Ford F-150 Raptor, rechemat din cauza unei probleme care poate duce la desprinderea roților în mers

de Tiberiu Safta
Luni, 19.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai multe exemplare Ford F-150 Raptor au fost rechemate din cauza unei probleme care poate duce la desprinderea roților în mers. Mai exact, este vorba de piulițe strânse necorespunzător din fabrică. Problema afectează doar exemplarele echipate cu anvelopele de 37 de inch.

Peste 1500 de exemplare Ford F-150 Raptor vor fi rechemate în service din cauza unei probleme la roți. Mai precis, piulițele roților nu au fost strânse corespunzător din fabrică, iar asta poate duce la desprinderea roților în mers.

Această problemă afectează exemplarele F-150 Raptor construite în intervalul 19 aprilie - 11 august 2022 și care sunt dotate cu anvelopele de 37 de inch.

Problema ar fi fost descoperită în aprilie, atunci când o unealtă automată de strângere a piulițelor a fost setată greșit. În loc ca roțile să fie strânse la 200 Nm, acestea au fost strânse la 170 Nm. Din 477 de exemplare verificate, 236 dintre ele au fost găsite cu piulițele incorect strânse.

Evident, problema va fi rezolvată prin strângerea corectă a piulițelor. Reparația va fi gratuită.

via Motor1

Comentarii (5)

  • Ruptul
    Am vorbit cu Sheriff si mi-a spus ca el la Ford, ca orice barbat adevarat, si-ar pune rotile la loc din mers.
    11 2
  • Eu unul nu pot sa-mi dau seama cum poti da gres cu asa ceva, e o operatiune care se executa de 100 de ani, cat de greu poate fi sa strangi rotile la un anumit cuplu? Cum se ajunge la o eroare de genul asta?
    8 0
  • strugurel
    tot mai bine decat sa-ti faci unghiile din mers ca orice barbat adevarat in tezla...
    4 7
  • chiar aveam nevoie de informatia asta; lucrurile sunt mult mai clare acum ...
    3 0
  • Al Bundy
    @DanG
    Se poate intampla, cauzele sunt multiple, noroc ca este doar o scapare usor de remediat. Partea nasoala este ca daca treaba asta se intampla la varful lor de gama practic la produsul lor cel mai complex, la care se presupune ca se acorda cea mai mare atentie si pe care cer cei mai multi bani, va dati seama cat de slab fabricate sunt seriile mai ieftine... jale, nu degeaba lumea le huleste pe aici. Eu ultima data cand m-am fript cu Forduri a fost cu Focus II si de atunci am renuntat complet la orice altceva si am trecut la japoneze, non premium, Mazda, Toyota si Suzuki mai precis, ca eu nu sunt adeptul marcilor de lux si opulentei inutile. M-ar mai interesa si Honda pe viitor. Ciudat ca Mazdele care la vremea aia erau fabricate pe platforma C de Ford cu aproape aceleasi componente, nu aveau problemele Fordurilor, iar asamblarea era incomparabil mai ingrijita. Asta spune multe despre calitatea procesului de productie. In ziua de azi uitati-va la calitatea asamblarii si materialelor de la Puma, Focus sau Fiesta, penibile, la nivel de Solenza din 2002, masini noi noute cu clipsuri de prindere lipsa, etichete lipsa, plastice de interior care scartaie la cea mai usora presare, elemente de finisaj interior cu doar o singura picatura de adeziv in mijloc pe care le dezlipesti ca pe stickerele de copii, eu inteleg reducere de costuri, dar in halul asta este inadmisibil. Pai de aia vand chiar si in Romania marcile japoneze si coreene de rup, iar alea europene s-au scufundat de tot. Si pana nu isi revin in simtiri sa recunoasca ca au probleme grave si sa miste ceva, tot acolo jos vor ramane.
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru