Bilet pentru lumea Jeep: la 75 de ani, marca americană deschide înscrierile în Jeep Owners Group România

de Mircea Meşter
Marti, 04.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacă deții cel puțin un Jeep sau dacă îți dorești pur și simplu un model al brandului american, ești invitat în Jeep Owners Group, o comunitate dedicată celor atașați de valorile promovate de cea mai cunoscută marcă de mașini off-road din lume.

Deținătorii români ai modelelor Jeep și fanii mărcii americane din țara noastră au la dispoziție începând de astăzi posibilitatea de a se înscrie în singurul Club coordonat oficial de cel mai cunoscut brand dedicat modelelor de teren. Jeep Owners Group (JOG) este prezent în acest moment oficial în peste 24 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa și încearcă să adune într-o comunitate virtuală dedicată atât posesorii modelelor brandului american, cât și cei care își doresc un Jeep și se identifică cu valorile promovate de marca de peste Ocean.

În acest moment, JOG numără 60.000 de membri în cele 24 de țări în care au fost deschise oficial înscrierile. În România, lista a fost inaugurată astăzi în mod oficial, iar clienții și entuziaștii pot să se înscrie pe site-ul oficial al Jeep Owners Group

Înregistrarea în Jeep Owners Group este gratuită, iar calitatea de membru și accesul la serviciile și facilitățile oferite de JOG este de asemenea gratuită în primul an de la înscriere.

Există trei tipuri de membru: Lifetime, Owner și Enthusiast. Primul nivel, Lifetime, este gratuit pe viață și le este dedicat clienților care au cel puțin trei mașini ale mărcii în garaj. Owner este nivelul deschis tuturor celor care dețin un Jeep sau care-și vor achiziționa unul modelele mărcii în viitor, iar prețul abonamentului după primul an de gratuitate este de 80 de euro pe an. În sfârșit, nivelul Enthusiast le este dedicat fanilor Jeep care își doresc o astfel de mașină și care se regăsesc în spiritul mărcii. Prețul unui an calitate de membru este de 30 de euro. 

În schimbul calității de membru, Jeep le va oferi celor din JOG acces la o serie de servicii și evenimente dedicate. De exemplu, 400 de mașini și 2500 de pasionați ai mărcii au avut ocazia de a participa în acest an la Camp Jeep, un eveniment dedicat aventurii care a avut loc în Spania, la poalele Munților Pirinei. membrii JOG vor avea de asemenea acces la o revistă dedicată mărcii Jeep, la o serie de oferte speciale, la produse speciale de merchandising și vor putea să accese o bază de date cu idei de trasee off-road și de aventură care pot fi abordate la volanul propriei mașini.

Detalii despre serviciile și oportunitățile pe care le poți accesa prin JOG găsești aici.

Jeep Owners Group a fost creat oficial în 2014 și este activ pe majoritatea piețelor europene importante. În România, clienții care-și achiziționează o mașină din rețeaua de dealeri Jeep vor primi automat un Welcome Kit și pachetul care atestă calitatea de membru. Proprietarii modelelor Jeep construite în anii anteriori și fanii mărcii se pot înscrie gratuit pe site-ul dedicat.

Comentarii (4)

  • Super brand, pacat de management. Asa cum titani IT precum Nokia, Sony, Microsoft, au pierdut in fata unor pitici (la inceput) ca Beats sau Apple, asa Jeep se lupta cu mediocritatea de zeci de ani. In loc sa aibe modele care tintesc fiecare tot-teren Nissan, Dodge, Chevrolet sau chiar Audi, ei dorm si viseaza modele aiurite precum Compass si Patriot carese mananca unul pe altul, sau Cherokee care zici ca-i dintr-o carte cu extraterestrii pentru copii.
    4 8
  • @Tibi Jeep a avut in 2015 cele mai bune vanzari din istorie: 1.237.583 unitati, cu o crestere de 22% fata de 2014. De precizat ca 2015 e al patrulea an de cresteri spectaculoase si de recorduri all-time. Vanzarile conteaza, nu ce-ti place tie sau mie. Noi suntem neimportanti.

    Nissan si Chevrolet nu-s premium, deci Jeep nu concureaza direct.
    Dodge e tot Fiat, deci nu au de ce sa concureze. La Dodge probabil ca pe viitor va ramane doar RAM care e deja brand oarecum separat.

    In prezent au SUV-uri din clasele mica, compacta si medie. Plus hard-core-ul Wrangler care ramane singurul 4x4 off-road veritabil din oferta. Lipseste intr-adevar un reprezentant in clasa mare, insa se pare ca Grand Wagoneer e si el in lucru.

    Cheers!
    10 1
  • In ziua de azi nu se mai pune accent decat pe cantitate. Calitatea nu conteaza si clientii daca ii putem pacali la nesfarsit e minunat ! @Andy... fii sigur ca acei clienti care au luat un Jeep, a doua oara nu mai cumpara de la ei. In 1996 tata a cumparat de la un prieten un Jeep Grand Cherokee (ZJ) 5.2...la vremea aia intretinerea unui V8 era mai pamanteana. Si in ziua de azi regret ca a vandut o ! Asa ceva mai rar. Super capabila in offroad performante uluitoare dintr-un motor de o simplitate rara, totul facut cu simt de raspundere. E drept ca nu mai e masina de 2016 din cauza consumului exagerat de benzina si a normelor de poluare....dar a fost un Jeep adevarat si s-a ridicat la nivelul numelui mare pe care il purta pe capota ! Pacat ca nu se mai fac astfel de masini.... Wrangler ce a mai ramas neatins cel putin ca design si calitate de epoca de consum....dar habar nu am cat mai e de fiabil fata de Wrangler =urile vechi.
    5 6
  • cineva
    Jeep e premium, intr-adevar.
    Atat ca se cam rastoarna/dejanteaza la testul elanului...
    1 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru