Final de carieră pentru BMW i3. Germanii au asamblat ultimele 18 exemplare

de Alexandru Monenciu
Luni, 08.08.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a asamblat ultimele 18 exemplare a modelului cu zero emisii i3. Toate sunt finisate în nuanța Auriu Galvanic cu accente negre și au fost predate în cadrul unei ceremonii speciale care a avut loc la BMW Welt.

BMW a lansat modelul cu zero emisii i3 în 2013. De atunci a vândut peste 250.000 de exemplare în 74 de țări, ceea ce îl face unul dintre cele mai de succes modele electrice din industrie.

Anul acesta, constructorul din Munchen a anunțat că va opri producția. Acum au fost asamblate ultimele 18 exemplare i3.

Toate sunt finisate în nuanța Auriu Galvanic cu accente negre. Acestea au fost predate în cadrul unei ceremonii speciale care a avut loc la BMW Welt în Munchen, Germania.

BMW i3 va fi înlocuit cu un crossover electric, denumit iX1. Acesta va fi poziționat în gamă sub iX.

via BMW

Comentarii (9)

  • Seriff
    Si-au dat seama ca nu se vinde, era oricum o masina inutila.
    17 10
  • Te-ai gasit si tu bossman sa vorbesti fara tine. Esti total pe langa.
    8 15
  • Seriff
    @unu, adevarul doare nu?
    Avea o autonomie jenanta, se incarca greu si mai era si o gramada de bani.
    Si-au dat si ei seama ca nu e rentabila, asa vor ajunge toate electricele, sa fie scoase din productie fiindca nu vor putea niciodata sa aibe aceleasi vanzari ca termicele, asta e realitatea, cu toata pomana de la stat si tot nu se vand.
    15 10
  • Celor de la BMW le-au trebuit 9 ani sa își dea seama ca masina e o mizerie! Tu ți-ai dat seama in 2 secunde!
    7 12
  • @serif ...

    nu ca tin cu ei, mi-as lua bu-lektrika ...
    in urma cu doi ani am avut cumparator la "Doinita" mea (hyundai elantra touring 2011) si nu am dat-o ...
    la ora aia aci peste balta chevrolet a introdus primele rabaturi la cumpararea masinilor electrice, la modelul Bolt EV ... si se puteau cumula cu rabaturile oferite de guverne ! deci era un pret cu vreo 16.000 $ mai mic !!!

    atunci puteai alege si mai puteai negocia !

    acum ... e jale ... nu mai negociaza nimeni nimic, eventual in sus !!!
    timpul de asteptare pt masini cu motoare clasice e de la 2 luni in sus, pina spre 6 luni sau 1 an in functie de model ...
    pt electrice sti cit e asteptarea ?
    de la 2 ani in sus !!!

    si stiu asta de la cunoscuti care au fost sa isi procure masini ... si s-au intors cu buza umflata !

    in urma cu 2 saptamini am fost in concediu si am intilnit multe bu-lek-trike in drum; in general mergeau mai jos decit limita max admisibila si multi din ei cu geamurile lasate in jos :)) amu vara ... !!!
    pe linga ca erau enervante ca se nimerea sa ii prinzi in momentul in care aveau in stinga lor alte masini si nu-i puteai depasi, ne ostoiam oarecum necazul pe ei ca ne venea sa ridem cum stau la "incubator" ...

    asa ca ... ce sa mai zic ?

    sti, cunosc un tip ce urmeaza sa isi ia o hibrida, toyota venza; a gasit un model complet echipat si il va costa 60.000 inainte de finantare ! i-am zis ca din economia de carburant o sa dureze f multi ani pina o sa isi amortizeze diferenta de pret fata de hyundai santa fe sport pe care o are acuma ...
    mi-a spus ca nu mai vrea sa dea bani multi pe carburanti !!! chiar daca tre sa plateasca mult mai mult pe masina, asigurare, finantare, etc. !!!
    fiecare cu modul lui de a gindi = libertate !

    drumuri bune sa ai !
    18 5
  • Există maşini pre Tesla şi after Tesla.

    Maşinile gen i3 sunt făcute la mişto, în bătaie de joc. Doar aşa ca să reducă CO2 a flotei şi deci să nu ia amendă producătorul.

    Cele după Tesla, au mai pus osul la treabă i4, ix
    2 10
  • Mașinile electrice au nevoie de o revoluție sa poată fi atractive, evoluția “dupa” Tesla nu-i suficientă. Tot in concediu și eu și cei cu electrice sunt tot la secțiunea hobby și cu posibilități financiare peste medie. Zicea un coleg de PHEV… cu rulota agățat merge 20 km apoi consuma 15-17. Eu cu diesel 10-12. Revenind la subiect I3 electrica sau nu… nu avea nimic de a face cu BMW, nici o pierdere fără acest model.
    9 4
  • Chiar daca suntem hateri sau nu, 250k exemplare vandute dintr-o masina scumpa semiexperimentala sigur nu e putin lucru.
    Cred ca Renault ar da orice sa vanda Talisamanuri macar jumatate din cate e-chichinetze de astea a vandut BMW.
    8 4
  • Seriff
    @alex_cu_a_mic, e plin de Talisman si de Megane pe strazi, sunt mult mai dese decat hidosenia asta facuta la misto de BMW.
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru