Feedback

Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda

Publicat Luni, 02.12.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 13
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 1
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 2
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 3
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 4
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 5
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 6
Ford a început să exporte SUV-ul Puma produs la Craiova: primele 300 de unități vor ajunge cu trenul în Olanda - Poza 7
Primele 300 de unități Ford Puma produse la uzina de la Craiova au fost exportate cu trenul în Olanda, de unde vor ajunge în Marea Britanie pe cale maritimă. Livrările către clienți vor începe în ianuarie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a anunțat startul exporturilor pentru noul SUV Puma produs la uzina pe care o deține la Craiova.

Primele 300 de unități Puma sunt transportate cu trenul în Olanda înainte de a ajunge în Marea Britanie pe cale maritimă, iar ulterior exporturile vor ajunge în toate țările europene. Livrările propriu-zise pentru clienți sunt programate să înceapă spre sfârșitul lunii ianuarie.

"Primul tren pe care sunt transportate aproape 300 de maşini a fost încărcat deja cu destinația Flushing, Olanda. Ulterior, acestea vor fi transportate pe vapor către Marea Britanie. Echipa de lansare a lui Ford Puma, echipa Ford Craiova şi furnizorii noştri au făcut o treabă excelentă", a precizat Ian Pearson, președintele Ford România și directorul fabricii Ford Craiova.

Producția lui Ford Puma a început în luna octombrie, iar producătorul a anunțat deja introducerea celui de-al treilea schimb la uzina de la Craiova, ca urmare a numeroaselor comenzi primite.

Ford Puma a fost prezentat oficial în luna iunie a acestui an și beneficiază de cel puțin 8 funcții noi disponibile în premieră în gama de subcompacte a celor de la Ford. Până la sfârșitul acestui an, Puma poate fi comandat pe piața din România la prețul special de lansare de 16.500 de euro.

Cu numai câteva zile în urmă, Ford Puma a fost selectat pe lista celor 7 finaliști ai concusului Mașina Anului în Europa 2020, alături de modele prestigioase precum Tesla Model 3, Porsche Taycan sau BMW Seria 1.

Via Ford România


Comentarii (13)

  • ACE - Craiova
    Din Craiova pana la granita cu Ungaria, trenurile parcurg cei aproximativ 420 km, cu PUMELE oltenesti (sic?!), de regula, in DOAR 13 ore (viteza medie de 32,3 km/ora)....

    Pentru o bicicleta buna, viteza medie de circulatie este de cca. 30-35 km/h....

    MULT SUCCES FORD!!!!!!
    32 10
  • Pana ajunge trenul cu ele la Cugir se lanseaza faceliftul.
    32 6
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • La asta ma gandeam si eu...Craiova este izolata in coltul ala de tara fata de alte orase mari, plus ca nu are in apropiere un pol economic puternic care sa forteze dezvoltarea infrastructurii...Pitestiul e interesat de legatura cu Sibiul, Timisoara e mai departe si se uita spre vest, nu spre est....macar calea ferata existenta ar trebui adusa la zi si facuta 100% functionala, daca de autostrada in zona nu se pune problema.
    22 5
  • Rudolf D.
    @ace Bine mai Lance Armstrong, Tu ai viteza medie de 35 km/h?!? Cum de nu te fura astia la Turul Frantei? Ha ha ha ha.
    23 9
  • @ACE: te-ai racorit? Ai inceput saptamana pozitiv, cu o bataie de joc fina la adresa unui producator care a avut incredere in Romania? Asta asa... cu ocazia Zilei Nationale. Esti OK acum?

    Apoi: de unde stii tu ca un marfar face distanta respectiva la fel ca un tren personal? Marfarele pot circula 24 din 24, opresc doar unde e nevoie. Cred ca miscarea e mult mai rapida cand ai un asa numar mare de masini decat daca transportul se facea pe o autostrada germana. E vorba de 300 de masini dintr-un sut. Te-ai gandit la asta? Presupun ca nu. Dar e usor sa aplici o copita asa... de dragul sportului national, autoflagelarea.

    In rest, nu pot decat sa ma bucur ca exista cerere mare si cand aud ca se introduce un nou schimb. Excelent!

    Sa le uram MULT SUCCES! celor de la Ford si noului Puma! :)

    PS: toti prostii dau exemplu "autostrazile din germania". A fost o vreme cand erau de invidiat, dar cei mai multi habar n-aveti cum stai ambuteiaj dupa ambuteiaj si cum s-a ajuns sa se circule in ultima vreme in Germania.
    19 20
  • ACE - Craiova
    @PMC

    NU a fost vorba de o ironie la adresa FORD - Din pacate ai inteles EXACT PE DOS - cele scrise de mine.....ESTE O amarata observatie la MINCIUNILE GUVERNANTILOR si REALITATEA care ne inconjoara zi de zi.....

    "Atât oficialii Dacia, cât și cei de la Ford, s-au plâns în multe rânduri de infrastructura jalnică a țării. La capitolul autostrăzi stăm foarte rău, cu doar 15 km inaugurați în ultimii doi ani, în timp ce rețeaua feroviară, deși are peste 10.000 km, se prezintă într-o stare deloc bună, fiindcă modernizările se fac greu.

    Recent, Ian Pearson, actualul director al fabricii Ford din Craiova, spunea că trenurile de marfă au o viteză de numai 13 km/h. El spunea că trenurile sunt ținute și 24 de ore la granița româno-ungară și că din Craiova, până în Austria trenurile cu mașini fac 36 de ore, din care 24 până la ieșirea din țară. Imediat după ieșirea din țară viteza medie a trenurilor ajunge să fie de patru ori mai mare, adaugă reprezentantul Ford."

    sursa:
    https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/calea-ferata-este-preferata-de-compania-care-transporta-masinile-fabricate-in-romania

    "Am investit 1,5 miliarde de euro in fabrica de la Craiova. Vom analiza exact ceea ce fac autoritatile romane in materie de infrastructura, dupa care vom decide cum si unde ne vom investi banii" a declarat Ian Pearson, CEO-ul Ford Romania, pentru RFI Romania.

    Ford Romania - care a decis de curand sa produca la Craiova nu numai modelul Eco Sport, ci si modelul Puma - are mare nevoie de drumuri de mare viteza, ca sa isi aduca rapid componente si sa livreze in ritm alert automobilele asamblate.

    "Majoritatea componentelor noastre vin pe camioane. Iar odata cu anuntul noului model Puma de la Ford vor fi mai multe componente aduse cu camioane. Cu toate ca am crescut numarul componentelor pe care le luam de la furnizori romani, tot aducem o cantitate semnificativa de componente din Europa si mai ales din Europa de Nord si de Vest.

    Va dau un exemplu simplu: Daca mergi din nordul Germaniei pana la granita cu Ungaria, estimam ca un camion va circula cu o viteza de 75 km pe ora. Odata ajuns la granita Romaniei, pana in Craiova, acelasi camion va avea o viteza medie de 45 km pe ora. Asta reprezinta patru ore in plus de condus. Iar 4 ore de condus inseamna patru ore de costuri suplimentare.

    Si nu ne priveste doar pe noi, ci si pe ceilalti producatori auto si producatori din Romania. Infrastructura, asa cum e acum, este un dezavantaj competitiv", a declarat Ian Person.


    sursa:
    http://www.ziare.com/economie/infrastructura/directorul-ford-romania-de-la-guvern-vrem-fapte-nu-vorbe-sa-finalizeze-drumul-expres-craiova-pitesti-pana-in-2021-cum-a-promis-1558196

    "Investitiile noastre - in special investitia cea noua de 200 de milioane de euro - se bazeaza pe angajamentele Guvernului roman privind imbunatatirea infrastructurii de transport", a spus John Henry Oldham.

    La acest moment, la Craiova, Ford produce modelul EcoBoost Sport, dar fabrica si motorul EcoBoost 1.0. Vanzarile merg bine, in conditiile in care, in 2018 - potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) din Romania - Ford Craiova si-a triplat productia, ajungand sa livreze 141.507 autoturisme (in cea mai mare parte la export).

    In repetate randuri, conducerea fabricii a anuntat ca ar putea produce mult mai mult de atat, dar ca drumurile inguste si calea ferata imbatranita nu-i permit sa transporte masinile, in timp util, pana la granitele tarii."

    sursa:
    http://www.ziare.com/economie/infrastructura/ford-anunta-ca-va-investi-masiv-la-craiova-in-baza-promisiunilor-guvernului-dancila-este-esential-sa-va-respectati-angajamentele-1553959
    29 6
  • @pmc cand eram copil am facut cu trenul de la Craiova spre Deva luat prin Filias mai bine de 6 ore daca imi amintesc bine iar atunci circulau trenurile in draci. Pana la granita cred ca mai faceam inca 10. Marfarele nu au prioritate ci alea de calatori,de la Constanta la Bucuresti,drum direct,un marfar face cam 22-26 de ore.Sa nu aruncam cu piatra,nu avem infrastructura,toti ne ocolesc pentru asta,mersul pe jos e mai rapid ca trenul la noi.
    17 4
  • Intr-adevar, trenurile circula incet, se stie asta. La noi lucrurile merg mai prost decat prin alte parti, e adevarat. Totusi, in cazul de fata, e mult mai profitabil si poate chiar mai rapid sa duci 300 de masini cu un tren decat cu 25 de TIR-uri, eu asa cred. N-am de gand sa fac o discutie kilometrica in contradictoriu.

    Cat priveste pe cei de la Ford, sunt nemultumiti probabil, dar se pare ca le convine totusi in continuare, sau ca le ies cifrele.

    Concluzia cea mai corecta e ca fiecare dintre noi suntem responsabili pentru ce fel de conducatori avem. Pe de o parte pentru ca votam prost si pe de alta pentru ca, atunci cand vedem ca nu-si fac treaba si ne sfideaza, le permitem acestor nemernici sa-si bata joc de noi.

    N-am de gand sa continui discutia. Am reactionat pt ca din ce ai scris ca trenurile circula cu 30 kmph dupa care ai spus SUCCES se putea intelege f usor ca-ti cam bati joc de ei. Daca nu e asa, atunci retrag ce am spus.
    11 13
  • Sustin 100% cele de mai sus.
    Chiar daca nu am facut decat foarte putin in domeniul infrastucturii rutiere, caile ferate se afla in colaps total, si am suferit un regres enorm, deoarece nu s-a mai facut deloc mentenanta la partea de cale rulare si teresament, motiv pentru care viteza de deplasare a trenurilor s-a redus chiar si fata de acum 30 de ani.
    In alte tari trenurile circula cu 300-500 km/h, iar la noi se merge cu trenul cu max 50 km/ora viteza medie.
    Treebuie totusi sa fim intelegatori, deoarece in Romanica o matura costa CFR 300 lei, iar un tarnacop 1000 lei.
    18 5
  • Fara alehas
    Lasa, ca vine curand iar Olputa V. din partidul PiSiDe sa promita autostrazi, iar oltenasii s-o voteze (visand la ele).
    13 23
  • ecosportivu
    Festina lente, Ford. La ce salarii dati asa infrascuturatura meritati.
    28 8
  • Fara alehas
    Ptr. cei ce i-am speriat cu revenirea PiSiDe-ului... Stati blanzi, ar vrea Olputa, poate si oltenasii ei, da nu le mai mege... Au de tinut ptr. mult timp placa intre dinti :)
    1 3
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • A avut cuvantul primul ceferist al tarii.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru