Ford: investigație deschisă asupra a 220.000 de modele din cauza scurgerilor de combustibil

de Silvian Irimia
Duminica, 12.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Oficialii americani au deschis o evaluare preliminară asupra a 220.000 de mașini Ford, din cauza scurgerilor de combustibil, care pot duce la incendiu.

Oficialii americani care se ocupă cu reglementarea în ce privește siguranța auto au declarat vineri că deschid o evaluare preliminară asupra a 210.960 de vehicule Ford, în urma plângerilor care reclamă scurgeri de combustibil. Aceste scurgeri sunt prezente la versiuni diesel și ar putea duce la un incendiu.

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a declarat că Biroul de Investigare a Defectelor a primit 27 de plângeri, dintre care 12 rapoarte de incendii. Aceștia vor investiga vehiculele Ford F-250, 350, 450 și 550 Super Duty echipate cu motoare diesel de 6.7 litri, din anii de producție 2015-2021.

Agenția a declarat că o fisură în filtrul de combustibil secundar al mașinilor ar putea duce la un incendiu, deoarece filtrul este aproape de sursele importante de căldură.

NHTSA a contactat producătorul filtrului, Allevard Sogefi USA. Organizația a aflat că filtrul de combustibil secundar este testat pentru a funcționa la niveluri reduse de presiune în timpul procesului de fabricație, în comparație cu presiunea maximă posibilă de operare în sistemul de combustibil al vehiculului.

Ford a declarat că lucrează cu NHTSA pentru a sprijini investigația sa.

Evaluarea preliminară a agenției este primul pas pentru a determina dacă vehiculele prezintă un risc pentru siguranță. Aceasta ar putea închide investigația fără a lua nicio acțiune potențială.

În mod separat, NHTSA a declarat joi că are „preocupări semnificative de siguranță” cu privire la rechemarea de peste 42.000 de SUV-uri Ford din cauza preocupărilor legate de scurgeri de combustibil care ar putea duce la un incendiu al motorului.

În timp ce Ford a propus o actualizare a software-ului de control al motorului, NHTSA a declarat că planul companiei nu abordează cauza principală a problemei și nu solicită în mod proactiv înlocuirea injectorilor de combustibil defectuoși înainte de avarierea acestora.

Comentarii (3)

  • George Simion
    americanisme..tragi apa si mai bine iei ceva din china original.
    4 4
  • Flavius
    Afurisita de Romgleza si google translate; N-a avut Fordul ( si nici o alta firma auto) 220.000 de modele in toata existenta lui si nici in urmatorul mileniu nu va avea! Poate ar fi trebuit sa traduceti " 220.000 de bucati " sau "220.000 de bucati" D'aia e traducere SI ADAPTARE. Cum traduceti voi , de exemplu , expresia englezeasca pentru ploua cu galeata , " ploua cu caini si pisici"??????
    7 0
  • @George Simion
    Nici chinezii nu-s mai breji, incearca acum in ultima vreme de ochii lumii sa para preocupati de calitate. La Ford insa observ ca situatia este neschimbata de zeci de ani, aceleasi magarii precum in mega scandalul cu Pinto din anii '70. Isi fac baietii calculele si daca ies mai ieftin platind despagubiri pentru numarul aproximat de morti din accidentele care urmeaza sa se petreaca decat remediind problema tehnica, atunci aleg dupa cum ies mai ieftin, vietile omenesti nu conteaza. Exact ca la Pinto. Numai si pentru atitudinea asta mizerabila, lipsita de orice etica, atitudinea "what can I get away with" cum bine a numit-o John Cadogan (un australian care in domeniul auto le zice drept si abraziv) mi-am zis ca nu voi mai cumpara niciodata vreo alta masina Ford, asta pe langa dezamagirile crunte pe care le-am avut cu cele 2 anterioare.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru