Feedback

Dodge Viper ACR, cea mai performantă versiune a sportivei, se prezintă

Publicat Vineri, 08.05.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 4
Dodge a prezentat primele imagini şi informaţii ale lui Viper ACR, cea mai peformantă variantă de stradă a modelului sport american.

Esential 285 km/h este viteza maximă a lui Dodge Viper ACR.
8.4 litri are motorul V10 din dotarea acestei variante a lui Viper.
Dodge Viper, celebrul model sportiv al mărcii americane, este oferit într-o versiune mai performantă numită ACR. Vorbim despre cea mai rapidă variantă a lui Viper creată vreodată, care are şi drept de circulaţie pe drumurile publice şi toate dotările aşteptate de la un automobil sport modern. În plus faţă de un Viper standard, Viper ACR are un pachet aerodinamic, cele mai mari frâne oferite vreodată pe acest model şi un motor V10 de 8.4 litri şi 645 CP, care poate fi personalizat contracost la dorinţa clientului. Datele din tunelul aerodinamic anunţă o apăsare aerodinamică maximă de o tonă la viteza de de 285 km/h (viteza maximă a maşinii), valoare care nu ne spune mare lucru în sine, dar ştim că este cea mai mare apăsare aerodinamică furnizată vreodată de un eleron spate al unui automobil de stradă.

Sistemul de frânare are discuri de 15.4 inch pentru puntea faţă şi de 14.2 inch pentru puntea spate.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pentru Dodge Viper ACR, compania americană oferă un sistem de frânare Brembo carbon ceramic cu discuri de 15 inch şi cu etriere faţă cu şase pistonaşe. Modelul se bucură de o suspensie de competiţie Bilstein de tip coil-over, cu zece setări pe două tipuri de reglaje, pe lângă garda la sol variabilă cu până la trei inch faţă de standard. Anvelopele acestui model sunt dezvoltate special de Kumho, se numesc Ecsta V720, au dimensiunea de 295/25/19 pe faţă şi de 355/30/19 pentru roţile din spate şi promit peformanţe superioare slick-urilor de competiţie şi posibilitatea utilizării acestora pe drumurile publice şi pe asfalt ud. Rezultatul tuturor modificărilor de mai sus este un Viper care poate să atingă şi să susţină o acceleraţie laterală de 1.5g în timpul virajelor la viteze mari.

Eleronul spate al lui Viper ACR este reglabil.

Urmareste Automarket
Dodge Viper ACR are un interior minimizat pentru o masă cât mai redusă şi o distribuţie a maselor între punţi de 50/50. Habitaclul este îmbrăcat în Alcantara şi este finisat manual, la fel cum este cazul fiecărui exemplar Viper ACR în parte. De parcă nu ar fi destul, Dodge oferă un program de personalizare numit "1 of 1", care permite alegerea între peste 8.000 de culori exterioare, 24.000 de nuanţe de dungi exterioare, 11 modele de jante, 16 tipuri de ornamente inteiroare, patru tipuri de suspensie, trei tipuri de sisteme de frânare, şapte pachete aerodinamice şi chiar o configuraţie mai specială a motorului, depăşind chiar şi rivalii din Maranello la acest aspect prin cele peste 25 de milioane de posibilităţi de personalizare ale unui Viper ACR.

În ciuda performanţelor demne de o maşină de curse, Viper ACR are două locuri şi un interior care pare chiar primitor.

Via Dodge


Comentarii (4)

  • dumnezeule!...mare-i motorul asta...comparativ cu un GTR de 3,8L e precum david si goliat.
    9 2
  • ??????????
    V10 de 8.4 litri şi 645 CP si viteza de doar 285 km/h ?? prafff
    5 13
  • Dar despre 0-60mph, 0-100mph nu stim nimic?
    5 0
  • @??????????
    E aspirat
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru