Concept electric Mercedes-Benz Vision EQXX: debutează în 3 ianuarie cu autonomie 1.000 de kilometri

de Alexandru Monenciu
Luni, 29.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Markus Schafer, membru în consiliul de administrație al Daimler AG, a publicat o nouă imagine teaser cu viitorul concept electric Vision EQXX. Totodată, oficialul a confirmat că acesta va debuta în 3 ianuarie 2022 cu o autonomie de 1.000 de kilometri.

Constructorul german de automobile a publicat prima imagine teaser cu prototipul Vision EQXX la finalul anului trecut. Acum aflăm mai multe detalii despre acest concept cu zero emisii, chiar de la Markus Schafer, membru în consiliul de administrație al Daimler AG.

Schafer a publicat o imagine teaser cu acest concept și a precizat ca va debuta în data de 3 ianuarie 2022. Mai mult, a dezvăluit că Vision EQXX este un vehicul, cu zero emisii, de dimensiuni compacte cu o autonomie de până la 1.000 de kilometri în condiții reale de condus.

Totodată, conceptul Vision EQXX va avea un coeficient aerodinamic Cx mai mic decât al lui EQS, despre care se știe că deține recordul pentru un automobil de serie, la acest capitol.

Nu se știe, cel puțin pentru moment, dacă acest prototip va evolua într-un model de serie.

via Carscoops

Comentarii (8)

  • Cum adica 1000 km autonomie in conditii reale de condus? Pai asta e posibil doar cu dieselul. Restul nu se poate, ca scade autonomia cu viteza, cu temperatura, cu AC pornit, nu are cum. Cei de la Mercedes sa angajeze niste consultanti romani inainte sa lanseze pe piata asemenea produse sortite esecului :))
    Trecand la lucruri mai serioase, bravos Mercedes si celor care investesc in tehnologie noua.
    12 18
  • @Mihai
    Stai ca ti se urca-n cap toti afonii intelectuali acum. Toti specialistii lu' peste de pe AM iti vor explica ei ce nici Mercedes nu stie despre propriul lor produs.
    6 15
  • E doar un concept mihaita. Trebuie sa iasa si astia de la marketing cu ceva in fata sa atraga atentia. Drumul de la un concept Mercedes pana la un automobil pe care sa-l conduci tu saracule este atat de lung ca toti cei din tagma ta nu vor ajunge sa-l parcurga.
    17 12
  • Mai pe scurt: la primul articol AM dedicat “protecţiei mediului” sau “schimbărilor climatice”, voi publica analiza promisă în mod repetat. Ca să nu fie nicio surpriză…
    Dacă aţi fi isteţi, aţi încerca (nu că n-aţi şi reuşi) să-mi blocaţi accesul la acest site. Adică să vă puneţi hacker-ii/cracker-ii în valoare.
    13 8
  • @inexorabil
    Toti producatorii de masini care fac electrice nu se pricep asa bine ca tine. Trebuie doar sa ii ignori. Tu ca un adevarat cunoscator si producator auto de renume, nu trebuie sa fii influentat de ei. Apropos, tu ce produci ca sa iti poti da cu parerea? Sau alta intrebare: in afara de troaca diesel, mai stii ca exista si altceva?
    7 10
  • andrei
    e o diferenta intre un concept din ala doar poze si unul in care se dau si date tehnice. daca zic ca va avea 1000km autonomie probabil va avea. dar nu stiu ce sunteti unii asa uimiti. problema e ca va avea si spre vreo 3 tone probabil. ii pui baterii de 200kwh si sare lejer de 1000km. dar nu asta e problema. ca de incarcat tot trebuie incarcat. problema e ca la bateriile alea imense si timpul de incarcare va fi pe masura.
    7 0
  • cred ca tu, inexorabil, trebuie sa te informezi mai bine in privinta co2 la nivel planetar. esti departe de adevar. iar astea ca astia cu eco au interes financiar, logic ca au, dar oricine vinde ceva pe lumea asta are. wake up!
    ce, cei cu petrolul nu au interese? ca toata ziua se joaca cu pretul.
    2 9
  • Probabil că unii nu-şi dau seama ce este aceea o valoare standard – una care admite şi variaţii. Adică 0,04 % CO2 nu rămâne veşnic “blocat” pe acest indiciu numeric. Poate creşte sau poate scădea (în funcţie de o mulţime de factori, inclusiv climatici!), dar este tot o chestiune de 0,0…%.

    Să presupunem că rasa umană ar fi “vinovată” (aşa cum ţine morţiş s-o convingă…EMOL) de un plus (sau, mă rog, surplus) “poluant” – credeţi că acest fapt ar semnala…pericol? Atâta vreme cât vegetaţia va folosi continuu acest gaz (indiferent de provenienţa lui!) pentru indispensabila fotosinteză ??? De altfel, aveţi idee câte zeci şi zeci de miliarde de tone de CO2 “participă” anual la acest proces natural? Şi vă imaginaţi ce agricultură performantă ar putea rezulta totodată?...Foamete pe pământ, hm? Cum este posibil?? Dar la biomasă (preponderent de natură vegetală) se gândeşte careva? Toate problemele noastre energetice le-am rezolva cu ajutorul ei...

    Din păcate, mă exprim mai mult teoretic. Vine valvârtej UERSS şi ne spune sentenţios că biomasa n-ar echivala cu o energie verde, că ar fi costisitoare (eterna “hibă” a costurilor în economia “modernă”) şi că ar genera “şi mai mult” CO2 (aşa, şi???). Prin urmare, nimeni nu mişcă nimic (cel mult se joacă experimental), fiindcă prezic politicienii apocalipsul anti-eco. Cu adevărat ne merităm soarta…

    PS. Nu este acesta textul promis. Doar o prefaţă :P
    8 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru