Bollinger, un start-up american, a prezentat prototipurile electrice B1 și B2: un vehicul de off-road și un pick-up, ambele cu peste 620 CP și baterie de 120 kWh

de Cornel Șocariciu
Vineri, 27.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Start-up-ul din SUA Bollinger a publicat o serie de informații referitoare la prototipurile electrice B1 și B2. Ambele vehicule au fost gândite pentru a oferi performanțe excelente în off-road, iar în perioada următoare vor intra într-un program amplu de testare.

În 2017, start-up-ul american Bollinger prezenta conceptul B1, un vehicul de off-road complet electric. Un an mai târziu, americanii publicau primele imagini și detalii referitoare la pick-up-ul electric B2.

Între timp, Rivian, un alt start-up american a reușit să fure lumina reflectoarelor și chiar să primească suportul oficialilor Amazon și Ford pentru dezvoltarea unor modele electrice (R1T și R1S) cu abilități excelente în off-road.

Dar în tot acest timp, cei implicați în proiectul Bollinger au pregătit prototipuri de teste pentru B1 și B2. Acum, oficialii start-up-ul din SUA au publicat informații noi referitoare la proiectele acestora.

Ambele prototipuri sunt echipate cu două motoare electrice capabile să ofere peste 620 de cai putere și 920 Nm, iar accelerația de la 0 la 96 km/h are loc în 4.5 secunde. Viteza maximă este limitată la 160 km/h, iar cele două motoare sunt ținute în viață de un pachet de baterii cu capacitatea de 120 kWh. În acest moment, reprezentanții Bollinger nu oferă informații cu privire la autonomia celor două prototipuri.

Totuși, oficialii start-up-ului menționează că ambele prototipuri dezvoltate pentru viitoarele teste au o gardă la sol de 38 de centimetri, iar cursa supensiei este de 25.4 centimetri.

Conform unor surse apropiate companiei, Bollinger ar urma să înceapă producția în cursul anului viitor.

Comentarii (8)

  • Are sigur autonomie enormă, la cât de aerodinamic e. :-)))

    Acu pe bune, dacă ăsta-i viitorul mobilităţii (cu 620 CP, fie ele electro-mârţoage, pe cap de heavy-trucker-wannabe-hero... la ce bun?), am rupt-o-n fericire, Greto...

    Nu mai zic de viitorul designului auto -- previzibil uniformizat ca al telefoanelor şi sifonat deja prin diverse prototipuri de cutiuţe autonome -- ultimul de la francezi (şi cel mai aproape de o cuşcă pentru maimuţe.)
    ...Scuze totuşi -- na că uitasem de conceptele "business-class", că Renault are pe ţeavă şi varianta destinată ălora cu biciul.
    22 2
  • Nu ma pot hotara: JEEP sau HUMMER?!?
    Cred ca DRIC...
    14 4
  • P.S. Aţi observat că n-are niciun airbag?! Ei bine, nici nu trebuie să aibă musai, fiind încadrat în State la... un fel de camioane (3rd. Category Truck), printr-un artificiu dibaci al declarării masei totale admise ca fiind 10.001 lbs, cam jumate fiind masa proprie şi ailaltă jumate -- sarcina max. admisă..
    ...Aţi ghicit însă că 10.000 pounds (adică vreo 4,5 tone) era limita inferioară. :-)
    La fel de simplă-i şi deducţia că spaţiul pentru 2,3 tone cărate nu prea există.

    E o altă lume totuşi p-acolo şi unii fermieri "merigani s-ar puea să aibă nevoie de jumate din herghelia respectivă (n.b.- primele concept-cars aveau doar 360 CP)... dar mă-ndoiesc că şi de forjat suta-n 4,5 secunde.
    14 0
  • someone
    draga G-klasse, iti multumim ca peste 40 ani ai reprezentat cubismul in automobilism. insa acum, STEP ASIDE, bun venit caramidarism, noul concept angular auto. bollinger tocmai a demonstart ca daca vrei, se pot adauga roti functionale unei caramizi
    10 2
  • pe drum
    @kirotractor - pt sarcini de 2-3to n-ai nevoie de 600cp, ci de un cuplu de peste 600Nm. Dar cum cifrele astea impresionează toți dilii, normal ca astea primează, mai ales la americani unde cilindreea de peste 3l este sfântă.
    5 6
  • @someone, de fapt se zice corect "caramidism". How could you?
    7 1
  • someone
    @ zarne: ai dreptate, dar caramidism e in constructii (unde se folosesc caramizi), caramidarism e in auto , unde doar se face aluzie la caramizi.....sau nu?
    anyway, las alegerea la latitudinea ta
    5 0
  • @someone, a fost doar o gluma. Pentru cineva care a inventat termenul asta amuzant, ma asteptam sa te prinzi :)
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru