Final de drum pentru Opel Insignia. Producția va fi oprită la finalul acestui an

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 20.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul din Russelsheim va opri producția modelului Insignia până la finalul lui 2022. Informația a fost confirmată de un purtător de cuvânt al mărcii germane.

Prima generație Opel Insignia a debutat în 2008. Cinci ani mai târziu, acest model a trecut printr-un facelift major, iar în 2017 lumea a făcut cunoștință cu a doua iterație Insignia.

De la debut, Insignia a câștigat mai mult de 50 de premii naționale și internaționale, inclusiv titlul de Mașina Anului 2009 în Europa.

Acum, însă, Opel se pregătește să pensioneze acest model. Producția va fi oprită până la finalul acestui an, informația fiind confirmată, pentru publicația Automobilwoche, de un purtător de cuvânt al mărcii germane.

Constructorul din Russelsheim a confirmat deja că Insignia va avea un succesor. Desigur, unul pur electric care, potrivit zvonurilor, se va transforma într-un crossover zvelt.

Acesta ar urma să intre pe linia de asamblare în jurul anului 2025.

via Automobilwoche

Comentarii (9)

  • tehnicoceanu
    normal ca nu e sustenabilă, rezilienta sau incluziva hehehe
    19 7
  • inexorabil
    Am un singur mesaj (de bună credinţă, de bun simţ şi de suflet) : Euie MMOL!
    14 7
  • Va fi înlocuit de un cross-over " zvelt " .

    Clienții de mașini noi sunt vinovați 100% pentru dispariția berlinelor, dacă ar fi fost cerere, nicio marca nu si-ar fi permis pensionarea lor, cumpăra ca gâștele doar SUV-uri, mai scumpe la achiziție și
    întreținere .
    37 9
  • Chevyrolet
    S-a dus și Insiginia... Desigur că în locul acesteia trebuie să vină un crossover "zvelt", care, pun pariu, că nici nu va avea 4x4. Nu prea înțeleg moda aceasta cu "pseudo-SUV-urile". Degeaba sunt mai supraînălțate dacă majoritatea nu au tracțiune integrală. Plus că acestea costă mai mult chiar și decât un break. Dar aia e, dacă se cere...
    28 8
  • nu plang, nu rad, doar constat evolutia si o accept. nici macar nu sunt surprins, pentru ca daca te uitai la americani, trendul era clar de cam un deceniu. insignia & co. sunt masini care azi nu-si mai gasesc rostul pe piata, nu mai reusesc sa atraga clienti si o zic din postura de fan al modelelor de clasa medie si mare opel.
    17 6
  • Seriff
    Problema e ca orice SUV electric e mare, greu si clar va avea o autonomie mica, nu ai cum sa sari de 2 tone si sa ai consum mic.
    Plus de asta, orice SUV costa mai mult decat o masina hatchback sau sedan.
    Dar asta e trendul, pe sistemul prost nu e cine cere, prost e cine da.
    28 10
  • Ce-mi place mie de fro' doi pe acilea. Ei confunda Crossover cu SUV, da-si dau ei cu parerea de te doare mintea , nu alta.
    9 24
  • Intrati pe forumuri de Opel nu neaparat romanesti, de orice nationalitate si o sa vedeti ce monument de fiabilitate negativa era Insignia, poate special a fost gandita asa sau poate au fost niste scapari majore la proiectanti... Mai mult de jumatate din problemele Opel erau datorate Insigniei! Ne auzim dupa aia, va salut cu faru' : - )
    12 2
  • inexorabil
    Trebuie considerată adevărată ipoteza ta, Dan, căpitan de West-play, dar nu este singura! În mod (genial de) diversionist, e-Era personală este zugrăvită de arhitecţii/mentorii/apologeţii ei drept “finală”, dar, de fapt, ea este concepută doar ca fază intermediară. Şi acum cu toţii în cor, cunoscând deja formula: pentru că e-lăzi autonome cu cartofi umanoizi. Când, într-adevăr, se va sfârşi totul (nu doar automobilismul).
    4 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru