Citroen ia în considerare dezvoltarea mai multor variante sportive ale modelelor sale

de Sebastian Toma
Luni, 05.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Francezii de la Citroen iau în considerare dezvoltarea unor variante sport ale modelelor din gamă pentru a beneficia la maximum de implicarea lor în motorsport, titrează Autocar.

Citroen ar putea să ofere din nou variante sportive ale modelelor sale, cum a fost cazul lui DS3 Racing, bazându-se pe succesul înregistrat în WTCC, titrează englezii de la Autocar. În ciuda reuşitelor numeroase în Campionatul Mondial de Raliuri, "soldate" cu prea puţine variante sportive ale modelelor din ofertă, francezii consideră că succesul din primul an de participare în campionatul WTCC poate fi cuantificat prin lansarea de versiuni sportive ale unor modele din portofoliu. Vestea vine de la Julien Montarnal, şeful departamentului de marketing al mărcii Citroen, care afirmă că rezultatele din WTCC "arată ce poate să facă Citroen" şi că marca ia deja în considerare mai multe derivate sportive ale modelelor din ofertă, fără să specifice la care produse se referă.

Ideea lansării de variante sportive ale modelelor Citroen este interesantă în contextul în care divizia DS a devenit marcă de sine stătătoare la finalul anului trecut, ceea ce îi face pe cei de la Citroen să rămână fără niciun model de acest gen în ofertă.

Singurul model sportiv derivat dintr-un Citroen oferit în gama DS era DS3, bazat pe Citroen C3, dar acesta va fi disponibil doar în showroom-urile dedicate ale mărcii premium deţinută de concernul PSA Peugeot-Citroen. Viitoarele derivate sportive ale modelelor Citroen ar putea să fie lansate peste mai mulţi ani, din moment ce marca franţuzească trece printr-o restructurare importantă şi PSA se pregăteşte să-şi reducă gama la jumătate în următorii ani pentru a putea reveni la profit.

Urmareste Automarket
Pe lângă veştile referitoare la potenţialul lansării unor modele sport în gama Citroen, şeful departamentului de marketing al acestei mărci anunţă şi un succesor al lui C5. Montarnal afirmă că "ar fi dezastruasă lipsa unui model în segmentul D", chiar dacă acest segment nu mai este la fel de popular în Europa precum era cu ani în urmă, iar succesorul lui C5 va etala valorile mărcii franţuzeşti prin creativitate, tehnologie şi confort.

Via Autocar

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru