Feedback

Audi prezintă RS4 Avant facelift: mici modificări ale părții frontale și motor V6 biturbo de 2.9 litri care dezvoltă 450 CP și 600 Nm

Publicat Miercuri, 02.10.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 4
Audi a lansat un facelift pentru RS4 Avant, break-ul de performanță având mici modificări ale părții frontale și același motor V6 biturbo de 2.9 litri care dezvoltă 450 de cai putere și un cuplu de 600 Nm. Audi RS4 Avant va ajunge la dealeri în luna decembrie 2019, iar prețul de pornire este de 81.400 de euro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La începutul lunii august, Audi a publicat o imagine teaser cu viitoarele modele pregătite de divizia de performanță.

Acum a venit momentul să facem cunoștință cu Audi RS4 Avant facelift. Break-ul de performanță a suferit mici modificări ale părții frontale și a primit noul sistem de infotainment MMI touch.

Modelul beneficiază de același motor V6 biturbo de 2.9 litri care dezvoltă 450 de cai putere și un cuplu de 600 Nm. RS4 Avant facelift este capabil să ajungă de la 0 la 100 km/h în 4.1 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată la 250 km/h.

Audi spune că vânzările lui RS4 Avant facelift vor începe în octombrie 2019, întâi în Germania și alte câteva piețe europene. Prețul de pornire este de 81.400 de euro, iar primele exemplare vor ajunge la dealeri în luna decembrie 2019.

Via Audi


Comentarii (4)

  • Haralambie
    Limbajul designului postfacelift pentru toata gama A4B9 pentru mine reprezinta doar o cacofonie estetica daca-l raportez la variantele antefacelift dar cum dezirabilul agreabilului are atatea fatete in atat de ofertanta lume auto , mai ales pe AM :-)), inchei avand doar certitudinea macar asupra inoportunitatii acestui comment .
    8 3
  • @Costele taică, nu cumva de la tine s-a inspirat Ilici Iliescu-n anii 90 cu *meandrele concretului*?!... :-)))

    Ontopic acu, RS4 rămâne un uber-break dezirabil taman prin inutilitatea lui -- cu sau fără facelift.
    Excluzând, evident, rarele întâlniri cu porțiuni libere / non-limitate pe Autobahn-urile nemțești (în ultima vreme doar pe la orele 4.00-5.00 ale dimineții.)
    17 1
  • hazard
    hai, ramaneti la SUV-uri electrice, sau la orice electric, e la moda si poate va sta bine. Mai sunt cativa dintre noi care apreciaza asemenea bolizi, si care inteleg ca multi cai putere inseamna nu doar viteze ridicate pe autobahn-uri ( ca doar nu olandeze). Spor la comentarii si un trafic minunat va urez.
    P.S. Si pentru ca s-au inventat si altfel de drumuri, nu doar autobahn-urile nemtesti :)))), eu ma duc sa ma dau pe serpentine, sunt cateva superspeciale de raliu pe langa SIbiu. Pacat ca nu am 450de cai putere sa ii folosesc pe toti :P
    5 6
  • @hazard: Așfi tentat să zic că ești agramat sau chiar retardat, dar cum nu-i *politically correct*, hai să te alint cu *mentally challenged*.

    ...Păi cum le zice, bre matale, autostrăzii în Austria -- sau în Elveția germanofonă --, dacă nu tot Autobahn ?!
    Doar că -- surpriză surprinzătoare -- alea austro-helvetice NU-S nemțești... :-)
    9 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru