Ford a demarat livrările noului Mustang Mach 1 în Europa. La noi în țară pornește de la 59.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 18.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primele exemplare Ford Mustang Mach 1 au început să fie livrate pe continentul european. Modelul american este echipat cu un motor V8 de 5.0 litri, aspirat natural.

După o pauză de 17 ani, Mustang Mach 1 a revenit în portofoliul Ford mai bun ca oricând. Acum, primele exemplare au început să fie livrate pe continentul european.

Noul Ford Mustang Mach 1 este descris ca fiind "cel mai capabil Mustang comercializat vreodată în Europa". Și nu este greu de înteles de ce: pachetul aerodinamic generează cu 22% mai multă forță de apăsare decât în cazul lui Mustang GT, iar diversele componente împrumutate de la versiunile Shelby GT350 și GT500 te fac, într-adevăr, să îți dorești un exemplar în garaj.

Fiind bazat pe Mustang GT, noul Mach 1 vine echipat cu un motor V8 de 5. 0 litri, aspirat natural. Unitatea a primit o admisie îmbunătățită, iar sistemul de răcire a fost revizuit, astfel că dezvoltă 460 de cai putere și 529 Nm.

În standard vine cu o transmisie manuală Tremec 3160 (cu tehnologie "rev-matching"), împrumutată de la Shelby GT350, însă clienții pot opta și pentru o cutie automată cu 10 rapoarte. Ambele au propriul sistem de răcire și vin în compania unui diferențial spate cu alunecare limitată.

Dacă este bifată transmisia automată, repriza 0-100 km/h durează 4.4 secunde.

Cu cea manuală, mașina atinge 100 de km/h în 4.8 secunde, iar viteza de top, în ambele cazuri, este de 267 km/h.

Pachetul tehnic este completat de o suspensie adaptivă MagneRide, de jantele cu diametrul de 19 inch, dar și de sistemul de frânare cu etriere Brembo cu șase pistoane.

În România, noul Ford Mustang Mach 1 pornește de la 59.000 de euro.

via Ford

Comentarii (13)

  • Numai bună pentru interlopi.... ptiuuu .... pentru pasionaţii de cai (nu caii ăia mamiferele) putere şi noxe din suc de dinozauri
    5 27
  • @iedikk
    Du-te si mananca Phallus impudicus din partea noastra,a astora care conduc masini cu 3 pedale cu motoare pe motorina si benzina!
    16 10
  • Wolfgang
    Bobletikkk, n-ai obosit sa salvezi planeta intruna?
    Bobletikkk, pana si bezmetica aia de Greta isi mai trage sufletul la un moment dat.
    16 8
  • Nu, dragii mei, n-a obosit şi nici nu vă iluzionaţi că va interveni vreodată o asemenea stare în viaţa lui paroxistic de “activă”.

    Precum am mai subliniat, nicio fiinţă nu este mai previzibilă decât tartorul suprem…Fără nicio îndoială, el îşi va toarce zborul până la capăt. Fâlfâind fix după programul pe care şi l-a stabilit. Automat, prea iubiţii şi devotaţii lui îl vor imita întocmai.

    În concluzie, nicio surpriză nu este de aşteptat dinspre tabăra celui viclean. Surprizele se cunună cu tabăra antagonistă, dar numai într-un sens…rău. Adică sugerez trădarea! Iar ea, trădarea, se defineşte, la superlativ, ca o campioană de neîntrecut a justificărilor perfect (auto)credibile.
    14 10
  • Maşina asta o conduc cei din anii 60-70 care au animale împăiate şi capete de animale pe pereţi, vânate "bărbăteşte" cu o armă de foc şi cu îmbracaminte de camuflaj

    Bleah
    5 20
  • e-trepăduşule, progresist fără nicio noimă pe lumea asta, ai dovedit, în atâtea rânduri, că tu şi automobilismul sunteţi două noţiuni paralele care nu se intersectează nici măcar la infinit.

    De altfel, nu faci altceva decât să scrijeleşti tastatura, plonjând dintr-un slogan în altul, gest demn de propaganda “obsedantului deceniu”.

    Aşadar, titulatura de tristă amintire “vampirii care sug sângele poporului” a revenit în actualitate, însoţită de tot felul de alte gânduri “pioase” rezervate “cocalarilor” (deoarece “chiaburii” au cam dispărut din peisaj).

    În ceea ce mă priveşte, îl voi zburătăci pe Mafănikkk ori de câte ori voi prinde ocazia. Indiferent de starea mea de spirit.

    PS. Nici eu nu voi obosi vreodată! Hai să vedem: te ţin balamalele ani sau poate…decenii?
    12 9
  • mie mi se pare ciudata inlocuirea lui Bullit cu Mach 1, mai ales pe piata din europa. spun asta pentru ca in europa Bullit inseamna mult mai mult decat ceea ce inseamna Mach 1.
    aceasta denumire are conotatii puternice doar in state
    7 0
  • Seriff
    Edikk du-te si protesteaza in fata la guvern.
    9 4
  • Ba ce fain e grasanu...mai nasol ca nu mi incape in garaj :)
    7 1
  • La asa capacitate superimpozitata a motorului,ma gandesc ca nu ar trebui sa intri in service decat dupa un milion de km.Fara turbo,cai acceptabili.Masina care daca nu esti bland cu acceleratia in curbe,poti experimenta cu lejeritate levitatia.Avem lansari pe piata interna ,noutati,,dar nu avem sosele si statii electrice pt hibride si electrice.Doar cu miloaga si norocul la marcheturi.
    4 0
  • La asa capacitate superimpozitata a motorului,ma gandesc ca nu ar trebui sa intri in service decat dupa un milion de km.Fara turbo,cai acceptabili.Masina care daca nu esti bland cu acceleratia in curbe,poti experimenta cu lejeritate levitatia.Avem lansari pe piata interna ,noutati,,dar nu avem sosele si statii electrice pt hibride si electrice.Doar cu miloaga si norocul la marcheturi.
    4 1
  • la masina asta nu-ti trebuie statii de incarcare. Deci problema e rezolvata. Si nu e mai scumpa ca o tezla.
    11 1
  • Seriff
    Plus sunetul motorului care nu o sa se compare niciodata cu sunetul inexistent de la o mizerie electrica.
    9 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru