BMW prezintă imagini noi cu prototipul i4: modelul electric va fi lansat în acest an

de Paul Cosma
Vineri, 22.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a publicat imagini noi cu i4, prototipul unui sedan 100% electric care va fi lansat în lunile următoare. Noul model va dezvolta 530 de cai putere și va oferi o autonomie de până la 600 de kilometri.

O nouă serie de imagini sub camuflaj a fost publicată de BMW pentru primul său Gran Coupé cu patru uşi și propulsie full electrică.

Prototipul modelului i4 se află în faza finală a testelor dinamice, iar prezentarea oficială a versiunii de serie va fi făcută în lunile ce urmează.

BMW a confirmat deja că i4 va avea un motor electric de 530 de cai putere.

Între timp, bateria va avea o capacitate de 80 kWh, iar autonomia va ajunge la aproximativ 600 de kilometri. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 4 secunde.

Producția noului sedan electric va avea loc la uzina BMW de la Munchen. Recent, BMW a spus că i4 va avea o versiune M.

Via BMW

Comentarii (17)

  • Nu cred!
    La o baterie de 80 kwH, autonomie de 600 km, inseamna 13,3 KwH/100 km consum. Niciodata nu se va intampla asta...

    Nu prea cred. Masina va consuma in cel mai bun scenariu 20 kwH, si iarna 27 kwH la mers domol...

    Consumul declarat este o mare minciuna la toate marcile si toate tipurile de masini!!

    Probabil suntem niste tampiti si ne place sa ne mintim singuri world wide...
    15 8
  • ACE - Craiova
    Exista asemenea modele electrice pe piata:

    TESLA Model 3 consuma cca. 13,5 kW/100 km si HYUNDAI Ioniq electric.

    Este posibil ca, in cazul BMW i4, 80 kWh sa fie capacitatea NETA a bateriei de acumulatoare iar cea BRUTA sa fie de 90-95-100 kWh....

    La MERCEDES BENZ EQA exista o diferenta (un tampon) de cca. 13-14 kWh intre cele doua capacitati ale bateriei.
    11 9
  • @ACE - Craiova
    Nici tu nu crezi ce spui!

    Ioniq si Tesla M3 nu sunt masini de 530 CP.

    O masina cu 80 kwh net si 95kwh brut are niste kg...crezi ca leviteaza?

    Multa lume s-ar bucura sa ai dreptate...dar nu cred!
    7 7
  • Tesla model 3 poate scoate probabil 13,3 daca se merge cu 40-50 km/h. Nu stiu daca chiar e posibil.
    Eu unul ca si posesor, nu am reusit sa scot mai putin de 15 si asta clar nu pe Autobahn!
    12 6
  • Probabil ca autonomia reala va fi de 400-450 km, oricum nu are rost sa va certati, cati si-ar permite la noi un astfel de model ? Foarte putini, poate e-dick, dar nu este fan Bmw.
    8 5
  • @Nu cred!

    Vezi canalul de YT a lui Bjorn Nyland. Chiar ultimul video postat de acesta. Are un tabel intreg cu toate modelele testate de el in conditii de vara/iarna.
    9 6
  • @fanel_
    ultimul video postat de Bjorn este
    "Charging time and speed to 75 % on EVs," care este cu totul altceva!
    9 5
  • si nu ai vazut tabelul ala?

    in ultima instanta poti alege oricare dintre filmeletele lui. Tabelul centralizator cu date apare de fiecare data
    6 4
  • Nu cred!
    Nu ma poate convinge nimeni ca un BMW electric cu 80 kwh baterie neta sau bruta, cu 530 CP si sigur va avea doua motoare fata spate, va consuma 13,3 kwh/100 km.

    Nu obtine un asemenea consum nici macar la 16 grade cand sunt conditii optime de testare...nici cald nici frig.

    Ce naiba, suntem de pe alta planeta?
    Mai taiati din ele!
    6 7
  • @Fanel_
    la 90 km/h vara si probabil in conditii de trafic scazut si condus economic, sa fie posibil sa scoata valori de 12-13Wh. in conditii "normale" almost impossible!
    ramane sa testez la vara :)
    8 1
  • @fanel
    Bjorn le testeaza pe drumurile din Norvegia, la 90km/h, numai el si renii pe drum...
    ...tu ai sa mergi cu ea prin Bucuresti si p'acilea prin parcarea de zeci de km de masini spre valea prahovei...
    cam greu cu fluidizarea la noi, mai mult cu statul pe loc!
    mai adauga cativa kwh pt conditii grele de trafic!
    5 3
  • deci, ca si concluzie... la fel ca si la Audi ... de fapt masinile astea electrice nu sunt facute sa ne salveze planeta de poluare si sa fim cat mai eco. Ele sunt sa vedem care o are mai lunga si care minte mai frumos
    2 8
  • @raz...mult spor! Ca si la o termica daca te infingi in pedala de acceleratie ai consumul pe masura.

    Si eu ma indoiesc ca acest i4 va scoate 12-13.

    Una peste alta si 17 ar fi o valoare rezonabila
    10 7
  • trebuia sa apari si tu ca martea in post...aici e vorba de masini electrice nu de fosile.

    nu am chef sa discut cu toti habarnistii despre VW Touareg diesel consum oficial 6,5% in realitate 15-20%

    Vezi ca Danemarca a anunta ca a 53% din productia de energie electrica este din vant si soare...
    Manipularea asta cu masinile electrice care polueaza mai mult ca diesel-ul este pentru Doreii de la tara!
    9 6
  • ok, boomer... daca atat ai putut sa intelegi din comentariul meu... bafta.
    Eu vreau sa zic ca daca tot o dam pe electrice, nu trebuie sa fie cea mai cea dintre masini si sa rup asfaltul cu ele. Sa fie masina cat mai eficienta, daca tot suntem eco. Unde e rostul unei masini de peste 2 tone dar care face suta in 4 sec?
    7 2
  • Nicu@eu
    sunt destule masini de genul carora spui tu, care mizeaza pe eficienta, foarte bune de altfel: Zoe, e-Corsa, e-207, ID3, astea ar fi favoritele mele.

    i4 si e-tron GT din celalalt articol sunt pentru clasa bogatilor, unde conteaza mult si puterea, luxul si imaginea de marca.
    9 4
  • Danielr1
    Nu trebuie sa spuna mai de graba timpul de incarcare completa a bateriilor? Toti o dau cu autonomia( si aia mincinoasa) dar cel mai important e timpul de incarcare la o priza pe pamant nu pe marte, aici e buba si puroiul, restul suna fantastic de curat si bine.
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru