Fiat-Chrysler exclude separarea de Maserati și Alfa Romeo: "Cele două branduri sunt imature și nu fac bani"

de Daniel Popescu
Luni, 04.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sergio Marchionne a exclus separarea Maserati și Alfa Romeo de Grupul Fiat-Chrysler până când cele două branduri nu vor deveni profitabile.

Nicio schimbare nu va avea loc la Grupul Fiat-Chrysler în următoarea perioadă. Cel puțin așa susține CEO-ul Sergio Marchionne, care a comentat ultimele informații apărute în presa internațională.

Cea mai importantă veste este că Maserati și Alfa Romeo nu se vor separa de Grup, ca urmare a faptului că nu sunt profitabile și, prin urmare, nu sunt capabile să se dezvolte singure. Pratic, o astfel de decizie va fi luată doar în momentul în care brandurile vor face bani.

"Este aproape imposibil, dacă nu chiar imposibil, să vedem o separare pentru Alfa Romeo și Maserati, sunt două entități imature aflate în stadiu de dezvoltare. Nu este momentul potrivit. Poate când vor avea suficienți mușchi pentru a sta pe propriile picioare și vor face suficienți bani. Dacă va exista o oportunitate în viitor, se va întâmpla după ce plec eu", afirmă Marchionne cu referire la faptul că mandatul său de CEO expiră în aprilie 2019.

Recent, chinezii de la Great Wall și-au manifestat public interesul de a cumpăra brandul Jeep înainte de a renunța la o posibilă preluare, însă Marchionne insistă că nu a primit nicio ofertă și că nu există planuri pentru o "înțelegere majoră" cu privire la Fiat-Chrysler.

Totuși, activitățile care nu țin strict de contructorul auto vor fi separate.

"Există activități în cadrul grupului care nu aparțin unui constructor auto, de exemplu business-ul de componente. Grupul trebuie să renunțe la aceste lucruri", a adăugat el.

Via Reuters

Comentarii (3)

  • Edikkk
    Mărcile sunt profitabile!! Ştirea este puţin tendenţioasă...

    Când o să fie îndeajuns de profitabile (mai profitabile decât azi) pentru a se menţine singure atunci vor deveni independente.

    Nu zice nicăieri că pierd bani, că nu sunt profitabile.
    4 2
  • inexorabil
    Doamne, ce zăcământ de prostie ȋn tărtăcuța acestei nefericite creaturi…Este ca și cum ar zice: “Am acasă doi copii incapabili și puturoși și numai ținuți sub aripa mea ocrotitoare garantez că ei pot rămâne așa!”.

    Cum poți să lipești etichete infame mai ales pe Alfa Romeo, de la care a ȋnvățat meserie ȋnsuși Enzo Ferrari?

    Dacă chiar le consideră niște mărci slabe, care nu merită luate ȋn seamă și nici măcar ajutate de alții, atunci dumnealui, ca șef de trib, crede că n-ar avea absolut nicio vină?! Iarăși mă văd nevoit să apelez la o analogie: este ca și cum ar fi cineva directorul unui liceu cu rată de promovare zero la bacalaureat, ȋn mod obișnuit, ani de-a rândul, iar pensia l-ar găsi ȋn aceeași funcție și ȋn aceeași situație, părăsindu-și postul senin, ȋmpăcat cu sine, ba chiar cu sentimentul datoriei ȋmplinite, dacă nu cumva și cu un cuantum al pensiei măgulitor…

    “Ȋn momentul ȋn care brandurile vor face bani” ? Dar ce sau cine le-a ȋmpiedicat până acum??? Nea Fusione, pur și simplu ești de comă…Aș plânge, dar mă tem să n-o dau ȋn râs.

    La urma urmei, mă ȋntreb cine-o fi, de fapt, imatur ȋn toată tărășenia asta…
    6 2
  • @inexorabil
    Dom'le, stau si ma intreb cum naiba a ajuns aceasta nefericita creatura, Marchionne, mare sef de trib la Fiat-Chrysler, iar expertul "inexorabil", simplu postac pe Automarket ? Deloc nu-i dreapta viata asta ...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru