Deschiderea fabricii Tesla din Germania ar putea fi amânată până anul viitor

de Paul Cosma
Luni, 03.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Elon Musk ar fi transmis echipei sale din Germania că mai are un răgaz de 6 luni până la finalizarea Gigafactory Berlin, uzină care ar fi trebuit să înceapă producția în această vară conform planului inițial.

În 26 aprilie, Tesla a anunțat că producția sa din Europa va începe până la sfârșitul lui 2021, renunțând la termenul inițial de iulie 2021.

Surse citate de presa germană spun însă că nici acest deadline nu va fi respectat, întrucât Tesla ar avea întârzieri în ceea ce privește începerea producției de baterii sau primirea unor autorizații din partea autorităților.

Sursele spun că producția de baterii nu va începe în acest an, în timp ce lucrările la structura principală a fabricii sau cele privind secția de vopsitorie se află într-un stadiu avansat.

Conform autorităților germane, Tesla a făcut anumite modificări în ceea ce privește “dosarul de licențiere”, astfel că emiterea unor noi autorizații va fi întârziată de noile dezbateri publice și birocrația din acest caz.

Tesla vrea să producă anual 500.000 de mașini electrice în Germania, Model Y fiind o prioritate. Producătorul american ar urma să aibă circa 12.000 de angajați în noua uzină Gigafactory.

Via Automotive News (înreg.) / Reuters

Comentarii (9)

  • Cum spuneam, americanii sunt mai catolici decât Papa pe piata lor cand vine vorba de VW, logic ca se intampla la fel si-n cazul Tesla. Ce spune Musk, ca mai are rabdare sase luni, apoi ce se întâmplă ?
    13 3
  • Daca nemtii nu primesc voie sa termine Nord Stream 2 impreuna cu rusii iar fabrica Tesla incepe sa produca chiar in inima Germaniei,industia ei s-a dus pe copca.Astea sunt ultimele zbateri ale lor,coroborat si cu noile masini electrice asiatice care vor ajunge in Europa din 2022!
    7 8
  • Sunt versiuni de VW ID.3 ID.4 cu baterii egale sau lejer mai mari decât Tesla model 3 sau model Y

    dar Tesla au range cu 20-30% dacă nu şi mai mult decât suratele VW

    Nu mai zic de viteza de încărcare superioară Tesla

    Şi cam la aceleaşi preţuri

    Asta înseamnă să ai ingineri bine plătiţi şi nu CEO, CFO, CTO şi alţi MBAiști bine plătiţi dar care doar dau din gură

    Apoi ca o aroganţă maşinile Tesla cântă şi dansează din faruri, uşi....

    Invidia mare la germani
    10 10
  • Johnny
    Pana nu.lanseaza VW optiuni mai bune decat ce ar urma sa produca Tesla acolo, nu vor primii nicio autorizatie....
    6 2
  • Apropo de nemţi…mmmmm, mă unge pe inimă un asemenea titlu de articol: “Dexit is the new Brexit as AfD bids to take Germany out of the EU” (Euronews). Iată ce-am spicuit:
    “Right-wing party Alternative for Germany (AfD) will contest elections later this year on an anti-EU, anti-lockdown and anti-immigration platform. The so-called *Dexit* policy emerged at two-day AfD conference to firm up its strategy ahead of Germany’s general election in September. Its slogan will be *Germany. But normal* “…Iar NORMALITATEA nu se poate împăca neam cu eco-panteismul. Başca ar fi cazul ca Tesla să fie apucată de coadă şi aruncată înapoi peste Ocean, cât să nimerească fix în scăfârlia lui Deep State.
    12 8
  • e un mic razboi economic SUA - Germania, fara putinta de tagada.

    Nemtii au luat-o in barba la greu cu Dieselgate. Au umblat cu cioara vopsita iar americanii le-au tras un shut in OO de le-au ajuns in gura.

    1 - 0.

    Nemtii acum au acum mingea in teren propriu si joaca la off-side tragand de timp si incercand sa ofere propriei economii si "saracutilor/saracitilor" de la VAG (in special) sansa sa recupereze teren si sa-si rezolve viitoarele lansari de produs, spatii de productie, piete de desfacere si nu in ultimul rand contractele de livrare de materie prima pentru baterii.

    1 - 1
    9 5
  • Ia te uită de unde a răsărit (psih)analistul economic. Dintre beţişoarele şi abacele clasei întâi.

    “Numai” zăbovi prin sfere prea înalte, pretene. Înapoi la preocupări specifice şi adecvate.

    Hai, cu milă, cu silă, dar hai!
    12 8
  • PS. Cu dedicaţie exclusiv pentru adepţii instrumentului cu coadă:

    https://www.youtube.com/watch?v=yweYi94FUPQ
    10 3
  • Măi produs digestiv de răscruce, du-te degrab’ de-ţi ridică premiul de la UFDD (Uniunea Făcătorilor şi Desfăcătorilor de Destine), care ţi s-a acordat pentru ultra-performanţa ta uluitoare: “rotiţă-rotiţă-rotiţă”…
    10 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru