca sa se faca si mai rau de cacao.
    4 8
  • Suedezu
    Audi?......Da ce este asta?Magazin de biciclete?
    2 7
  • Balena aia, R, intradevar are "di toati". Dar mi-a cazut fatza dupa ce am terminat de configurat un model. Poate ca Audi va avea succes tinand cont de priza la (un anumit) public al pachebotului denumit Q7.

    Oricum nu ma astept ca monovolumul sa se diferentieze de Q7. Poate niste roti mai mici, cu aceeasiu fatza de bizon cu aerul de opulenta flatulanta de "io's cel mai tare din parcare". La noi va avea succesuri mai ales la conationalii mai colorati ce isi vor duce puradeii la scoala...buahahahaha!
    4 4
  • Probabil ca nici Mercedes nu a stiut ce a vrut defapt cu Clasa R. Era o masina de lux si buna,tipica Mercedes dealtfel, insa arata ciudat si era extrem de scumpa. Mai mult, nu era chiar o masina 4x4 cum pretindea Mercedes si nici nu avea modularitatea unui monovolum. Nici nu se apropia de modularitatea lui Espace de exemplu.
    Era o masina mare, luxoasa si spatioasa care era o placere la drum lung. Insa asta putea sa faca foarte usor si Clasa E de exemplu.
    Ideea lui Audi nu e rea. Dar trebuie sa ia in calcul ca in perioada asta monovolumele nu prea se vand.
    7 0
  • In 2014 BMW lanseaza deja primul Monovolum BMW. Cica audi ar fi prima....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru