Trofeul Sinaia propune un traseu tehnic și scurt, de numai 2.8 kilometri, dar care i s-a potrivit ca o mănușă BMW-ului i4 Racing, botezat Elsa. Este vorba despre primul automobil de curse bazat pe un model electric de serie al mărcii din Munchen.
Echipa s-a concentrat pe managementul termic al sistemului electric de propulsie. Sistemul de răcire a fost reorganizat în trei circuite separate care includ și un radiator amplasat în spate și un sistem special de admisie. Aceste îmbunătățiri și-au dovedit eficacitatea pe traseul de 2.8 kilometri.
Astfel, mașina a avut disponibilă toate puterea de 544 CP pe întreg traseul.
Prima manșă s-a încheiat cu un rezultat de 1 minut și 39.110 secunde, suficient pentru a termina în fața unor modele de compeție consacrate, ca TCR. Manșa secundă a fost mai slabă, din cauza unor probleme tehnice de software.
Chiar și așa, BMW i4 Racing a încheiat Trofeul Sinaia pe locul 14 la general, pe locul 8 la turisme și pe locul 2 în Categoria III.
În acest moment, pilotul Horia Platona este pe locul 3 în clasamentul Categoriei III, cu trei etape înainte de final, la doar 7 puncte distanță de locul secund.
Pentru BMW i4 Racing și, implicit pentru echipa Engage Racing, urmează etapa de la Timișoara, din cadrul Campionatului Național Super Rally, care se va desfășura în 8-9 august.
via BMW România
Mai bine o boteza Frida. Frida Frigida.
Succesuri !